uzskatu, ka viņi pareizi dara jautājot, jo, kā viņi var zināt, vai tev viņu vajag uzreiz, pēc nedēļas vai varbūt pēc 2 nedēļām. ja darbiniekiem ir n-tie bankomāti, tad, protams, ka viņiem ir problēma atbraukt.
labi tas, protams, nav, jo bankai ir jādarbojas ātri un visu klientu interesēs. bet neko te vairs nemainīsi. nekas jau neizmainīsies arī no bļaušanas un čīkstēšanas.
situācijas risinājums ir - labāk piezvanīt (labāk aizbraukt) uz skolu un pateikt, ka bankomāts norija naudu un ka banka tik un tik dienu laikā solīja ieskaitīt naudu. un sarunāt, ka naudiņu ieskaitīti tad. nedo'māju, ka ir tik ļauni, ka ar mācību iestādēm nevar neko sarunāt. varbūt arī maldos.