Vajag tikai rakt -
Ja esat aizmirsis Ibankas paroli vai Ibanka ir bloķēta
Gadījumos, ja esat ievadījis Ibankas paroli nepareizi 5 reizes pēc kārtas un pieeja Ibankai ir bloķēta, jums ir iespēja atjaunot Ibankas paroli arī pašam – ja Ibankā (sadaļā Uzstādījumi – Kontaktinformācija) vai bankā esat iepriekš norādījis savu e-pasta adresi. Spiežot uz saites "Atjaunot paroli", jums tiks prasīts ievadīt savu Ibankas lietotāja kodu un pieejas kodu no Ibankas kodu kartes vai digipass. Pareizi ievadot prasīto informāciju, jaunā parole tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.
Paroles atjaunošana, saņemot to uz e-pastu, ir pieejama fiziskām personām (neatkarīgi no izmantotā autorizācijas līdzekļa) un tām juridiskām personām, kuras kā autorizācijas līdzekli izmanto digipass.
Privātpersonas atjaunot pieeju Ibankai un saņemt jaunu paroli var arī, zvanot uz SEB bankas Klientu centru pa tālruni 8777 vai (+371) 27778777, vai arī izmantojot Skype ar Skype vārdu: SEB_Latvia, katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz plkst. 20.00.
Telefoniski Ibankas pieeju var atjaunot, nosaucot savu Ibankas lietotāja kodu, kodu kartes (vai digipass) numuru, savus personas datus un atbildot uz jautājumiem par pakalpojumiem, ko izmantojat SEB bankā.
Atjaunot pieeju Ibankai ir iespējams arī personīgi tuvākajā SEB bankas filiālē, līdzi ņemot pasi vai autovadītāja apliecību.