Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kā veikalos panākt savu?

 
Reitings 3031
Reģ: 09.09.2012
Iedvesmojis no pure heroīna komentāra citā tēmā. Ar kādām metodēm esat panākušas labāku apkalpošanu veikalos, ko teicāt/rakstījāt/darijāt?
08.01.2014 23:22 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Ņemu līdzi vīru - ap viņu pārdevējas danco un dod atlaides.
08.01.2014 23:30 |
 
Reitings 3031
Reģ: 09.09.2012
.Uzraksti publiski sūdzību twitterī un fb angļu valodā #sportsdirect. No tā daudzām kompānijām ir "bail".
1reiz viens draugs, kurš dzīvo UK arī rakstīja uz e-pastu citai firmai, nu nekas nemainījās, tad publiski un viņam atnāca gara atvainošanās vēstule un 20% atlaide visām precēm vesela gada garumā.


Mani nesen nokaitināja viens interneta veikals, nācās preces atgriezt, jo izmēri bija kļuvuši mazāki, nelikās taisnīgi ka man par pastu būs jāmaksā tāpēc uzrakstīju niknu vēstuli ar tekstu Why are you so stingy with fabric? Has Free Syrian Cannibals eaten it all? (jo drēbes šūtas Sīrijā) . atgrieza naudu arī par pasta izdevumiem. :)
08.01.2014 23:30 |
 
Reitings 5087
Reģ: 01.03.2009
Ņemu līdzi vīru - ap viņu pārdevējas danco un dod atlaides


Ak jel, tieši tā.
Piebilstot, ka viņš ir ārzemnieks.
Nākamajā dzīvē savam vīram latvietim likšu runāt angliski, visas durvis atveras :)
08.01.2014 23:34 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
ar smaidu un neviltotu interesi par pārdevēja sniegto info. Rezultātā pārdevējs rāda labākās preces mani interesējošā cenu kategorijā un man ietaupās laiks. Dažreiz nekautrējos palūgt atlaidi, parasti vismaz 5% iedod.
Nekad nerakstu sūdzības, nepieprasu veikala vadītāju un nerīkoju skandālus, nav bijusi nepieciešamība.
08.01.2014 23:44 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits