Televīzija tiek uzlabota, lai kļūtu par vēl pilnīgāku veidu, kā pārdod labumus un pakalpojumus neatkarīgajam pircējam un veicinātu patērētāju dzīvesveidu. Televīzija jau tā sekmējusi mājās sēdēšanas pazīmi patērētāju raksturā, un tiek uzskatīts, ka platekrānu televizori, mājas izklaides sistēmas, internets, video un kabeļtelevīzija pastiprinās šo tendenci.
Tas, ka tas jau ir ieprogrammēts sabiedrībā, iedrošina šo patērētāju dzīvesveidu. Tādas veiksmes pazīmes kā skaistums, mode, popularitāte, novērtējums un bauda, kas katru dienu redzamas televīzijā, tiek izrādītas sabiedrībai, kura, to redzot, pēc tām ilgojas un pieprasa tirgū.
IT (vai IKT) saasina? tendenci tirgum aizvietot sevi un sabiedrisko organizāciju (wtf, tāpat nesapratu, kas ar to domāts). Piemēram, reiz cilvēki pārtika no paša dārzā audzētā vai pat iespējams paši taisīja sev drēbes, taču mūsdienās gandrīz visas mūsu prasības var apmierināt tuvākajā lielveikalā.
Ar jaunajām tehnoloģijas korporācijas var veikt plašāku sabiedrības novērošanu, ļaujot tām sekmīgāk pārliecināt sabiedrību.