Esmu gājusi strādāt par slepeno klientu, jo man vienā jaukā dienā apnika slikta apkalpošana. Un nevajag arī mani aizvainot, lai es būtu neapmierināta, pietiek ar visām tām viesmīlēm, kuras tīra blakus esošo galdiņu laikā, kad es ēdu, vai nepabrīdina, ka ēdiens jāgaida 40 minūtes. Ir pilns ar pārdevējām, kuras strīdas pretī, kad pasaku, ka kvalitāte apģērbam ir slikta, man pat reiz ir nolasījuši lekciju par to, cik izlutināta es esmu, pasūdzoties par to, cik viņa pelna+to, ka pasaule ir pilna ar tādām muļķēm kā es, kas uzskata, ka cenai ir sakars ar kvalitāti. Kasieres veikalos ir nelaipnas, ja cilvēks pērk ko tādu, ko nepērk visi citi. Ja man vajag augli, kuru citi masveidā nepērk, tad tā nav mana problēma, ka pārdevēja ir spiesta ilgi meklēt kodu. LMT veikalā uz mani ir kliegusi tā vadītāja par to, ka atnācu brīdī, kad viņai vajadzēja dzert kafiju, liekot atnākt pēc 10 minūtēm.
Godīgi sakot, apkalpošanas kvalitāte klibo 95% vietu, kur esmu bijusi.