Sveikas!
Varbūt kādai jums ir tā gadījies kā man, nezini,ko vairs darīt.
Maija beigās pasūtīju no Aliexpress sev jaunu telefonu. Izsūtīja no Ķīnas, bet nezinu kāpēc caur Nīderlandes pastu. Gaidīju ar nepacietību,tā sakot katru dienu čekoju sava telefona ceļu.
16.06. uzrāda,ka viņš ir saņemts PostNL šķirošanas centrā, pāris dienas tur pamarinējās un 25.06. uzrāda,ka ir piegādāts. No sākuma domāju,ka tas nozīmē,ka izsūta tālāk uz Latviju.Bet nekā, nekāda jauna informācija nesekoja.
Jūlija sākumā uzrakstīju pārdevējam un jautāju,kur ir mans telefons, ka man vairāk neko neuzrāda. Viņš uzrakstīja,ka esmu jau saņēmusi. Bet es neesmu neko saņēmusi :( Turpināju gaidīt.
Sanāca pirms kāda laika iet uz pastu izņemt sūtījumu,domāju pasta darbiniecei pajautāšu varbūt viņa var pateikt kaut ko par telefonu. No sākuma pateica,ka viņš ir muitā,kad jautāju kāpēc viņš vispār neuzrādās pasts.lv sūtījumu lapā, viņa pēkšņi paziņoja,ka paciņa tikai vēl ceļo.
Tad nu pagājušo nedēļu draugs pateica,lai veru vaļā disputu. Pārdevējs solīja sazināties ar postNL, bet tā arī nekādu ziņu nedeva vienkārši ignorēja. Rakstījām uz postNL informācijas emailu-nekāda rezultāta.
Šodien pienāca ziņa no Aliexpress,ka viņiem uzrāda,ka esmu saņēmusi telefonu. 3 dienu laikā vēl varu iesniegt iesniegumu,ka neesmu saņēmusi. Atradām internetā kaut kādu postNL telefonu,rīt zvanīsim.
Nezinu,ko vairs darīt, jo negribu,lai iznāk,ka man neatgriež ne naudu, ne telefonu. Varbūt jums ir bijusi līdzīga situācija?Kā rīkojāties? Varbūt te ir kāda meitene no Nīderlandes, kas varētu atsūtīt postNL informācijas numuru.
Paldies!