klientu apkalpošana LV

 
Reitings 903
Reģ: 26.03.2009
Sveikas! Pēdējās nedēļas laikā saskāros ar 4 gadījumiem, kad klienta apkalpošana bija zem katras kritikas!
Sanāca pabūt skaistumkopšanas salonā, kurā bija ļoti rupja nagu meistare. Tas pats bija vienā ziedu vairumtirdzniecības bāzē, kur meklējot rozes, pārdevēja nikni jautāja, ko es vispār te no viņas vēlos un ka viņai viss ir apnicis, viņa strādā jau no paša rīta un vairs nav spēka neko skaidrot un rādīt! Tas pats bija ziedu tirdziņā pie Coyotiem, tur pārdevēja bija šausmīgi neapmierināta, kad draugs palūdza uztaisīt vēl 2 ziedu pušķīšus (pārdevējai bija palicis tikai 1 tāds, bet vajadzēja kopumā 3 gab), pie reizes viņa arī pateica visu, ko domāja par manu puisi un vakar bijām Forumcinemas, kur kasiere bija galīgi neapmierināta, kad draugs uzjautāja par biļetēm...
Es pati ikdienā apkalpoju klientus, tāpēc man nav saprotams, kā var ar tādu attieksmi strādāt! Mani uz vietas atlaistu, ja es kaut kā rupji atbildētu klientam! :D Es varbūt vēl varētu saprast, kad atbild bez smaida un apkalpo bez īpaša entuziasma, bet ne jau nu sāk personīgi aizvainot klientu, runājot rupjības!
Kā ir ar jums? Esat saskārušās ar rupju apkalpošanu ?
08.07.2013 11:17 |
 
Reitings 3652
Reģ: 26.10.2012
Visnelapināk apkalpo tur, kur sniegtais pakalpojums jums ir nepieciešamas, un tāpat būs klienti-esi apmierināta vai nē. Poliklīnikas, slimnīcas, valsts iestādes utt.
08.07.2013 18:31 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Tātad, ja pret mani izturas pieklājīgi, es esmu aprobežota, man ir šaurs skatījums un es nemaz nesaprotu, ka patiesībā pret mani izturas rupji? Njā, vēl par aprobežotību runā...
08.07.2013 18:36 |
 
Reitings 2308
Reģ: 12.03.2011
Manuprāt, veikalā, kur krekli maksa 3 Ls ir nedaudz dīvaini meklēt kreklus bez diegiem, kas nelien laukā. Ka arï man liekas nedaudz dīvaini ka cilvēks, kurš uzskata, ka visām firmām kokvilnas kvalitāte ir vienāda, zin, cik lielam attālumām jābūt no galda gala lïdz šķivim. Nesaprotu, ka tāds perfekcionists var būt apmierināts ar drebēm, pasūtītām Netā.

Reti kad saskaros ar rupjïbu. Bet arī nepievēršu tam nozīmi - dzīve ir parāk ïsa, lai veidotu kašķi citu neapmierinātïbas dēļ.
08.07.2013 18:41 |
 
Reitings 3031
Reģ: 09.09.2012
Reti kad saskaros ar rupjïbu. Bet arī nepievēršu tam nozīmi - dzīve ir parāk ïsa, lai veidotu kašķi citu neapmierinātïbas dēļ.

+
Nekad neesmu stridejusies par apkalpošanu, nav bijusi pietiekoši slikta lai es par to daudz satrauktos un ietu pierādīt savu taisnību, bet ja es neaizradu, tas nenozīmē ka esmu akla un kurla.
08.07.2013 18:46 |
 
Reitings 1677
Reģ: 19.04.2011
Jā, šad un tad gan esmu manījusi nīgru attieksmi un padomājusi, ka varēja laipnāk apkalpot, bet cenšos to ignorēt un uztvert kā nepatīkamu fona troksni. Šausmīgi riebjas konfliktsituācijas un skaidrošanās, no kurām nekāda labuma tāpat nav - tikai abām pusēm sabojāta diena. Parasti vietas, kur mani ne īpaši atsaucīgi apkalpo, cenšos otrreiz neapmeklēt. Lielāko sodu konkrētā iestāde jau ir saņēmusi - zaudējusi klientu:)

Vienīgais, ko esmu pamanījusi un no kā diemžēl nav iespējams izvairīties (:D), jo ar to ir saistīta mana ikdienas darba dzīve - regulāra saskare ar VID pat ļoti nelaipniem darbiniekiem. Protams, ne visi darbinieki (labā nozīmē varu uzteikt VID LNMP), bet atsevišķās citās nodaļās, ar ko ir bijusi nepieciešamība kontaktēties, ir trāpījušies tādi cilvēki, kas strādā diemžēl "padomijas laika sliktākajā stilā"...
08.07.2013 19:08 |
 
Reitings 136
Reģ: 08.04.2013
Diemžēl par VID piekrītu, gan uz vietas ir piedzīvota ļoti slikta attieksme, gan pa telefonu, ik reizi kā man nākas uz turieni doties vai zvanīt - pilnīgi riebjas. Un tur var līst kaut no ādas laukā, būt laipns vai vienkārši neitrāls, jēgas nekādas.
08.07.2013 19:21 |
 
Reitings 11996
Reģ: 15.03.2013
Lasu un brīnos, kā jūs esat satikušas tik rupju klientu apkalpošanu. Man tā nekad nav gadījies! Ir bijuši divdomīgi izteicieni, neveiksmīgi joki, īgna attieksme, bet nekad ne klaji apvainojoša. Lai kā būtu es parasti noklusēju, nebolos un neatbildu ar to pašu.
Veikalos cenšos tikt ar savām vajadzībām pati galā, no pārdevēju palīdzības laipni atsakos, jo ir bijuši gadījumi, kad prasu vai viņiem ir tas, ko vēlos, pārdevēja pārliecinoši atbild, ka nē - un pēc mirkļa es jau pati to atrodu kādā no plauktiem. Neuzticos pārdevējām, jo bieži ne gaume, ne zināšanas par preces esamību nesakrīt ar vēlamo. Līdz ar to - nemeklēju lieku kašķi, eju un skatos pati.
Visādos VID u.tml. iestādēs arī kaut kā nav gadījies saskarties ar sliktu attieksmi, pat tieši otrādi - saņemu ļoti laipnu apkalpošanu un skaidrus paskaidrojumus, ja kaut kas nav saprotams. Šeit laikam ir svarīgi mācēt rakstīt visādus iesniegumus un skaidri formulēt savu problēmu, tad arī apkalpošana būs attiecīgā līmenī.
Ēdināšanas iestādes reti apmeklēju, bet arī tur vienmēr apkalpošana ir bijusi patīkama. Nav nācies ne pārāk ilgi gaidīt, ne ēst kaut ko atdzisušu, ne saskarties ar nelaipnu attieksmi u.c.
Medicīnas iestādēs vienīgā nolaidība ir nevis pašā attieksmē pret pacientu, bet nekompetencē, par ko gan mēdzu sašust - sajaukti analīžu rezultāti, nokavētas pārbaudes, vispār pārbaužu nenozīmēšana u.t.t.
Pa lielam - visur esmu sastapusi atsaucīgus cilvēkus. Un piekrītu, ka svarīga ir attieksme ar kādu pats klients nāk un arī ar prasībam, ko uzstāda, jo citreiz klientam attieksme ir jauka, bet prasības ir neadekvātas vai ļoti izplūdušas, no kā rodas konflikts, jo šo prasību nav iespējams apmierināt.
08.07.2013 19:29 |
 
Reitings 1378
Reģ: 24.05.2013
Kopumā arī riebjas Latvijas apkalpošanas kultūra. Visspilgtāk atmiņā pazikuši divi taksisti. Viens mums pārmeta to, ka no Ģertrūdes ielas līdz Stockmanam ņemam taksi, otrs- rupji atbildēja "tikai ātri!", kad palūdzām piestāt pie veikala. Un bija vēl viens, kurš it kā jau jokojot, bet ierēca par manām ģeogrāfijas zināšanām. Man arī svarīgi, lai pret klientu izturas laipni, draudzīgi, ar cieņu. Pierē neņemu, nestrīdos, bet nu vienmēr greizi noskatos uz to cilvēku, kas man nepieklājīgi atbild, vai arī pasaku "jūs esat darbā, un pret klientu ir jāizturas ar cieņu/ turpmāk Jūsu pakalkojumus neizmantošu" vai tml. Šobrīd esmu ASV, un te var redzēt paraugstundu tam, kā ir jāizturas pret klientu. BET PROTAMS, ka Latvijā tā nebūs. Jā, arī kultūras dēļ, bet primāri- algu dēļ. Nu neies tev neviens priecīgs lēkāt apkārt par 250ls. Cilvēki ir kopumā neapmierināti ar dzīvi, kam par iemeslu var būt nauda. Tādēļ arī rodas tāda pretīga attieksme
08.07.2013 20:43 |
 
Reitings 4258
Reģ: 18.06.2012
Ja tā pa valstīm apkalpošanu dala, tad es daudz labāk dzīvoju ar latviešu rupjību kā angļu iztapību. Tā kā gaumes jautājums.
08.07.2013 20:54 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Twiddy-kuraa pusee esi?Ta jau saka,ka Kalifornija izcelas ar savu pieklaibu,laipniibu utt
Piekriitu domai,ka loti daudz atkariigs no pasa klienta!
08.07.2013 20:57 |
 
Reitings 1378
Reģ: 24.05.2013
Emanuelle, es Nevadā atrodos. Bet arī piekrītu, ka tas gaumes jautājums.
08.07.2013 21:26 |
 
Reitings 8189
Reģ: 02.02.2010
Vienreiz Stokamanā, stāvu pie stenda un skatos lūpukrāsas. Tad prasu tai konsultantei, kura stāv pie konkrētā stenda- kuras no šīm ir noturīgākas? Šī- sarauc pieri un dusmīga prasa- kā Jūs to domājat? Es saku- nu tieši tā arī domāju, kuras ir noturīgākas? Ši atkal dusmīga- nu bet protams, ka šīs ar apaļo korķīti:D nu bet kā gan es to varu zināt??? Gribējās pasūtīt trīs mājas tālāk to pūci..kāda velna pēc tad šī stāv pie tā stenda?
08.07.2013 22:23 |
 
Reitings 8189
Reģ: 02.02.2010
* Stokmanā
08.07.2013 22:23 |
 
Reitings 459
Reģ: 02.11.2011
Bāc, tās, kuras nav saskārušās ar sliktu apkalpošanu, komunikāciju, nelaipnību, rupjību utt, iesaku atbraukt uz manu pilsētu un sākt runāt latviešu valodā ar kādu krievvalodīgu pārdevēju, piem., tirgū. Un problēma ir tikai tajā, ka ne s*da nemaksā algās un daudzi prakstiski neprot atbildēt LV.
P.S. Nerosinu uz strīdu par LV un RU :D
08.07.2013 22:32 |
 
Reitings 848
Reģ: 14.04.2010
Pati strādāju apkalpojošā sfērā, bieži vien paši kilenti ir saērcināti un vienkārši provicē konfliktu bet tā kā es esmu saulesstariņš, saglabāju pozitīvu attieksmi, lai kāda situācija būtu.
:) Protmas atnākot mājās ir tā škorbe, bet jāiemācās vienkārši konfliktus nepielaist sev tik tuvu klāt sirsniņai.
08.07.2013 22:36 |
 
Reitings 848
Reģ: 14.04.2010
Par apkalpošanu, jā, nu laipnības vai cilvēciskais faktors bik pieklibo, bet mēs visi esam cilvēki ar melnajām dienām, esmu kategoriski pret rupjībām, jo tas vienkārši liecina cik tu esi neprofesionāls, bet tā, nu jā, cilvēki ir un paliek cilvēki. :D
08.07.2013 22:39 |
 
Reitings 1603
Reģ: 07.02.2011
Es pati strādāju apkalpojošā sfērā un tikai vienreiz esmu saskārusies ir neapmierinātu klientu-sieviete uzbrēca uz manis,jo iepriekšējā reizē nebija tikusi pie atlaides,es vnk smaidīju un teicu,ka visu nokārtošu,lai neuztraucas. Pēc kāda brīža,kliente pati jau atvainojās un pat tiku pie dāvaniņas,kas,protams,viņai nebija jādara,jo kļūda jau bija pieļauta no manas puses.
Arī nekur citur kā klients neesmu saskārusies ar kādām dzēlīgām piezīmēm uz manu pusi,jo vnm man smaids pa visu seju un vnm atbildu ar lūdzu un paldies,ja arī no apkalpojošā puses to neesmu saņēmusi.
08.07.2013 22:48 |
 
Reitings 276
Reģ: 05.01.2011
Brīvdienās iegāju apģērbu veikalā. Tur atradās pārdevēja ar savu paziņu un runājās. Pārdevēja sēdēja uz krēsla tieši tajā vietā, kur man vajadzēja iet, ja vēlējos apskatīt apģērbu. Ironiski pajautāju, vai veikals ir slēgts, uz ko man atbildēja:" Jā, slēgts". Neko, gāju projām. :))
08.07.2013 23:08 |
 
Reitings 5087
Reģ: 01.03.2009
Es tik pie šī visa atcerējos tikko vienu situāciju, kad Drogas sāka ieviest jauno metodi- pie kases jautāt 'vai nevēlaties arī pēcskūšanās krēmu utml. dīvainības' un es to nezināju. Atceros tādā drēgnā ziemas vakarā, izstostīja man pārdevēja, tā neērti, nedroši- Vai negribat arī deguna salvetītes? Es ķēru plaukstu pie deguna- 'ārprāts! Man vajag?' - Nē, nu.. - viņa samulsa vēl vairāk.. Tad man pieleca un sākām abas smieties.

Apmēram, tāda arī ir mana sadarbība ar pārdevējām, ar vieglumu, jo es zinu, ko viņām liek darīt, ko teikt, lai es nopirktu, cik viņas saņem un cik stundas strādā..
Man nevienā situācijā, arī cosmo forumā, hah, nepatīk vīzdegunes, bet arī tad neeju kasīties, pasaku kādu frāzi tēlotā izbrīnā (a la, jūs laikam šodien slikti jūtaties), kas varētu likt pašai sevī nokaunēties un eju prom. Neuzskatu sevi par augstāku kategoriju, kā diemžēl daudziem labpatīkas darīt, ja reiz es maksāju un tu mani kalpo apkalpo. Visi esam tikai cilvēki.
Pēdējoreiz esot Rīgā, man bija ļoti žēl Kebaba iekš Origo meitenes, tajā trakajā karstumā, lai
09.07.2013 05:18 |
 
Reitings 5087
Reģ: 01.03.2009
vēl gaidītu smaidu, laipnību, enerģijas dzirksti acīs, kad izdomājām pamainīt pasūtījumu un viņām vajadzēja izmainīt to kasē;) Negaidīju. No tā garša nemainījās.
09.07.2013 05:23 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits