Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Elektropreces- internetveikalos

 
Reitings 11698
Reģ: 29.11.2012
Labrīt, čikas, pēdējā novembra nedēļā.
Jautājums tām,kas pirkušas internetā kādu elektropreci. Kā ir ar garantiju?
Manai elektroprecei sākušās problēmas. Precei ir vēl garantija. Kā notiek tā nodošana uz garantiju, gadījumā,kad prece pirkta internetveikalā? Ja internetveikala juridiskā adrese ir Rīgā, bet es, piemēram, esmu otrā LV galā?
25.11.2013 08:49 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Lielākoties visur ir pircējam pašam jānogādā prece uz garantijas servisa centru, bet ir atsevišķas iestādes, kas nodrošina atbraukšanu pakaļ tehnikai. Sazvani un noskaidro.

Mammas ledusskapi mums nācās stūķēt mašīnā un vest pašiem, viņi bija pāŗliecināti, ka uzkārusies datorsistēma ledusskapī nav garantijas gadījums. Paņemot līdzi gudru cilvēku un aizvedot viņiem to ledusskapi, ar pamatotiem izskaidrojumiem izcīnijām savu taisnību un dabujām jaunu ledusskapi.
25.11.2013 08:55 |
 
Reitings 11698
Reģ: 29.11.2012
Nu jā. tā jau man likās,ka pašai jānogādā, bet tagad es domāju vienu baigo domu - es aizvedīšu, uz pateiks,ka tā ir mana vaina un pa garantiju nelabos, būs jāmaksā. Es būšu izmetusi naudu ceļā un iebraukusi mīnusos. Tā vietā es pati varētu aiznest uz vietēju remontdarbnīcu, kur šo veic. I nezinu kā rīkoties.
Man ir vaina ar lādēšanu. Nezinu kur ir vaina. Draugs saka,ka ievadē, es domāju,ka lādētājs ir kaput. Tad nu pieļauju,ka tā varētu būt mana vaina un uz garantiju nelabos, bet tikpat labi tas var nebūt lādētāja vaina..
njā, un man nav garantijas,ka mans kaķis nav sagrauzis lādētāju. Uz to noteikti garantija nedarbojas.:D
25.11.2013 09:03 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Paņem lādētāju un aizej uz tuvāko elektropreču veikalu, palūdz pārdevējam pārbaudīt lādētāju, vai strādā.
Varbūt vaina nav lādētājā, bet baterijā. Nupat biroja portatīvajam nomainijām uz garantijas rēķina. Par laimi baterija nobeidzās 2 mēnešus pirms garantijas beigām. (Jāteic, ka baterijām garantija ir īsāka kā pašai precei, ASUS datoriem ir 2 gadu garantija, baterijai - 1 gads)
25.11.2013 09:07 |
 
Reitings 2609
Reģ: 11.11.2013
Padomā pati, vai tā var būt Tava vaina? Esi viņu kaut kā sabojājusi? Nometusi utt?
Man so far viss ir bijis labi ar iekārtu remontiem. Sākumā sazinājies ar attiecīgo veikalu, viņi pateikuši kādā secībā viss notiek. Aizvedu un officiālo garantijas remontdarbnīcu, jeb kur veica analīzi. Nodevu, pēc 2d zvanija un teica, ka varu braukt pakaļ slēdzienam, ka varu saņemt jaunu aparātu.
Man gan sanāca, ka šāds aparāts vairs nebija ražošanā, līdz ar to piemaksāju un nopirku kaut ko jaunāku.
Protams, viss atkarīgs no iestādes kurā Tu pirki, ja tas ir kaut kāds kaktu veikals, tad nu..
25.11.2013 09:07 |
 
Reitings 11698
Reģ: 29.11.2012
Unknow- neesmu nedz metusi zemē, nedz kā citādi bojājusi, bet...es nevarugalvot, vai kaķa zobi nav tikuši pie lādētāja.
Es esmu pārliecināta,ka baterijā nav vaina, jo...vienā jaukā dienā vairs nevarēju pielādēt. tikai kādu pusstundu grozot lādēja galiņu kaut kā izdodas pielādēt un tad pirkstu klāt nevar likt,kamēr pielādējas. Tas var būt gan lādētāja vaina, gan ievades,cik saprotu.
Kad nesu kādreiz pleijeri uz garantiju un tam bija ievades vaina, pateica,ka tā ir mana vaina un uz garantiju neņēma. Tikpat labi šeit var būt tāpat.
25.11.2013 09:10 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Varbūt aiznes tad uz vietējo darbnīcu un paprasi ko šie saka. Ir vērts nest uz garantiju. Par pāris latiem veči noteikti pateiks, kas par vainu. Un tad skaties, kas tev ir izdevīgāk - garantija vai remonts uz vietas, vai varbūt no ebay pasūtīt jaunu lādētāju.
25.11.2013 09:14 |
 
Reitings 11698
Reģ: 29.11.2012
Vakar pasūtīju kaut kādu univeršalo lādētāju. Tas noteikti atrisinātu manu problēmu,ja tā būtu lādētāja vaina.
Nu nezinu. laikam tiešām jāaizstiepj pie onkuļiem, lai pačolē.
25.11.2013 09:16 |
 
Reitings 5481
Reģ: 17.08.2010
Jā, jāved pašam uz garantiju. Uzreiz jau nemet atpakaļ un nesaka, ka Tava vaina. Taisa ekspertīzi.
25.11.2013 09:35 |
 
Reitings 11698
Reģ: 29.11.2012
Nu un jēga man aizvest, lai uztaisa ekspertīzi, pēc pāris dienām triekties atpakaļ pēc ekspertīzes ar slēdzienu,ka mana vaina.:D arī īsti jēgu neredzu...
25.11.2013 09:42 |
 
Reitings 5481
Reģ: 17.08.2010
nuu diemžēl tā ir. Viņiem tāda kārtība. Nākošreiz jāpērk piemājas bodē, lai nav jābrauc uz Rīgu :D
Bet pie preces problēmām esi vainīga? Ja 100%, ka neesi, tad mierīgi ved. Vienīgi taisa viņi diez gan ilgi. Nesteidzas ar tām garantijas precēm.
25.11.2013 09:45 |
 
Reitings 11698
Reģ: 29.11.2012
Jā, nenoliedzami, būtu ērtāk pirkt mūsu pašu RD, ja vien labot viņi nevestu arī uz Rīgu un gaidīšana sanāk tāda patik,kā aizvedot uz Rīgu. Tikai atšķirība tā,ka ekspertīzi šeit taisa uz vietas un man nebūtu jātriecas 2x uz Rīgu, pēc kā es noteikti nealkstu.
Bet pie preces problēmām esi vainīga?

es au minēju,ka neesmu eksperts un es nemaz nezinu kāda ir tā īstā vaina:D tikpat labi tas var būt lādētājs,kas atņirdzies, tikpat labi ievade, tikpat labi kaut kas no "iekšām". Bet nu apzināti bojājusi un metusi zemē preci neesmu.
25.11.2013 09:53 |
 
Reitings 16
Reģ: 08.04.2014
ja rpeci pirki internetveikalā, tad procedūra tā pati ja pērc veikalā. protams sarežģītāk, ja atrodies tālu.. tad varbūt ir iespēja sarunāt, lai vinji pashi aizved, par atsevishkju samaksu..

zinu, ka daudz kur tā ir, arī sheit , kur pirku savu ledusskapi
http://www.rdveikals.lv/categories/lv/216/sort/1/filter/0_0_0_0/page/1/Ledusskapji.html
12.06.2014 14:50 |
 
Reitings 1816
Reģ: 10.04.2014
kāpēc ingeborga šodien paceļ visas vecās diskusijas par elektroprecēm?
12.06.2014 14:53 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (1)