Tele2 garantija.

 
Reitings 2037
Reģ: 08.09.2014
Šodien esmu uzvilkusies. Pirms 4 dienām, tele2 iegādājos jaunu viedtālruni, bet pēc divām dienām, tas vienkārši izslēdzās un vairs nekādas reakcijas, tūdaļ skrēju uz Tele2. Aizsūtīja uz garantiju un tagad atliek gaidīt.
Es salasījos briesmu stāstus, ka paši meistari mēdz vēl vairāk sačakarēt, un tad atteikt garantiju. Esmu satraukusies, jo telefons dārgs un lietots divas dienas. Bail, ka nepiešmauc.

Laikam gribas mierinājumu, kā viss būs labi! :D
09.10.2014 18:33 |
 
Reitings 2037
Reģ: 08.09.2014
Karma - nelabo gan, tas nozīme, ka telefons iziet diagnostiku. Mājaslapā nav atsevišķa statusa - diagnostika. Tāds uzraksts ir visiem telefoniem, kas tur nonāk. Paskaties vakarā, varētu būt, ka parādīsies zemak ieraksts par defekta aktu un būs tehniķa piezīmes.

Ļoti gaidīju tavu komentāru. Tad sanāk, ka pēc diagnostikas, viņi sūta atpakaļ uz Rīgu un tad uz manu pilsētu, tikai tad tele2 atgriezīs naudu jeb jaunu ierīci? Tas ir vēl, aptuveni pusotra nedēļa.
Saki lūdzu, tādā gadījumā, man taču nebūs jāmaksā mēneša maksājums par ierīci, kura lietota pusotru dienu?
13.10.2014 13:13 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Pareizi saprati, akts parasti tiek atsūtīts ātrāk, pēc tam, kad tajā lapā parādas statuss "Darbs pabeigts", tad max 3 dienu laikā akts ir tavas pilsētas Tele2 veikalā un tu vari iet mainīt telefonu. Par maksājumu ir jāskatās Ir 2 varianti. Variants pirmais - tu izvēlies tādu pašu modeli, kāds bija vecais telefons. Tajā gadījumā maksājumi tiek piestādīti sākot no noslēgtā līguma termiņa un līgums tev arī beigsies pēc 24 mēn. dienā, kad iegādajies pirmo telefonu. Jo līguma nosacījumi nemainās, pagarinās tikai jaunā telefona garantija. Variants otrais - tev noriebies šis modelis un tu izvēlies pavisam citu telefonu. Tiek lauzts esošais līgums, visa samaksātā naudiņa par telefonu tev tiek atgriezta (t.sk. ja jau ir aprēķināts pirmais ikmēneša maksājums). Un tu slēdz jaunu līgumu par citu modeli.
13.10.2014 13:38 |
 
Reitings 7497
Reģ: 29.01.2009
nekad vairs nenasīšu garantijas servisam - vienreiz man atdeva atpakaļ pa deļām izjauktu maisiņā, un es neko vairs nevarēju pierādīt (ka neesmu viņiem jau maisiņā iesniegusi). Toties man ir mācība, raktot iesniegumus jebkādos remontos, viss super detalizēti tiek aprakstīts.
13.10.2014 13:41 |
 
Reitings 2037
Reģ: 08.09.2014
Paldies dāmas. Tagad viss ir skaidrs.
nekad vairs nenasīšu garantijas servisam - vienreiz man atdeva atpakaļ pa deļām izjauktu maisiņā, un es neko vairs nevarēju pierādīt (ka neesmu viņiem jau maisiņā iesniegusi). Toties man ir mācība, raktot iesniegumus jebkādos remontos, viss super detalizēti tiek aprakstīts.


Tādi stāsti ir dzirdēti, tāpēc tik ļoti satraucos, ka man tā neiznāk, bet kā Lollipop minēja, ja ir akts, tad problēmām nevajadzētu būt.

+ Apsveru domu ierīci apdrošināt, lai nebūtu šādi jāuztraucas, ja nu nākotnē kas notiek.
13.10.2014 18:28 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Karma - un kas tagad parādās remonta lapā? Tur apakšā, kur ir vēsturiskā darba gaitas secība?
13.10.2014 18:32 |
 
Reitings 2037
Reģ: 08.09.2014
Nekas neparādās. Rit 11 diena, bet uz priekšu nekas nevirzās. Vēljoprojām statuss "Remontā".


Nu bet vai tiešām, jā klients divas dienas pēc preces iegādes, nav apmierināts ar kvalitāti un vēlas saņemt citu preci, vai naudu ir jāgaida mēnesis?
16.10.2014 01:05 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Oi ar tiem remontiem ir smagi...

Es ar sen atpakaļ nopirku telefonu uz dzimšanas dienu, pēc dienas arī izslēdzās un pēc tam smagi sāka gļukot un neslēgties iekšā, uzreiz jau sapratu vai nu kāda detaļa brāķēta vai pat viss drīzāk ka vienkārši jāpārinstalē sistēma jo tā gļukoja principā. Aiznesu uz remontu, pasaku lai uzraksta ka telefons ir bijis remontā, a šie saka ai ka šim nekas nav pēc 20 min būs ok viss. Nu ok jau bija, bet tāds niknums bija ka mūs atrunāja no tā lai naudu atgriež un vel neizrakstīja nemaz to ka viņš ir bijis remontā. Un protams pēc kāda laika atkal nobruka, tā laikam notika vel divas reizes, pēc tam telefonu nozaga. Vēlāk nopirku tieši tādu pašu telefonu jo viņam bija tāda klaviatūra kāda man ļoti patīk, ar otro telefonu nav bijusi nekāda problēma jau pus otru gadu.

Bet nu tiešām, ne tik tele, 2 bet arī citur tie čalīši ir vienkārši pipeles ka tā atrunā, aizšmorēt ausis ciet nu lai tik mēs paturētu tos telefonus..
Vismaz otrajā reizē kad gājām labot (officiālajā otrajā reizē, actually trešajā) es kārtīgi uzbrēcu meitenei virsū kas tur ņēma tos telefonus apmēram ar tekstu "A KO MAN TAGAD 2 - 3 NEDĒĻAS ATKAL DARĪT BEZ TELEFONA!!!!" tāds uzbrauciens bija jo tiešām pagājušo reiz ar 3 ned bija remontā pietam tajā reizē ar bija tie čalīši kas ļoti nokaitināja, šoreiz diemžēl to lielo niknumu nācās izjust meitenei kas īsti pie tā nebīja vainīga, bet toties pēc nedēļas telefons jau bija man atpakaļ no remonta un pēc tam ar vairs negļukoja arī apmēram gadu līdzm man viņu nozaga :D
16.10.2014 06:41 |
 
Reitings 2037
Reģ: 08.09.2014
Mums tele2 atbildēja, ka viņiem neesot pagaidu telefoni. Skumji, jo LMT gan vīram iedeva, uz garantijas laiku, analogu viedtālruni.
16.10.2014 13:07 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits