tagad braucu ar mehānisko, jo - kādu dod, tādu ņemu :D bet tas ir pozitīvs aspekts - kārtīgi iemācīties braukt ar mehānisko, jo vairums mašīnu ir mehāniskās, un, kad gadās situācija, ka ar tādu jābrauc, tad ar mehāniskās ātrumkārbas pieredzi tikai autoskolā kaut kad sen atpakaļ ir dimbā.
kad varēšu, pirkšu sev automātisko, jo tas manā prātiņā ir luksuss, braukt tikai ar diviem pedāļiem. drošāka sajūta, vieglāk un ātrāk izpildīt sarežģītākus manevrus (piem. man riebjas griežoties vienlaicīgi pārslēgt ātrumus, tajā brīdī, kad izspiests sajūgs, kontrole pār mašīnu ir daudz mazāka, bet dažreiz citādi nevar), var ātrāk uzņemt ātrumu, nepārslēdzoties visu laiku, var veltīt visu uzmanību situācijai uz ceļa, nevis domāt par ātrumu pārslēgšanu. tie degvielas taupīšanas triki ar izņemšanu no roba (mašīna kustās uz inerci) un zemu apgriezienu turēšanu mani neinteresē, drošība pirmajā vietā. neesmu no cilvēkiem, kas pirks auto ar ātrumkārbu vai/un pakaļējo piedziņu, jo tā ir ''jautrāk''.