Sveikas, meitenes!
Būtībā situācija ir tāda, ka jau 2 mēnešus atpakaļ mans HTC smagi "noglučīja", tāpēc nolēmu izmantot garantijas privilēģijas - atdevu remontā. Nenesu pa taisno uz servisu, bet gan iesniedzu veikalā, kurā pirku. Paralēli iesniegšanai uz remontu, uzrakstīju prasījuma pieteikumu, kurā izteicu vēlmi telefonu samainīt pret līdzvērtīgu vai atgriezt vismaz daļu summas.
Pēc tieši 30 dienām atnāca sms, ka telefons gatavs, varu nākt pakaļ saremontētajam. Atnācu uz veikalu,izrādās - telefons tās 30 dienas pat nebija sataisīts, meistars tikai uzrakstījis papīru, ka nav saremontējams. Atbilde uz manu prasījuma pieteikumu arī nekāda nebija.
Nu tad rakstīju jau otro prasījuma pieteikumu, šoreiz stingri norādot, ka ja jau defekts ir oficiāli konstatēts, tad pieprasu atgriezt daļu summas/ mainīt pret CITU modeli.
Pagāja vēl 30 dienas - uz nevienu no maniem pieteikumiem nesaņēmu absolūti NEKĀDU rakstisku atbildi, ne pa pastu,ne e-pastā, pilnīgi neko. Tikai zvans no veikala pārdevēja, ka "man te atnāca vēstule no ofisa, ka varam jums iedot jaunu tādu pašu modeli,varat nākt pakaļ." Pati es nekādu tādu "vēstulīti" gan nesaņēmu.
Aizgāju uz veikalu, bet sapratu, ka tādu pašu modeli tik tiešām nevēlos (ņemot vērā, ka pirmais tāds aparāts nojūdzās vēl pavisam jauns), tāpēc izdomāju, ka pagaidām neņemšu vis. Nu ko, prasīju, vai ir citi varianti, pārdevējs rausta plecus, saka - rakstiet uz mūsu firmas oficiālo e-pastu, tur jums arī sniegs atbildi, vai ir citi varianti vai jāņem tas, ko dod.
Nu tad rakstīju uz to e-pastu - jau 2 nedēļas kā atbildes vienkārši nav. Goda vārds, man ir ajūta, ka manus prasījuma pieteikumus/e-pastus naturāli ignorē :D
Mans jautājums būtu - varbūt kāda zinās;
Vai tad man nebūtu jāsaņem rakstiska atbilde uz maniem pieteikumiem? Nevis tikai pārdevēja neformāls zvans, bet normāla, drukāta atbilde. Man jau liekas, ka uz oficiāliem pieteikumiem arī ir jāsniedz ofic. atbilde, bet tā kā tādas lietas nepārzinu....
Tas pats uz to e-pastu - ja tas ir oficiālais klientu apkalpošanas e-pasts, vai viņi tā var vienkārši neatbildēt un viss?
Kā jūs rīkotos manā vietā, mēģinātu vēl kasīties (ja neapmierina piedāvātais risinājums ---> maiņa pret tādu pašu modeļi, tikai jaunu aparātu) vai ņemtu, ko dod?
Tā jau varētu arī samierināties, tikai tracina, ka nevienu oficiālu abildi/atzinumu šo mēnešu laikā neesmu saņēmusi.
Katrā gadījumā, jau iepriekš paldies par šai diskusijai veltīto laiku :)
PS. Likumus/u.tml. tiešām ,diemžēl, nepārzinu, tāpēc vēršos pie jums!