Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Darbs zvanu centrā

 
Reitings 152
Reģ: 03.05.2014
Sveikas!

Gan jau kāda no cosmo meitenēm kādreiz ir strādājusi kādā no bite, tele2,..... zvanu centriem. Var kāda apskaidrot kas un kā tur notiek? ;)
11.08.2014 09:56 |
 
Reitings 2
Reģ: 12.08.2014
Tu domā mārketinga centrā vai klientu apkalpošanas? Mārketinga - saņemsi pamatalgu kapeikas +% no piesaistītiem klientiem(to vien darīsi kā visu dienu uzbāzīsies cilvēkiem pa telefonu un mēģināsi pierunāt pāriet uz Biti).

Ja klientu apkalpošanas - mierīgs darbs, neapsaukās tevi pa telefonu par uzbāzību :D
12.08.2014 11:51 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Ja tu vēlies strādāt klientu apkalpošanas zvanu centrā, tad tev ir jābūt apveltītai ar lielu stresa noturību un katru dienu jāatbild uz kaudzi stulbu jautājumu.
12.08.2014 11:56 |
 
Reitings 1707
Reģ: 31.07.2012
Iepriekš strādāju zvanu centrā un varu teikt tikai to, ka šis attēls ir pilnīga patiesība -
12.08.2014 11:59 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Studiju laikā piestrādāju vienā zvanu centrālē, klientu apkalpošanā. Tur tiešām vajag stprus nervus, jo pie visām problēmām, lielākoties, vainos Tevi personīgi. Citādi... Vidēja izmēra uzņēmums bija, nebija tā, ka zvani nonstopā. Pie kam, vajag arī pamatīgu pacietību, jo skaidrot kaut ko gados vecākiem cilvēkiem, ja uzņēmuma darbība saistīta ar tehnoloģijām, ir ļoti grūti - nākas vairākas reizes atkārtot teikto, pārfrāzēt un gari visu skaidrot.
Lattelecom, piemēram, klientu apkalpošanas speciālistu ir maz, tāpēc sanāk apkalpot klientus vienu pēc otra.
12.08.2014 12:12 |
 
Reitings 152
Reģ: 03.05.2014
Skaidrs, paldies jums!
12.08.2014 13:23 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits