Ar autori strīdēties nav jēgas, redz to, ko grib redzēt. Un diskusijas mērķis visdrīzāk bija, lai bariņš meiteņu pazemīgi māj ar galvu un piekrīt visam, ko autore uzrakstījusi, jo viņa laikam no tā gandarījumu dabūtu. Bet, nē, visas tās, kuras dara nevis čīkst, ir loses, darbu dabūjušas caur paziņām,un vispār viņam nauda no gaisa krīt.
Vēl kas mani fascinē - kā var tik negatīvi izteikties par skolu, augstskolu. Nepatīk pārspīlēt, bet tiešām sāk likties, ka pasniedzējiem būtu jāiebaksta ar pirkstu un jāsaka - "tātad, tu tad un tad aiziesi uz to un to uzņēmumu, še tev lapiņa, kas jāpasaka, un tad tu pelnīsi miljonus." Tiešām te dažas jau piedzima tik gudras un spējīgas, ka skola nebija vajadzīga? Abrīnojami, jo es gan nē. Bez Pitagora teorēmas un Labās rokas likuma fizikā, es vēl iemācījos un pastiprināju savu atbildības sajūtu, jo no rīta jāpieceļas, jāiet uz skolu, kontaktu ar cilvēkiem, cieņu pret skolotājiem, pieaugušajiem, attīstīju savu loģisko domāšanu un atmiņu, un, kas, manuprāt, katram cilvēkam būtu jāmāk. - es ļoti labi apguvu gramatiku, kas maniem, piemēram, komentāriem neļauj izskatīties pēc bērna putras, kā domu nevar saprast.
To un vēl citu es iemācījos skolā. Arī augstskolā es uzzināšu un iemācīšos daudz ko par profesiju, kuru vēlos mācīties. Šobrīd, pēc vidusskolas, manas zināšanas nav pietiekamas, lai strādātu par ko vairāk kā pārdevēju. Jā, varbūt augstākā izglītība ir dārga, bet, ņemot vērā to, ka vidējā un pamatskolas izglītība bija par velti, tas ir pilnīgi normāli. Tam klāt vēl ir budžeta vietas. Kaut vai tajā pašā LBK - budžetā tiek praktiski visi, negribi maksāt - mācies uz 8. Very simple.
Un par to, ka no mācītā reāli noderīgi ir 30% procenti - bet katram tos 30% jau var sastādīt citas zināšanas. Kas tev noderēs, citam varbūt nē, un otrādi. Ja kāds ir spējīgs sastādīt tādu mācību programmu, no kuras visi ~20 studenti paņem 100%, uz priekšu.