Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kā būtu pareizi, no juridiskā/oficiālā skatu punkta raugoties?

 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
Sveikas, meitenes!

Būtībā situācija ir tāda, ka jau 2 mēnešus atpakaļ mans HTC smagi "noglučīja", tāpēc nolēmu izmantot garantijas privilēģijas - atdevu remontā. Nenesu pa taisno uz servisu, bet gan iesniedzu veikalā, kurā pirku. Paralēli iesniegšanai uz remontu, uzrakstīju prasījuma pieteikumu, kurā izteicu vēlmi telefonu samainīt pret līdzvērtīgu vai atgriezt vismaz daļu summas.

Pēc tieši 30 dienām atnāca sms, ka telefons gatavs, varu nākt pakaļ saremontētajam. Atnācu uz veikalu,izrādās - telefons tās 30 dienas pat nebija sataisīts, meistars tikai uzrakstījis papīru, ka nav saremontējams. Atbilde uz manu prasījuma pieteikumu arī nekāda nebija.

Nu tad rakstīju jau otro prasījuma pieteikumu, šoreiz stingri norādot, ka ja jau defekts ir oficiāli konstatēts, tad pieprasu atgriezt daļu summas/ mainīt pret CITU modeli.

Pagāja vēl 30 dienas - uz nevienu no maniem pieteikumiem nesaņēmu absolūti NEKĀDU rakstisku atbildi, ne pa pastu,ne e-pastā, pilnīgi neko. Tikai zvans no veikala pārdevēja, ka "man te atnāca vēstule no ofisa, ka varam jums iedot jaunu tādu pašu modeli,varat nākt pakaļ." Pati es nekādu tādu "vēstulīti" gan nesaņēmu.

Aizgāju uz veikalu, bet sapratu, ka tādu pašu modeli tik tiešām nevēlos (ņemot vērā, ka pirmais tāds aparāts nojūdzās vēl pavisam jauns), tāpēc izdomāju, ka pagaidām neņemšu vis. Nu ko, prasīju, vai ir citi varianti, pārdevējs rausta plecus, saka - rakstiet uz mūsu firmas oficiālo e-pastu, tur jums arī sniegs atbildi, vai ir citi varianti vai jāņem tas, ko dod.

Nu tad rakstīju uz to e-pastu - jau 2 nedēļas kā atbildes vienkārši nav. Goda vārds, man ir ajūta, ka manus prasījuma pieteikumus/e-pastus naturāli ignorē :D


Mans jautājums būtu - varbūt kāda zinās;

Vai tad man nebūtu jāsaņem rakstiska atbilde uz maniem pieteikumiem? Nevis tikai pārdevēja neformāls zvans, bet normāla, drukāta atbilde. Man jau liekas, ka uz oficiāliem pieteikumiem arī ir jāsniedz ofic. atbilde, bet tā kā tādas lietas nepārzinu....

Tas pats uz to e-pastu - ja tas ir oficiālais klientu apkalpošanas e-pasts, vai viņi tā var vienkārši neatbildēt un viss?

Kā jūs rīkotos manā vietā, mēģinātu vēl kasīties (ja neapmierina piedāvātais risinājums ---> maiņa pret tādu pašu modeļi, tikai jaunu aparātu) vai ņemtu, ko dod?

Tā jau varētu arī samierināties, tikai tracina, ka nevienu oficiālu abildi/atzinumu šo mēnešu laikā neesmu saņēmusi.


Katrā gadījumā, jau iepriekš paldies par šai diskusijai veltīto laiku :)

PS. Likumus/u.tml. tiešām ,diemžēl, nepārzinu, tāpēc vēršos pie jums!
11.11.2013 20:55 |
 
Reitings 1701
Reģ: 16.07.2013
Jāskatās, kas tev līgumā rakstīts.

Pirms gada biju lieciniece līdzīgai situācijai. Tur viss bija pareizi no veikala puses - viņiem ir pienākums piedāvāt tieši to pašu modeli, ne kādu citu. Tur gan bija vēl čakars ar labošanām, garantijām utt., bet citu modeli 100% neiedeva.
11.11.2013 21:05 |
 
Reitings 1701
Reģ: 16.07.2013
Tā kā es tavā vietā izlasītu līgumu, izbeigtu kasīties un rīkotos saskaņā ar līgumu. Droši vien ņemtu to mobilo, ko dod (jauno, tāda paša modeļa) un miers.

Rakstiski, protams, viņiem būtu jāatbild.
11.11.2013 21:06 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Man ir sajūta, ka pati īsti nezini ko gribi. Mazliet izlepusi.

zinu gadījumus, kur skatās pēc nolietojuma.
vēl jo vairāk, ja tas nav viens no pēdējiem modeļiem.

Pirkt uz nomaksu Tu jau vari kaut šī gada mēnešos, bet ja tam modelim iznākšanas gads bija piemēram 2010.

priecājies ka Tev deva vietā tādu pašu modeli.
Jo viņi var aprēķināt nolietojumu un tad Tev iedot 2 modeļus vecāku.

jo visiem ir zināms ka precei cena kritās līdzko iznes no veikala.
plus nolietojums.
un ja vēl atklāj ka mests zemē...
11.11.2013 21:19 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
neesmu dzirdējusi ka dotu citu modeli. remonts vai maiņa pret tādu pašu.
11.11.2013 21:24 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
Vai tad man nebūtu jāsaņem rakstiska atbilde uz maniem pieteikumiem?


saskaņā ar Iesniegumu likumu (un arī labas pārvaldības principiem) 30 dienu laikā iestādei / uzņēmumam ir jāsniedz rakstiska atbilde!

Kā jūs rīkotos manā vietā, mēģinātu vēl kasīties (ja neapmierina piedāvātais risinājums ---> maiņa pret tādu pašu modeļi, tikai jaunu aparātu) vai ņemtu, ko dod?


Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz -remontu vai maiņu (ja precei konstatēts defekts 2 gadu laikā pēc iegādes)! Naudu atpakaļ var saņemt tikai, ja defekts konstatēts pirmajos 6 mēnešos pēc iegādes!!!
Par konkrēto situāciju- tev tak dod vietā tādu pašu preci, ko vēl sprēgā it kā tevi būsu atšuvuši??? Viņi tak atzina, ka prece ar defektu un dod vietā citu. Tas, ka tu vairs negribi šo konkrēto modeli nav viņu problēma- viņi savas saistības šajā daļā pilda!
11.11.2013 21:27 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Donata,
es gan zinu reālu gadījumu kur pasaka ņemiet to pašu vai aprēķinam un dodam citu modeli. Protams vecāku.
11.11.2013 21:29 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
neesmu dzirdējusi ka dotu citu modeli


Pats konsultants sākotnēji izteicās, ka man ,visticamāk, samainīšot pret kādu citu modeli. Pati jau sākumā prasīt CITU modeli es nemaz neizdomāju :) Turklāt, kursa biedrenei arī ir ticis mainīts pret citādāku modeli, tā kā nav jau tā, ka tā nemēdz būt.



Ņemt jau varu kaut tādu pašu, tikai gribējās uzzināt, vai tad tomēr viņu pienākums nebija uz maniem pieteikumiem sniegt atbildi oficiāli, nevis tikai "atnāc un paņem". Pat ja būtu teikuši, ka tikai maiņa pret tādu pašu - OK, bet vismaz būtu snieguši kaut kādu rakstisku atbildi.
11.11.2013 21:30 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
saskaņā ar Iesniegumu likumu (un arī labas pārvaldības principiem) 30 dienu laikā iestādei / uzņēmumam ir jāsniedz rakstiska atbilde!


Paldies,to arī šeit vēlējos noskaidrot!
11.11.2013 21:32 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
Turklāt, kursa biedrenei arī ir ticis mainīts pret citādāku modeli, tā kā nav jau tā, ka tā nemēdz būt.


Tas no iestādes labvēlības atkarīgs! Bet nav viņiem pienākuma dot pretī citu!
11.11.2013 21:34 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
es gan zinu reālu gadījumu kur pasaka ņemiet to pašu vai aprēķinam un dodam citu modeli. Protams vecāku.


Šādi bija arī manai kursabiedrenei. Ja godīgi, es pat ņemtu jebkādu vecāku modeli, tikai ne šādu pašu.
11.11.2013 21:35 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Gangsters.

es domāju tāpat.
Joh***, dod vietā jaunu telefonu.
Bet vēl neapmierina.

Es vairāk kā mēnesi atpakaļ rakstīju iesniegumu, lai izskata variantus, ka dod man naudu atpakaļ.
teica sūtīsim jums ierakstītu vēstuli 15 dienu laikā.
Cītīgi tīrīju pastkastīti. Nebija.
gāju uz veikalu stāstu situāciju. Man atbildēja tad un tad izsūtījām jums vēstuli.
Dabūju naudu atpakaļ, JA PROTAMS PATI INTERESEJOS.

Neviens gatavu paplāti nepienes.
11.11.2013 21:35 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
teica sūtīsim jums ierakstītu vēstuli 15 dienu laikā.
Cītīgi tīrīju pastkastīti. Nebija.


Principā līdzīgi man - atbildi nesaņēmi. To, ka viss jāiet un jāizcīna pašam, es labi saprotu, bet ne jau par to pat tā visa lieta.

Manu jau bija svarīgi šeit tikai noskaidrot, vai viņi tā maz drīkst nesniegt ofic. atbildi vai nē,tas arī viss. Mans jautājums drīzāk bija tikai par to,vai ir pareizi, ja iestāde 2x neatbild uz iesniegtiem pieteikumiem + e-pastu.
11.11.2013 21:40 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Un rēķinies ar to ja ņem vecāku modeli kuru skatījās pēc tava telefona nolietojuma.
Tātad tu maksā tāpat sava modeļa cenu piem. 16ls.

kaut tava it ka jaunā vecāka modeļa cena būtu mēnesī 10 vai 12 ls.

ieguvēja ir konkrētā firma. Ne tu.
ha...
11.11.2013 21:42 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Man ir problēmas ar savu pasta nodaļu.
Cik reizes esmu gājusi kasīties. Pat kasījusies ar nodaļas vadītāju.
A tur pretī pastniece -totāls āmurs. Bezjēdzīgi kasīties.

Tā kā pieļauju ka gan jau atkal mana vēstule mētājas pastā.
11.11.2013 21:46 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
kaut tava it ka jaunā vecāka modeļa cena būtu mēnesī 10 vai 12 ls.


Telefonu tāpat pirku par pilnu cenu. Anyway, šeit nenācu kasīties, tikai noskaidrot sev interesējošo jautājumu, uz kuru vienīgā konkrēti atbildēja Gangsters.

Tas arī viss :)
11.11.2013 21:46 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Es tev tikai paskaidroju ne kasos.

jo pati esi uzvilkta un kašķīga jo firmas neatbild.
11.11.2013 21:49 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
jo pati esi uzvilkta un kašķīga jo firmas neatbild.


Kā teica Gangsters, tas ir viņu pienākums atbildēt 30 dienu laikā, līdz ar to - es neesmu "uzvilkta un kašķīga" gluži bez iemesla.
11.11.2013 21:57 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Un telefonu veikali sazinās tikai sms un zvanu veidā.

Man vecam telefonam vēl izdarīja tā ka novilka garantijas laiku bezmaz līdz pēdējam.

Un uz maniem iesniegumiem nevienu reizi neatbildēja rakstiski.
tā kā rēķinies ar to.
11.11.2013 22:02 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
Neliels update, aizvakar saņēmu e-pastu, ka "kļūmes pēc" man neviens līdz šim nebija atbildējis uz maniem pieteikumiem un arīdzan darbinieks atsūtīja veselu sarakstu ar līdzvērtīgiem aparātiem, no kuriem tad arī varu izvēlēties, pret kuru vēlos samainīt. Tā kā beigās tomēr izdevās panākt, ko vēlējos :)
16.11.2013 18:35 |
 
Reitings 3467
Reģ: 24.09.2012
saskaņā ar Iesniegumu likumu (un arī labas pārvaldības principiem) 30 dienu laikā iestādei / uzņēmumam ir jāsniedz rakstiska atbilde!

Iesniegumu likums attiecas TIKAI uz valsts parvaldi un personu. Nevis uz visaadaam SIA, ZS, utt. Izlasiet gudraas padomu deveejas kaut vai likuma 1.pantu.
16.11.2013 18:48 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits