Kāpēc vispār atļāva kārtot eksāmenus ar manuālo kārbu?
Jo, kā zināms, eksāmens nenotiek nedz Rīgas centrā, nedz uz šosejām, bet gan Pārdaugavas pusē.
Bet Tu esi pārliecināta, ka eksāmenā arī būs automāts?
Bet ja liek tiesības uz automātu, protams, ka eksāmenā ir automāts. Nevar taču būt tā,ka tiesības liek uz automātu, bet braukt liek ar manuālo.
Ja instruktorus ieteikt nevarat, bet mākat tikai ne pa tēmu muti brūķēt, tad darat to kaut kur citur.
Ziemeljamerikaa tikai kaadi 5% mashiinu ir ar manuaalo un gandriiz visas ir vai nu sporta mashiinas vai antique. Vispaar manuaalo nebuutu slikti izskaust arii Eiropaa, jo taas visas slaapshanas, mashiinas nepielaishanas krustojumos ir kaitinoshas.
Kada citiem straopība kā cilvēks brauc!
Ar automātiem mācīties braukt izvēlas tie, kam manuālā liekas par sarežģītu. Ja manuālā kārba ir par sarežģītu, tas glīti parāda uz nespēju koncentrēties uz vairākām lietām vienlaicīgi.
Ja ir problēmas ar koncentrēšos, ko pie velna vispār uz ceļa dara? Un tad brīnās, kā gājējus triec nost, kā netīšām kādam iebrauc aizmugurē ieliekas, kaut ko nepamana.
Krista, slāpst ne tikai manuālās. Slāpst vai nu tās, kam ir problēmas motorā, vai arī tās, kurām beigta tā blīve starp stūri un sēdekli. Otrais, diemžēl, ir izplatītāks gadījums. Ar ātrumkārbas veidu tam nav sakara.