Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kā tulkotos?

 
Reitings 4838
Reģ: 29.01.2009
Vārds "commodification"?
16.03.2013 09:56 |
 
Reitings 3755
Reģ: 22.10.2012
Teikumā? Nav viena vārda.
16.03.2013 10:06 |
 
Reitings 3755
Reģ: 22.10.2012
Bet cik es saprotu, tas ir ar ekonomiku saistīt?
16.03.2013 10:10 |
 
Reitings 4838
Reģ: 29.01.2009
Nodaļai ir tāds nosaukums. Un jā,saistīts ar kapitālu
16.03.2013 10:11 |
 
Reitings 261
Reģ: 29.01.2009
Komodifikācija. Tā vajadzētu būt.
16.03.2013 10:22 |
 
Reitings 3146
Reģ: 30.12.2012
 
Reitings 4838
Reģ: 29.01.2009
Vai kāda man varētu iztulkot 4 teikumus? Man nesanāk īsti sakarīgs tulkojums :(
17.03.2013 16:03 |
 
Reitings 4838
Reģ: 29.01.2009
???
17.03.2013 16:12 |
 
Reitings 551
Reģ: 23.01.2013
Murrra, iemet te, pa visām palīdzēsim.
17.03.2013 16:13 |
 
Reitings 4838
Reģ: 29.01.2009
Tātad

1. television is enhanced to become a still more thorough means of
seliing goods and services to the individual buyer and to bolster the consumerist
lifestyle. Televiston has already contributed much to the stay-at-home ethos of
consumerism, and critics anticipate that flat-screen television sets, home entertainment systems, Internet, video and cable will deepen this trend

2. the programming itself encourages a consumerist lifestyle. Thus the
symbols of success, beauty, fashion, popularity, approval and pleasure that are
displayed in everyday television are presented to the public which in response
yearns for them and seeks for them on the market

3. ICT is exacerbating the tendency for the marketplace to replace self and communal organisation. Where once for instance, people grew much of their own food in the garden, or perhaps made their own clothes, nowadays virtually all of our requirements are met at the
supermarket or through the chain store

4. new technologies allow greater surveillance of the wider public by
corporations which are then in a better position to address messages of persuasion towards them

Tas arī būtu viss. Tiešām būšu ļooooti priecīga,ja man kāda palīdzēs :)
17.03.2013 16:20 |
 
Reitings 67
Reģ: 17.12.2012
Televīzija tiek uzlabota, lai kļūtu par vēl pilnīgāku veidu, kā pārdod labumus un pakalpojumus neatkarīgajam pircējam un veicinātu patērētāju dzīvesveidu. Televīzija jau tā sekmējusi mājās sēdēšanas pazīmi patērētāju raksturā, un tiek uzskatīts, ka platekrānu televizori, mājas izklaides sistēmas, internets, video un kabeļtelevīzija pastiprinās šo tendenci.

Tas, ka tas jau ir ieprogrammēts sabiedrībā, iedrošina šo patērētāju dzīvesveidu. Tādas veiksmes pazīmes kā skaistums, mode, popularitāte, novērtējums un bauda, kas katru dienu redzamas televīzijā, tiek izrādītas sabiedrībai, kura, to redzot, pēc tām ilgojas un pieprasa tirgū.

IT (vai IKT) saasina? tendenci tirgum aizvietot sevi un sabiedrisko organizāciju (wtf, tāpat nesapratu, kas ar to domāts). Piemēram, reiz cilvēki pārtika no paša dārzā audzētā vai pat iespējams paši taisīja sev drēbes, taču mūsdienās gandrīz visas mūsu prasības var apmierināt tuvākajā lielveikalā.

Ar jaunajām tehnoloģijas korporācijas var veikt plašāku sabiedrības novērošanu, ļaujot tām sekmīgāk pārliecināt sabiedrību.
17.03.2013 16:59 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits