Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Statistika, vajadzīga palīdzība

 
Reitings 49
Reģ: 27.04.2014
Sveikas!:) Vai kāda, lūdzu, varētu izpalīdzēt ar šo piemēru? Netieku galā.. Būšu ļoti pateicīga!:)

Students ierodas uz eksāmenu, apguvis tikai 40 jautājumus no programmas 50 jautājumiem.
Pasniedzējs izlases veidā uzdod studentam 3 jautājumus.

Kāda ir varbūtība, ka students pareizi atbildēs uz visiem trīs jautājumiem?
17.05.2014 16:26 |
 
Reitings 371
Reģ: 26.04.2014
OMG...KPI!!!
Tu neproti izrēķināt???
17.05.2014 16:29 |
 
Reitings 49
Reģ: 27.04.2014
nē, nemāku..visas formulas sajukušas :(
17.05.2014 16:33 |
 
Reitings 371
Reģ: 26.04.2014
nu, šeit noteikti nevajag daudz formulas. Jautājums ko tai skolā īsti māca? :D
Varbūtības teorija jau neeksistē...
17.05.2014 16:35 |
 
Reitings 49
Reģ: 27.04.2014
Paldies par to pašu ;)
17.05.2014 16:38 |
 
Reitings 371
Reģ: 26.04.2014
še un ej nokaunies:


Klasiskā metode. Klasiskajā metodē varbūtību aprēķina pēc formulas
n
p = m ,
kur m - labvēlīgo gadījumu skaits, t. i., tas gadījumu skaits, kurā attiecīgais notikums notiek, un n -
viss dotajos apstākļos iespējamo gadījumu skaits. Tā piemēram, uz labu laimi metot monētu uz galda,
varbūtība notikumam, ka redzams ģerbonis, ir ½, jo tas ir viens notikums (m = 1) no iespējamiem
diviem notikumiem (n = 2): ģerbonis un vērtības zīmējums. Līdzīgā kārtā varbūtība uzmest spēļu
kauliņam 6 acis ir 1/6, jo m = l un n = 6.
17.05.2014 16:47 |
 
Reitings 3157
Reģ: 19.04.2014
Nu, vai sanāca? :)
Trīne taču ielika pareizo skaidrojumu.
17.05.2014 17:00 |
 
Reitings 49
Reģ: 27.04.2014
Trīne, paldies vēlreiz! It kā sanāca 0,5 ..neesmu droša, vai tā ir pareizi. ;)
17.05.2014 17:06 |
 
Reitings 55
Reģ: 14.05.2014
Statistika LU pie Ciemiņas? :D
17.05.2014 18:12 |
 
Reitings 371
Reģ: 26.04.2014
ACANTHA, lūdzu, ja tādu nieku nevari izrēķināt pastāvīgi, tad nezinu... iesaku mācītie kārtīgāk, lai nav jāprasa tādas lietas.
17.05.2014 18:18 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Meitenes, kāpēc tik uzbrūkoši? Vidusskolu beidzu ar A līmeni matemātikā un atzinību valsts mēroga olimpiādē, bet tagad, pēc 5 gadiem, es nemaz neatceros statistikas formulas no galvas, jo ikdienā man tās nav jāizmanto.
17.05.2014 18:39 |
 
Reitings 371
Reģ: 26.04.2014
Cerise, žēl, ka loģiskā domāšana tev atdalīta, tikai ir iezaurītais.
17.05.2014 18:45 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
Statistika LU pie Ciemiņas?


Tev kaut ko tādu augstskolā māca? Man nē.
Tas, ko autore ielika, ir vidusskolas līmenis, vismaz man bija.
17.05.2014 19:00 |
 
Reitings 95
Reģ: 06.09.2013
Trīne, ja jau tu pati esi tik gudra, tad, lūdzu, uzraksti šeit risināšanas gaitu un atbildi, vēlos redzēt vai maz pati kaut ko sajēdz...
17.05.2014 19:11 |
 
Reitings 371
Reģ: 26.04.2014
Trīne, ja jau tu pati esi tik gudra, tad, lūdzu, uzraksti šeit risināšanas gaitu un atbildi, vēlos redzēt vai maz pati kaut ko sajēdz...


Man,saulīt, nekas nav jārēķina, jo es jau ieliku meitenei formulu, skaidrojumu un risinājuma piemēru, tas jau vien liecina kaut ko, bet tev jau laikam saprašas nav, tik uz kašķi velk. :D :D :D
17.05.2014 19:24 |
 
Reitings 95
Reģ: 06.09.2013
Trīne, tavā paskaidrojumā nav ņemts vērā, ka pasniedzējs izlases veidā studentam uzdod 3 jautājumus no visiem 50.
17.05.2014 19:31 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Es noteikti neesmu Trīnes fane, bet nu, šoreiz japiekrīt - paskaidroja viņa normāli.

kur m - labvēlīgo gadījumu skaits, t. i., tas gadījumu skaits, kurā attiecīgais notikums notiek, un n - viss dotajos apstākļos iespējamo gadījumu skaits.


"labvēlīgie gadījumi" ir tad, ka pasniedzējs uzdod trīs zinamus jautajumus. No 40 zinamajiem pirmo var izveleties 40 veidos, otro 39 veidos, trešo 38 veidos

"visi" gadījumi ir visi gadījumi - 50x49x48
17.05.2014 20:24 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits