Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

neapmierināts ar manu darbu

 
Reitings 41
Reģ: 24.10.2014
Sveikas! Tātad es strādāju projektēšanā. Taisīju vienu projektu, kur viss bija baigi steidzīgi jādara, klients visu laiku zvanīja un prasīja kad būs, jo viņš jau grib tikt pie rezultāta. Visu sataisīju, atdevu uz iestādēm saskaņot, visu saskaņoja, viss kārtībā. Uzreiz devos plānotā atvaļinājumā ārzemēs, tāpēc arī pati biju ieinteresēta to projektu pēc iespējas ātrāk nodot. Kad atgriezos atpakaļ, saņēmu zvanu no būvnieka, ka kaut ko esmu aizmirsusi un klients gaida, jātaisa grozījumi projektā. Sataisīju. Bet, loģiski, ka būvniecība dēļ tā kavējas. Izbūvēja. Aizvakar man zvana tas klients un saka, ka viss ir izbūvēts, bet viņš ir ļoti neapmierināts ar manu darbu! Jo no sākuma es kaut ko aizmirsu, tad bija 2 nedēļas, kad nevarēju labot (jo biju atvaļinājumā), tagad viņam galīgi nepatīk kur stāv viena iekārta! Es saku, ka ļoti žēl, ka tā sanāca, bet es jau neprojektēju uz savu galvu, mēs jau ar jums visu izrunājām un es esmu sūtījusi vairākus emailus ar skicēm un jūs pats gribējāt to iekārtu pārcelt, līdz viņa nonāca tur, kur ir tagad. Viņš saka, ka acīmredzot, jūs nepievērsāt pietiekošu manu uzmanību tieši šim jautājumam, jo es vairāk skatījos uz vienu citu lietu. Un vairāk viņš ar mani negribēja runāt.
Es it kā jūtos vainīga no vienas puses, bet no otras - mēs taču tiešām visu izrunājām un viņš rezultātā uzlika savu parakstu uz gala varianta. Bet situācija ir ļoti nepatīkama. Un arī ļoti nepatīkami dzirdēt no klienta vārdus, ka viņš ir ļoti neapmierināts ar mana darba kvalitāti. Tāds rūgtums tagad man :(
Ko es gaidu no jums? Laikam, ka neko daudz. Labprāt uzklausīšu viedokļus un komentārus.
24.10.2014 17:47 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Muļķīgi, ka 2 ned tevi nevarēja sasniegt, varēji pārcelt atvaļinājumu.. bet ja cilvēks pats uz tieši to uzlika parakstu un tā gribēja, tu neesi pie tā vainīga. tavs uzdevums nav miljons reizes pārjautāt par katru lietu, ko pats vēlējies. es varbūt kļūdos no savas puses, bet citas projektētājas noteikti spēs tev sniegt kompetentu viedokli un tādas šeit noteikti ir!
24.10.2014 17:50 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
Laikam vēl esi "zaļiņa" savā sfērā? Kāpēc jautāju, jo visās sfērās, kas saistītas ar darbu pēc klienta prasībām, ir tāds noklusētais apstiprinājuma veids kā klienta paraksts uz skicēm. Ja viņš bija apmierināts tajā momentā, tad tagad Tev nav jājūtas vainīgai. Protams, vari piedāvāt labot, ja ir kas labojams.
24.10.2014 17:54 |
 
Reitings 1093
Reģ: 02.11.2011
Man bija līdzīga situācija, bet biju klienta vietā. It kā jā, pati apstiprināju to gala variantu un atzīstu, ka nepievērsu tam lielu uzmanību, jo uzticējos cilvēkam, kurš to veidoja, respektīvi, profesionālim savā jomā. Rezultātā man tika piegādāta virtuves ventilācija tādos izmēros, ka pie plīts nav iespējams pieiet nestāvot uz ceļiem :D Taču viņi perfekti zināja virtuves izmērus, līdz pat 0.5 cm! Atpakaļ sūtīt nevarēju, jo preci pirku LV, bet draugi nogādāja to te, kā arī nebija vairs laika to darīt.
Lai nu kā, uzņēmums viņiem foršs, noteikti izmantošu atkal, kad būs vajadzība, bet ieguvu mācību, ka pašam 100x viss jāpārbauda un jāizvērtē. Viņiem gan šo nemaz neteicu, jo problēmu izdevās atrisināt visai veiksmīgi un bez papildus izdevumiem.
24.10.2014 17:56 |
 
10 gadi
Reitings 10290
Reģ: 29.01.2009
Projektēšanā vienmēr ir izmaiņas, un to taču var novērst autoruzraudības kārtā. Projektēšana ir tik slidena, bet nu pasūtītājs ir saskaņojis, Tev nav jājūtas vainīgai.
Ja visu ņemsi tā pie sirds, labāk maini jomu!
24.10.2014 17:56 |
 
Reitings 1093
Reģ: 02.11.2011
Un es tomēr uzskatu, ka, ja projektētājs redz kļūdu klienta vēlmēm, viņam ir pienākums uz to pieklājīgi norādīt. Tas atsaucoties uz komentāru augstāk.
24.10.2014 17:58 |
 
Reitings 41
Reģ: 24.10.2014
Winterra, man bija biļetes lidmašīnai un rezervētas viesnīcas. Vajadzēja pārcelt, ja visi darbi bija nodoti un saskaņoti. Nopietni?
bellakilla, zaļā neesmu un viņa paraksti visur ir! Labot, diemžēl, neko nevar, jo objekts jau ir izbūvēts.
piparene, jā, es esmu tāds cilvēks, kas daudz ko ņem pie sirds, bet nekad man tā nav bijis!
24.10.2014 18:01 |
 
Reitings 41
Reģ: 24.10.2014
klaviatura, tur bija zemes gabals brīvs, to iekārtu mierīgi varēja bīdīt, kur vien gribās. Es rādīju skices un viss esot bijis ar visu apmierināts. Tas, ka kaut kas nepatīk, saprata tikai tagad, kad ir izbūvēts :(
24.10.2014 18:03 |
 
Reitings 1540
Reģ: 16.09.2014
Neņem to tik ļoti pie sirds. Darbs ar klientiem ir un paliek nepateicīgs un smags darbs. Vienalga, cik augsts amats.
24.10.2014 18:07 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
Izklausās bēdīgi. Tāpēc man nepatīk darbs ar cilvēkiem :( Kaut kad sen bija doma kļūt par vizāžisti, bet sapratu, ka es jau nu tiešām pārāk daudz ko ņemu pie sirds.
Ja visu ņemsi tā pie sirds, labāk maini jomu!
24.10.2014 18:09 |
 
Reitings 1093
Reģ: 02.11.2011
1730, es nesaku, ka tā ir Tava vaina! :) Visticamāk klients vienkārši gribēja uz kādu novelt vainu, jo kuram gan patīk atzīt savas kļūdas! Zinu, ka nav viegli neņemt pie sirds, 1 slikta atsauksme sagādā daudz vairāk negatīvu emociju kā 10 labas atsauksmes pozitīvās!
24.10.2014 18:11 |
 
Reitings 900
Reģ: 02.03.2014
Es iepriekšējā darba vietā arī biju bijusi tādās situācijās.. un pats stulbākais, ka klientam vienmēr taisnība... neskatoties uz to ka maketi saskaņoti un viss vienmēr tika taisīts tikai tad, kad klients bija atsūtījis apstiprinājuma email, ka viss ok un varot sākt... bet jap ir daudz tādi "diršgrābekļi"....
24.10.2014 18:16 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Neesmu projektētāja un ar klientiem strādāju, bet attālināti/neklātienē.. Besī daži labi, kuri domā, ka par manu darbu zina labāk, nekā es pati. Jā, neviens nav robots un kļūdas mēdz būt. Mēdzu kļūdīties un tad cilvēcīgi atvainojos, piedāvāju izlabot, bet ja man saka, ka jādara tā un tā, un tieši tā, kā es izdarīju - nav pareizi, jo, redz, klientam tā šķiet.. nu sorry.. Paldies Dievam, ka viens no maniem darbības virzieniem sniedz iespēju strādāt savā labā un, ja man nepatīk klientu izlēcieni, tad vnk nesadarbojos. Nekas, dēļ nelielas peļņas negrasos sev nervus bojāt un dzīvot ar moto

Es iepriekšējā darba vietā arī biju bijusi tādās situācijās.. un pats stulbākais, ka klientam vienmēr taisnība...
24.10.2014 18:46 |
 
Reitings 41
Reģ: 24.10.2014
Pacelšu! Gribas dzirdēt vēl viedokļus.
24.10.2014 21:08 |
 
Reitings 6040
Reģ: 09.03.2012
Man bija liidziigs notikums iz dziives pirts projektam, pec projekta trepeem bija jaabut citur, realajaa dzivee vinjas normali izskatijaas un bija ierikojamas citur. Nezvaniju un nelamaju nevienu, bet biju dusmiga, jo mebeles jau bija gandriiz pasutiitas.

Arii kad dzivoklii stradaja dizaineris uz bildes bija viens, realaja dzive notika daudz izmainjas, manupraat, ar to jebkuram klientam ir jaarekjinaas bet ir klienti, kuri visu grib kaa ir un vinjiem vienalga.

Tikai nespaortu vienu - arii es emsu stradajusi vadoshos, svarigos amatos, bet esmu vienmeer 24 h bijusi pieejama. Nekad neviens nav zvanijis, bet man pashai sirdsmiers, ja zinu, ka esmu pieejama, ka ir iespeeja mani sazvaniit un informeet par visu nepiecieshamo.

Maacies no shiis kljudas un megini taalaak neko lidzigu nepieljaut.
24.10.2014 21:14 |
 
10 gadi
Reitings 3335
Reģ: 29.01.2009
Ja ir risinājumi, kā var mainīt situāciju (kur stāv tā lieta, kas vinam nepatīk), tad mēģini piedāvāt variantus.
Ja nevar vairs, nu tad neko. Vienmēr būs situācijas, kurās kāds paliks neapmierināts.
24.10.2014 21:17 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!