Tas darbojas tā. Portāls sataisa muļķīgu rakstiņu un uzliek pēc iespējas skaļāku virsrakstu. Cilvēki šokā: "Ciči, pupiņi? Ārprāts, kas notiek ar mūsdienu žurnālistiku!" Bet 90% saklikšķinās uz tiem pupeļiem. Tikmēr portālam aug reitingi un viņiem būs, ko stāstīt reklāmdevējiem - mums dienā ir tik un tik skatījumu, kas viņiem ir svarīgākais.
Problēma ar bezmaksas ziņu portāliem ir tāda, ka tiem pirmkārt vajag izpatikt reklāmdevējiem, lai vispār varētu pastāvēt. Domājat, kāds jums tāpat nosponsorēs kvalitatīvu informāciju? Tas ir dārgi un laikietilpīgi. Ja gribat normālas ziņas, tad pērciet avīzes, jo tur vismaz daļu izdevumu sedz no pircēju kabatas, nevis nepārtraukti dejo pēc reklāmdevēju stabules (kuriem, starp citu, nekas diži vairāk par cipariem neinteresē).