Bet visuspēcīgs dievs būtu varējis radīt perfektu pasauli un perfektu cilvēku, kas varētu tajā dzīvot. Nekas taču nav neiespējams visuvarenam.
nav jāzina kā radās velns,mums jāuzticas DievamIepriekš teici, ka dievs Tev devis prātu, ka viņš cilv;ekus negribot kā robotus, kas tikai kalpotu... bet tagad - ka mums tas saprāts jānoliek malā, nav jāuzdod jautājumi, bez kādām šaubām jāpieņem kaut kas, kam nav loģiska pamatojuma / pierādījumu..?
Dievs grib,lai mēs viņam uzticamiesTad kāpēc radīja cilvēkus skeptiskus?
Dievs vēlas,lai mēs paši nākam pie viņaJa es uztaisu pulksteni un vēlos, lai tas rādītu pareizu laiku, bet tas nedarbojas, kā nākas... tad ko tas liecina par mani? Ka esmu brāķdaris.
Tā taču.ir tā izvēle...Tā pati, kur par nepareizo izvēli tiec sodīts ar mūžīgām mocībām. Njā. Neko sev izvēle. Kaut kas starp teroristu draudiem un šantāžu.
Mans secinājums pēc šīs sarunas - esmu galīgi dumjš cilvēciņš,kurš bībelē neorientējas. Un tev uz mani nevajag skatīties kā uz kristieti,jo kristietim itkā vajadzētu mācēt atbildēt uz šādiem jautājumiem,vai vismaz būtu jāmeklē ceļš,kā uz tādiem atbildēt.
Bērniņš nav grēcinieks, bet viņš maksā par savu vecāku grēkiem.
Kāds no tā labums?
Vai tu gribētu sev blakus mīļoto cilvēku kurš ir perfekti radīts tieši tev un kā robots dara tikai to kas tev patīk. Vai dzīvu cilvēku tāds kāds viņš ir.
Vai tu gribētu sev bērnus, perfektus, bez kaprīzēm, bez visiem niķiem un stiķiem kādi bērnam dabiski ir.
Tāpēc, ka tas liek apšaubīt to, vai viņš pats ir tik "labs", ja jau rada lietas, kas ir "sliktas"
Bet jautājums nav par mani, bet gan par dievu, kam it kā būtu vajadzējis pašam būt perfektam. Kāpēc lai viņš negribētu radīt sev apkārt citas perfektas lietas? Kāpēc viņš grib atrasties nepilnīgu lietu vidū? Tiešām izskatās, ka, lai izceltos, bet ideālai un visuvarenai būtnei tādi mazvērtības kompleksi nepiedien. Un arī garlaicība nevarētu būt pie vainas, jo, pirmkārt, kā gan lai pilnīgi perfekta būtne garlaikotos, otrkārt, viscaur labs dievs neradītu nepilnīgu pasauli ar dažādām nelaimēm, grēkiem un nepilnībām, kā arī nenolemtu tik lieli daļu cilvēces un pārējās dzīvās radības mocībām tikai savas izklaides pēc.
Kādas ir tās pretrunas?un tad
Dievs mūs neradīja skeptiskus, ļaunus. Dievs mūs radīja perfektus. Bet ar brīvo gribu! Vai te vispār vēl kādi jautājumi- nu tur arī ir pretruna.
Zaptesburka,kam tad tu tici?dievam neticu. Kam ticu... atļaušos neatbildēt, jo pārāk gari jāstāsta + negribu savu pasaules skatījumu te tik publiski likt + nedomāju, ka tas Tevi patiesi interesētu.
Dievs mūs radīja perfektus. Bet ar brīvo gribu!
nevainojamība nav ideālslai vai kā, tas ir kaut kas, ko dievs grib (ja jau soda, kad tā nav), un tas ir kaut kas, ar ko dievs būtu varējis cilvēkus radīt to beggin with, jo viņš ir visuvarens un būtu varējis radīt pasauli jebkādu un cilvēkus jebkādus. Bez nelaimēm un ciešanām. To taču nozīmē visuvarenība. Ka var jebko, nekas nav neiespējams.
lai cilvēks justos brīvsjā, badā mirstošie trešo valstu iedzīvotāji noteikti to novērtē. Viņiem tāda brīvība, nu tāāāda brīvība...