Baigi daudz cilvēki par viņiem sūdzās.
Esmu savai bankai zvanījusi, lai apstādina maksājumu, kas vēl nebija veikts, bet nauda bija jau rezervēta. Nevarēju atcerēties, kas tā par štelli bija, sabijos, piezvaīju viņiem. Viņi teica, ka tas ir Amazon Prime subscription, bet es pretī teicu, ka uz neko tādu neesmu parakstījusies. Un to maksājumu nokancelēja, lai gan bankas pusē tas izskatījās legit. Tā kā nav gluži tā, ka banka neko nevar darīt.
Kā arī netā parakstījos uz kaut kādu stulbību, kuru nevaru vairs kancelēt, tāpēc kompānija man katru mēnesi velk nost naudu. Ar savu banku ir sarunāts, ka viņi to pasūtījumu nokancelēs katru reizi, kad tas parādīsies. :D un viņi to tiešām dara!
Nesaprotu, kas ar bankām Latvijā...
Reku, šeit, šai bankai (nekad par tādu neesmu dzirdējusi, bet ok) lapā ir punkts par darījuma apstrīdēšanu:
http://www.ablv.com/lv/legal/cards-instruction
Varbūt tavai bankai arī kas tāds ir? Meiča pie telefona varēja arī nokļūdīties, pameklē mājas lapā.