Nu mīļās 12. klases skolnieces! Kāds jums likās eksāmens matemātikā?
Ja godīgi, man likās, ka būs grūtāks. Pirmā daļa likās diezgan viegla, un otrās daļas pirmie trīs uzdevumi arī! Tālāk jau bija ko pasvīst.
Kā jums gāja?
Tās, kuras saka, ka bij elementārs un easy peasy, sabildējiet pēc tam atestātus ar %
Es ar savu elementāro domāju tā, ka nebija tik grūti kā biju iedomājusies! Un tests tiešām likās viegls. Un ja es sēžu mājās un patstāvīgi visu gadu esmu labi mācījusies, kādēļ , lai tas neliktos viegls? :D Pff.
Arī es esmu mācījusies cītīgi visus trīs gadus, bet neatļaujos kāda skolotāju nosaukt par stulbu tikai tāpēc, ka kāds nav ko sapratis. Par eksāmenu baigi spriedīšu tad, kad saņemšu procentus. Negribas aplauzties :)
Mince, bet mēs jau tikai apspriežam to, kāds likās eksāmens to pildot, nevis kāds rezultāts būs. ;) Citam likās grūts un citam viegls.
Bet, ja vairāki bērni no klases vienkārši uzraksta kodu un aiziet, tad vaina ir mācītājā nevis mācāmajā. Jo testā daudzas lietas bija patiešām elementāras, kuras mācītas visus trīs gadus!
ja vairāki bērni no klases vienkārši uzraksta kodu un aiziet, tad vaina ir mācītājā nevis mācāmajā
Šim gan nekādā gadījumā nevaru piekrist. Paralēlās klasēs, kad es liku eksāmenu, bija cilvēki, kas testā protams kaut ko savilka, varbūt ietrāpa. Vienkārši ir cilvēki, kam padodas, kam nē. Lielākā daļa, kas neko nevar izpildīt,manā skatījumā ir sliņķi. Vēl atceros, kā viens skolēns pirmajā solā sāka apzīmēt formulu lapu jau pēc stundas, jo viņš vienkārši neko vairāk nevar izpildīt. Pēc brīža arī izgāja ārā, 2.,3. daļu atstājot praktiski tukšu. Viņiem vienkārši bija vienalga.
Man likās tīri ok.. Uztraukusies nebiju vispār. Tad jau redzēs kā būs, bet trešā daļa man gan nepatika. Kaut ko tur mēģināju papildīt, lai vismaz kādus punktus savāktu :D
Manas skolas ļoti spēcīgajā m klasē mācas daži skolēni, kas nodeva pustukšas lapas. Matemātikas skolotāji viņiem ir stingri, prasīgi. Tādus, kurus par stulbiem gan nesauktu... Viss atkarīgs no paša cilvēka.
Bija tīri sakarīgs, neizpildīju tikai uzd. par balonu un zondi, sēdēju pie tā beigās kādas 40min, bet nu nekas neizdevās. :D
Par logaritmiem- skaitlis ar mīnusi nederēja pēc DA.
Tests gan likās viegls.
Ko jūs darījāt 3.daļas pēdējā uzd? Es vienīgā sastādīju sistēmas? Zinu, ka 1 skaitļu pāris sakrita ar gudrāko klases meiteni, bet es izrēķināju, ka sanāk 2vi skaitļu pāri nevis tikai viens.
Par to gaisa balonu bija jāsastāda vnk vienādība 363+2/3t=3+2t
tālāt aprēķina t-laiku:)
Tajā logaritmā vispirms priekšējais reizinājums bija jāuzness kā pakāpe logaritmam un pēc tam sanāca tā, ka logaritms pie bāzes 4 kāpināts pakāpē log (pie bāzes četri) un, ja abas bāzes vienādas, tad paliek log ar bāzi, kāds pirmajam logaritmam tas pamats
nu tik grūti izskaidrot:D:D
kisskissmjau draugs un pāris draudzenes teica, ka jā, jo paņemt tos a un b jau var dažādus skaitļu pārus, piemēram abus reizinot ar 2 tās proporcijas paliek un tā tik var uz priekšu.
vēl viena vieta, kura lika aizdomāties, bija homotētija- bija jāizmanto arī 3. daļas otrajā uzdevumā. Mēs bijās mācījušies īsu brīdi 10. klasē tikai kā profilnieki, bet izgl ministrijā tēma esot izņemta arā. Kā tas naākas, ?:D:D:D
Ā, neizstāstīju par savu lielo fail- visu pirmo daļu esmu izpildījusi, trīs reizes pārbaudījusi, rakstu iekšā atbilžu lapā... Skatos "Kas pie sviesta? Kam domātas ir 23, 24, 25 ailes?!" Un tad es pāršķiru lapu... VĒL TRĪS UZDEVUMI! :D Paldies dievam, ļoti aši un veiksmīgi tiku galā ar tiem, bet stress tajā brīdī baigi uzdeva, 4 minūtes bija palikušas.