kad pirku auto, tas, vai tam ir mehāniskā, vai automātiskā kārba, man nebija noteicošais, jo patika auto modelis. pirms tam ar automātisko nemaz nebiju braukusi, tā kā bija pat interesantāk.
ir savas priekšrocības un ir savi trūkumi. vairākus gadus katru dienu nācās braukt no viena Rīgas gala līdz otram. neapšaubāmi, izbraukt sastrēgumus man ar automātisko kārbu patika daudz labāk nekā ar mehānisko. degvielu patērē vairāk kā mehāniskā, bet, ja auto vajadzīgs darbam un darbs kompensē devielas izdevumus, tad nav problēmu.
gadījās arī pāris ļoti sniegotas ziemas un pāris reizes iestrēgu netīrītu ceļu dēļ. manuprāt, ar mehānisko kārbu ir daudz vieglāk izkārpīties no kupenas nekā ar automātisko. katrā ziņā, man palīgā nāca četri stipri vīri, jo ar trijiem bija par maz, lai tiktu ārā no kupenas :D
uz šosejas, savukārt, labāk patīk braukt ar mehānisko, jo labāks uzrāviens. ar automātisko, it īpaši, ja motors nav baigi lielais, bija grūti pierast pie apdzīšanas, kaut kā likās, ka "nevelk", bet piešāvos.
kad biju ārzemēs, nomāju auto ar mehānisko kārbu, pa kalnainiem ceļiem man likās, ka vieglāk ar mehānisko.
mans personīgais secinājums un viedoklis - lielpilsētā braukt ir vieglāk ar automātisko, bet, ja vairāk jābrauc lielie gabali ārpus pilsētas, tad ar mehānisko patīkamāk braukt.