Starptautiska kokmateriālu tirdzniecības kompānija savā komandā aicina biroja administratoru:
Pienākumi:
- Biroja ikdienas darba nodrošināšana un organizēšana;
- Lietvedības kārtošana, dokumentu noformēšana atbilstoši normatīvo dokumentu prasībām un lietvedības instrukcijām;
- Dažādu dokumentu sagatavošana atbilstoši uzņēmuma prasībām;
- Ienākošo zvanu un korespondences koordinēšana;
- Sniegt nepieciešamo atbalstu biroja darbinieku ikdienas darbā.
Prasības kandidātiem:
• Iepriekšēja darba pieredze biroja darbā;
• Teicamas latviešu, kā arī krievu vai angļu (mutiski un rakstiski), un vēlams lietuviešu valodas zināšanas;
• Vēlama augstākā izglītība;
• Ļoti labas datorzināšanas (MS Office);
• Precizitāte sastādot dokumentus;
• Augsta atbildības sajūta;
• Spēja ātri reaģēt nestandarta situācijās;
• Pozitīva attieksme un vēlme augt.
Mēs piedāvājam:
- Draudzīgu kolektīvu;
- Stabilu darba samaksu;
- Darbu Rīgas centrā.
CV un pieteikuma vēstuli sūtīt uz epastu:
[email protected]