Sveikas! Tātad es strādāju projektēšanā. Taisīju vienu projektu, kur viss bija baigi steidzīgi jādara, klients visu laiku zvanīja un prasīja kad būs, jo viņš jau grib tikt pie rezultāta. Visu sataisīju, atdevu uz iestādēm saskaņot, visu saskaņoja, viss kārtībā. Uzreiz devos plānotā atvaļinājumā ārzemēs, tāpēc arī pati biju ieinteresēta to projektu pēc iespējas ātrāk nodot. Kad atgriezos atpakaļ, saņēmu zvanu no būvnieka, ka kaut ko esmu aizmirsusi un klients gaida, jātaisa grozījumi projektā. Sataisīju. Bet, loģiski, ka būvniecība dēļ tā kavējas. Izbūvēja. Aizvakar man zvana tas klients un saka, ka viss ir izbūvēts, bet viņš ir ļoti neapmierināts ar manu darbu! Jo no sākuma es kaut ko aizmirsu, tad bija 2 nedēļas, kad nevarēju labot (jo biju atvaļinājumā), tagad viņam galīgi nepatīk kur stāv viena iekārta! Es saku, ka ļoti žēl, ka tā sanāca, bet es jau neprojektēju uz savu galvu, mēs jau ar jums visu izrunājām un es esmu sūtījusi vairākus emailus ar skicēm un jūs pats gribējāt to iekārtu pārcelt, līdz viņa nonāca tur, kur ir tagad. Viņš saka, ka acīmredzot, jūs nepievērsāt pietiekošu manu uzmanību tieši šim jautājumam, jo es vairāk skatījos uz vienu citu lietu. Un vairāk viņš ar mani negribēja runāt.
Es it kā jūtos vainīga no vienas puses, bet no otras - mēs taču tiešām visu izrunājām un viņš rezultātā uzlika savu parakstu uz gala varianta. Bet situācija ir ļoti nepatīkama. Un arī ļoti nepatīkami dzirdēt no klienta vārdus, ka viņš ir ļoti neapmierināts ar mana darba kvalitāti. Tāds rūgtums tagad man :(
Ko es gaidu no jums? Laikam, ka neko daudz. Labprāt uzklausīšu viedokļus un komentārus.