Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Patērētāju tiesības

 
Reitings 44
Reģ: 09.07.2012
Sveikas meitenes, šodien saņēmu savu jauno telefonu no veikala 220.lv, tātad vakar veicu pasūtījumu un šodien kurjers man to atveda, telefonu gaidīju jau ilgi, un prieks bija liels par to, ka tas tik ātri tika piegādāts, bet ...
Šis prieks bija pavisam īss. Telefonu nevarēja ieslēgt, arī pieliekot pie lādētāja un palādējot neslēdzās iekšā. Daudz laika negaidot devos uz 220.lv salonu, noskaidrot, kas par sviestu. :D
Mani pirmkārt nostādīja tādā lomā, itkā es telefonu tikko saņēmusi, būtu kā zvērs visu rāvusi vaļā, dauzījusi pa pogām un pati saplēsusi! Bija pagājušas tikai 3 stundas no brīža kad parakstījos par piegādi.
No šī veikala gaidīju pretimnākošu attieksmi, preces apmaiņu vai naudas atgriešanu, bet tā vietā man ir 10 dienas jāgaida eksperta slēdziens, par to vai es pati šo telefonu neesmu sabojājusi, vai tas nav pretrunā ar patērētāju tiesībām? Vai jums ir gadījušies kādi negatīvi pirkumi šajā vai citos Latvijas internetveikalos?
20.03.2014 19:55 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
pirms maksāt vajazēja parbaudīt.
20.03.2014 19:56 |
 
Reitings 44
Reģ: 09.07.2012
Pirku ar priekšapmaksu, vispirms samaksāju, tad piegādāja.
20.03.2014 19:58 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Lūk ta ir lielāka kļūda. :) raksti sudzibu PTAC.
20.03.2014 20:00 |
 
Reitings 2715
Reģ: 13.12.2013
Arī ar priekšapmaksu jābūt uzmanīgai - tā negarantē ne kvalitāti, ne preces piegādi! (Latvijā)
Ieteiktu iepazīties ar PTAC http://ptac.gov.lv/page/104
20.03.2014 20:02 |
 
Reitings 657
Reģ: 29.01.2009
Marta - tavā gadījumā tas bija noslēgts ka distances līgums un strīds jārisina saskaņā ar Patērētaju tiesību aizsardzības likuma normām par ditances līgumu.
Tev bija tiesības šo preci atgriezt pārdevējam 14 dienu laikā un pieprasīt atpakaļ vai nu naudu, vai tādu pašu preci vietā, vai arī salabot bojāto preci. Tavā gadījumā uzskatu, ka vajadzeja vai nu prasīt jaunu telefonu vai arī naudas atgriešanu.

Saki, vai tev par ekspertīzi arī kaut ko jāmaksā?
20.03.2014 20:04 |
 
Reitings 132
Reģ: 04.03.2014
Pati vien vainīga. :(
20.03.2014 20:05 |
 
Reitings 657
Reģ: 29.01.2009
Graciela_Andreina - muļķības! Pakalpojuma sniedzejam vai pārdevējam IR jāgarantē preces kvalitāte atbilstoši likuma normām!
20.03.2014 20:06 |
 
Reitings 657
Reģ: 29.01.2009
lūdzu, sīkāks info - http://www.ptac.gov.lv/page/356, vai arī raksti man privāti!
20.03.2014 20:08 |
 
Reitings 44
Reģ: 09.07.2012
Par ekspertīzi nav jāmaksā, bet ja tā uzskatīs ka defekts ir radies manas vainas dēļ, kas protams tā nav, tad būs vien jādzīvo ar saplēstu telefonu, tātad ne manta, ne nauda...
20.03.2014 20:16 |
 
Reitings 1431
Reģ: 04.04.2012
Keitai ir pilnīga taisnība....

Piedraudi ar skandālu. Man šitā reiz izgāja viena lieta cauri.
20.03.2014 20:16 |
 
Reitings 2715
Reģ: 13.12.2013
Keita, es runāju tikai par to, ko esmu ievērojusi ikdienas dzīvē. Piemēram, kāds piegādā bojātu preci, kāds pārdod telefonu ar defektu (ekspertīzē neiespējami pierādīt, ka defekts ir), kāds vispār nepiegādā preci par spīti tam, ka ir bijusi priekšapmaksa. Mūsu valstī likumi strādā tikai uz papīra. Uzņēmumiem klienti nav svarīgi, ir svarīga tikai lielāka peļņa.
20.03.2014 20:53 |
 
Reitings 245
Reģ: 10.10.2011
220.lv gan pretīgi izturās pret saviem klientiem!
Sāku domāt par to, vai iegādāties kaut ko no šī pārdevēja!
20.03.2014 21:03 |
 
Reitings 657
Reģ: 29.01.2009
Graciela_Andreina - nu tikai tāpēc, ka cilveki tā doma, ka likumi strādā tikai uz papīra, tāpēc arī ir tādas nekārtības, jo cilveki paši neko nedara! Patērētaju tiešību aizsarzība mūsu valstī strāda pietiekoši labi, jo īpasi pēdējos gados, tāpēc tikai uz priekšu - sūdzamies par pārkāpumiem un jūsu tiesības tiks ievērotas!!!

Autorei iesaku sākumā vēlreiz vērsties pie veikalā un mēģināt sākumā lietu risināt runājot ar viņiem (vajadzības gadījumā piedraudot ar PTAC), bet ja šitas neiet cauri --> tad uz PTAC zvani/raksti sūdzību!
20.03.2014 21:08 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Šeit vairāk vajag spiest uz atgriešanu 14 dienu laikā, jo patērētājam, iegādājoties preci internetā, nav iespējams pirkuma iegādes brīdī pārliecināties par preces atbilstību iegādātajam. Strādā vai nestrādā, 220.lv IR jāpieņem telefonu atpakaļ! Ekspertīze noteiks tikai to, ka neesi to aparātu tīši bojājusi. Kad telefons būs atpakaļ no ekspertīzes, tad ej uz veikalu un raksti prasījuma pieteikumu par naudas atgriešanu. Ja 220.lv liedzās, tad PTAC viņus ātri piespiedīs!
20.03.2014 21:15 |
 
Reitings 546
Reģ: 15.03.2013
Man SEN SEN bija tapat, aizbraucu majas no LMT un neiet un viss. Man gribeja ieskaidrot,ka udeni bijis.Ja, atbraucu un uzreiz metu spaini:D Pablaustijos un bij uzreiz vieta cits modelitis :D Bet tas bij pasen.
20.03.2014 21:36 |
 
Reitings 3467
Reģ: 24.09.2012
Kad telefons būs atpakaļ no ekspertīzes
Man liekas, ka te nevar nokavet 14 dienas, kas dotas atteikumam. Stulbi vispar, ka piekriti kaut kadai ekspertizei. Vini to telefonu pie sevis var notureet sazin cik ilgi.
20.03.2014 21:42 |
 
Reitings 44
Reģ: 09.07.2012
Lieta tāda, ka pēc viņu domām, atgriezt preci 14 dienu laikā, var tikai tādēļ, ja neapmierina kamera, dizains, vai tamlīdzīgi, tā kā prece ir bojāta, tas nekas ka tāda tika jau piegādāta, tātad ir jāveic šī ekspertīze, lai noskaidrotu, kas un kā.
Vispār personāls tur diezgan neatbildīgs, kad zvanīju pacēla jauna meitene, kas nemācēja neko pateikt, protams, to meiteni nevainoju, ja viņa neorientējas šādos jautājumus, tad darba devējam nevajadzētu uzkraut tādus darba pienākumus.
Arī garantijas "birojā" sieviete ļoti sliktā omā, īdzīga un nelaipna.
20.03.2014 22:01 |
 
Reitings 657
Reģ: 29.01.2009
Marta - par šo veikalu ir bijušas daudzas sūdzības un tas kā viņi liek tās "atlaides" un veic citas akcijas ir apšaubāmi. Par šo kompaniju man aŗī stāstīja viens puisis, kas pārzin viņu "biznesu".

Tās ir pilnīgas muļķības ko viņi tev tur stāsta. Jebkurā gadījumā tev ir tiesības 14 dienu laikā prasīt atpakaļ naudu. Tāpēc, viņu pašu labā - lai atrod kādu kompetentāku darbinieku, kas zinās sekas tam, ka viņi nepilda likumā noteikto.
20.03.2014 22:53 |
 
Reitings 317
Reģ: 19.02.2011
Marta, nākotnei iesaku izvēlēties 1a.lv - lētāk un ja preci saņem uz vietas un maksā uz vietas uzreiz visu varēsi pārbaudīt.
Pati nessen pirku draugam dāvanu no turienes, suepr attieksme un viss strādā labāk kā vajadzētu. :D
20.03.2014 23:13 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits