Lasu un brīnos, kā jūs esat satikušas tik rupju klientu apkalpošanu. Man tā nekad nav gadījies! Ir bijuši divdomīgi izteicieni, neveiksmīgi joki, īgna attieksme, bet nekad ne klaji apvainojoša. Lai kā būtu es parasti noklusēju, nebolos un neatbildu ar to pašu.
Veikalos cenšos tikt ar savām vajadzībām pati galā, no pārdevēju palīdzības laipni atsakos, jo ir bijuši gadījumi, kad prasu vai viņiem ir tas, ko vēlos, pārdevēja pārliecinoši atbild, ka nē - un pēc mirkļa es jau pati to atrodu kādā no plauktiem. Neuzticos pārdevējām, jo bieži ne gaume, ne zināšanas par preces esamību nesakrīt ar vēlamo. Līdz ar to - nemeklēju lieku kašķi, eju un skatos pati.
Visādos VID u.tml. iestādēs arī kaut kā nav gadījies saskarties ar sliktu attieksmi, pat tieši otrādi - saņemu ļoti laipnu apkalpošanu un skaidrus paskaidrojumus, ja kaut kas nav saprotams. Šeit laikam ir svarīgi mācēt rakstīt visādus iesniegumus un skaidri formulēt savu problēmu, tad arī apkalpošana būs attiecīgā līmenī.
Ēdināšanas iestādes reti apmeklēju, bet arī tur vienmēr apkalpošana ir bijusi patīkama. Nav nācies ne pārāk ilgi gaidīt, ne ēst kaut ko atdzisušu, ne saskarties ar nelaipnu attieksmi u.c.
Medicīnas iestādēs vienīgā nolaidība ir nevis pašā attieksmē pret pacientu, bet nekompetencē, par ko gan mēdzu sašust - sajaukti analīžu rezultāti, nokavētas pārbaudes, vispār pārbaužu nenozīmēšana u.t.t.
Pa lielam - visur esmu sastapusi atsaucīgus cilvēkus. Un piekrītu, ka svarīga ir attieksme ar kādu pats klients nāk un arī ar prasībam, ko uzstāda, jo citreiz klientam attieksme ir jauka, bet prasības ir neadekvātas vai ļoti izplūdušas, no kā rodas konflikts, jo šo prasību nav iespējams apmierināt.