Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Salons Venerdi

 
Reitings 365
Reģ: 24.09.2012
Sveikas!

Vai kādai ir atsauksmes par minēto salonu? (Tieši saistībā ar frizēšanās pakalpojumiem)
Skatos kuponos ir daudz viņu piedāvājumu. Domāju - varbūt noriskēt un aiziet... :D
12.05.2014 14:12 |
 
Reitings 13628
Reģ: 29.01.2009
Es vairs nekad mūžā neiešu.
Biju nopirkusi piedāvājumu - matu griezums ar karstajām šķērēm + matu maska

Vispirms man pajautāju, vai matus mazgāsim (tas mani izbrīnīja, jo nekad nav griezuši sausus, kādreiz, kad kaut kas jāpielabo, tad nedaudz nogriež, bet ne tā, ka vispār nemazgā).
Masku man neielika, un es nemaz nekasījos, jo tai frizierei bija tāds ģīmis, ka man gribējās ātrā projām.
Kad es teicu, ko es gribētu, nemaz neklausījās.
Biju laimīga, ka neko nesabojāja un paliku ar matiem uz galvas..
12.05.2014 14:19 |
 
Reitings 7497
Reģ: 29.01.2009
Slinkums gari rakstīt, bet to meisteri, pie kuras es biju (arī mamma un brālis pie viņas gāja), ļoti neiesaku. Rezultāts nekad nebija labs (pēdējā reizē vispār dabūju zaļus matus brūnu vietā, iepriekš arī rudu toni gadīgi ne tādu, kā rādiju ddabūju), lētus produktus mēģināja iesmērēt par lielu naudu. Procedūru laikā frieziere visu laiku runāja pa telefonu ar savu vīrieti. Nepatika ļoti.

Mamma ar brali kādu gadu nostaigāja pie tās meistares, nesaprotu kāpēc. Man vienmēr likās, ka mammai tos matus ne īpaši skaisti safrizē. Ar laiku atrunāju viņu tur iet.
12.05.2014 14:28 |
 
Reitings 13628
Reģ: 29.01.2009
Lancaster, kāda izskatījās?

Mani drizēja tāda kundzīte vidējos gados, neliela auguma, slaida, blonds karē griezums.
12.05.2014 14:29 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Nu ko var gribēt, ja pērk kuponus. Man paziņa arī strādā kā friziere skaistumkopšanas salonā. Viņa stāstīja, ka jūtas ļoti briesmīgi, kad kāds atnāk ar kuponu, jo beigās viņa pati nopelna tikai kapeikas.
12.05.2014 14:30 |
 
Reitings 7497
Reģ: 29.01.2009
Annie, varētu būt tā pati. Krieviete, bet latviešu valodā runāja praktiski bez akcenta, vārds bija Jeļena laikam.

Un es ne par kādiem kuponiem negāju. Maksāju katru reizi pie 40 LVL
12.05.2014 14:32 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
PIlnīgi piekrītu par attieksmi pret kuponiekiem. Meistariem viņi riebj, jo viņi pelna kapeikas uz šādiem. Un 80% gadījumā, tie ir in-out klienti, kas nekad neatgriezīsies, tāpēc meistari arī īpaši necenšas.
12.05.2014 14:33 |
 
Reitings 13628
Reģ: 29.01.2009
Es uzskatu, ja tos kuponus pārdod, tad attieksmei jābūt tādai, kā pienākas.

Esmu gājusi vienreiz uz Coretti - pie kosmetologa. Attieksme bija ļoti laba.

Jā, bija krieviete. Vārdu gan es nezinu.
12.05.2014 14:36 |
 
10 gadi
Reitings 6262
Reģ: 01.04.2009
Nu, bet attieksmei jābūt labai, jo Rīgā man nav frizieres, un teiksim, es vienreiz aizeju pa to kuponu, man iepatīkas un kļūstu par patstāvīgo apmeklētāju. Tā tak var būt.
12.05.2014 14:42 |
 
Reitings 365
Reģ: 24.09.2012
Paldies par info! Nu jā, diez ko labi neizklausās.
LaLaLa - vai tas, ka kāds ir iegādājies kuponu uzreiz nozīmē to, ka ir attaisnojums nekvalitatīvam pakalpojumam? Manuprāt, nē. :)
Pati esmu iegrābusies vienreiz... Tiesa gan ne matu lietās, bet nagu.

P.S. Uz to vietu principā varētu nākt arī bez kupona, bet maksāt akcijā norādīto summu un saņemt attiecīgo pakalpojumu. Domāju, ka pakalpojuma nodrošinātājs būtu priecīgāks... :D
Bet anyway stāsts paliek par to, ka IMHO piedāvājums kuponos nav attaisnojums nekvalitatīvam pakalpojumam vai precei... ;)
12.05.2014 14:43 |
 
Reitings 797
Reģ: 29.01.2009
Čupu čupām sliktu atsauksmju dzirdēts par šo salonu ;)
12.05.2014 14:43 |
 
Reitings 365
Reģ: 24.09.2012
Mežāze +

P.S. Vienreiz Coretti biju (kuponos) uz vaksāciju. Ar attieksmi viss bija ļoti labi.
12.05.2014 14:45 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Protams, tas nav attaisnojums, bet tad ir apziņa, ka tomēr neko daudz nenopelnīs. Es tik pastāstīju, ko man paziņa stāstīja. No tās cenas, par ko ir iegādāts kupons, uzņēmumam ir jāsamaksā portālam, kur kupons ir ievietots, tad visas patstāvīgās izmaksas jānosedz- elektrība, īres maksa par telpām u.c. Beigās pašam meistaram paliek kapeikas vai nepaliek nekas.. Un tā jau arī lielākoties ir, ka nekļūs par patstāvīgo klientu. Ok, dažreiz ir izņēmumi, bet lielākoties jau tā nenotiek.
Drauga mammai uzdāvināju visa ķermeņa masāžu arī par kuponiem. Protams, baidījos, kā būs, taču bija palaimējies. Viņa teica, ka masāža bijusi brīnišķīga, attieksme super. Kā salonu sauca, nezinu, bet atrodas Stirnu ielā.
12.05.2014 14:48 |
 
Reitings 365
Reģ: 24.09.2012
Tad varbūt mums te jāveido liste ar kuponu pozitīvo pieredzi!? :D
12.05.2014 14:54 |
 
Reitings 5075
Reģ: 19.04.2013
Ja, stirnu iela labs salons un laba attieksme. Esmu tapat gajusi, bez kupona. Cenas gan palielas.
Pasai ir bijuso pozitiva pueredze ar kuponiem, gaju uz gellishu un skropstu ilgvilniem, salonus gan neatceros. Ar kuponiem ka ar laimes speli, var paveikties un var but galigi garam.
12.05.2014 15:03 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Man arī nav nekas labs sakāms. Nogaidīju kādu stundu pēc pieraksta laika un tad friziere lika pasēdēt vēl, jo viņa visu dienu nav tikusi pusdienās. Man jau nav žēl, bet kaut kā taču savs laiks jāplāno. Diez vai kāds, ejot uz frizētavu tik vien kā nogriezt matus, rēķinās ar nepilnām 4 h.
Nu, un griezums bija šķībs. :(
12.05.2014 15:24 |
 
Reitings 2629
Reģ: 20.01.2014
Biju tur pirms apmēram gada. Neesmu tur patstāvīgs klients, bet cits cilvēks bija kuponu nopircis (iet tur regulāri un ir apmierināts) un netika, aizgāju es. Lasot komentārus, laikam jāsecina, ka man paveicās, jo apkalpošana bija lieliska, bija jāuzgaida minūtes 10, bet tas netraucēja. Pēc tam matu mazgāšana, griešana, aplīdzināja vēl ar karstajām šķērēm-no salona izgāju apmierināta, jo mati bija skaisti nogriezti, rezultāts iepriecināja.
12.05.2014 15:31 |
 
Reitings 1221
Reģ: 15.02.2012
man ir slikta pieredze ar Venerdi, pirku pasen atpakaļ kuponu.
Matu galu apgriešana ar karstajām šķērēm un kaut kāda īpašā maska.

rezulatās bija 0. nezinu ko viņa tur nogrieza, bet mati bija tikpat gari kā pirms tam! varbūt 1-2 cm max. Pats stulbākais bija, ka viņa man matus ar pannu taisnoja pirms griešanas :) neizpratu visa tā notiekošā jēgu un arī pat nepūlējos kaut ko tur diskutēt. tā bija pēdējā reize, kad iegādājos kaut ko par kuponiem. tas stress nav tā vērts.
12.05.2014 15:55 |
 
Reitings 6797
Reģ: 06.07.2009
Man arī bija kaut kāds kupons - matu griezumam un keratīna maskai.
Friziere bija max'lēna un likaš, ka viņu vsp nekas neinteresē. Kad viņai apnika zāvēt manu garos matus, tad paprasīja vai es neiebilstu, ja viņa neizžāvēs. Neatteicu, jo nrgibēju visu dienu salonā pavadīt. :D + friziere bija tik īsta, ka ceļot manus matus uz augšu, knapi tika pie galiem. :D
12.05.2014 16:02 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
Cik ir iets ar kuponiem, ir bijis nu tā - kā saka, varētu būt labāk.

Vienīgais, mans uzskats ir šāds - ja jau ievieto kuponu portālā, tad pats vien esi vainīgs. Ja piedāvā pakalpojumu, tas tomēr jāsniedz atbilstoši. Turklāt, riebjas izjust, ka pret tevi izturās 5x sliktāk tā viena kupona dēļ. Uz šādiem saloniem vairs otrreiz neeju, nevienam neiesaku un citreiz, ja ir bijis īpaši slikta pieredze, uzrakstu negatīvu atsauksmi sūdzības.lv.
12.05.2014 16:37 |
 
Reitings 6037
Reģ: 10.08.2011
Es īsti vairs nepērku tos skaistumkopšanas pakalpojumus kuponos - ja uzņēmums nonstopā piedāvā savus pakalpojumus ar kuponiem, tad tur kaut kas nav lāgā, ja jau jālūdzas pēc klientiem.
Ja redzu, ka uzņēmums jauns vai norāda, ka meistare jauna, tad saprotu, ka tā reklāma, lai piesaistītu klientus.
12.05.2014 16:41 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits