Teoriju ar pirmo, braukšanu - ar otro.. Jo biju paņēmusi (kā pašai likās) baigi foršo laiciņu, kad ielas tukšākas - plkst. 12.00, bet instruktoram pa tādām skaistām, tukšām ielām sagribējās mani dzīt uz maskačku, un tur ar tiem labirintiem pilnīgs murgs, saputrojos ar vienvirziena ielām. Otrreiz paņēmu pēdēju laiku, instruktors ''iekruķīja'' SWH rock, lika tikai pa Pārdaugavu pabraukāt, un ar četrām nenozīmīgām kļūdām noliku.
Ar tām kļūdām ir tā, ka lai noliktu eksāmenu, maksimālais pieļaujamais ir apmēram 9 nenozīmīgas / 3 vidējas nozīmes kļūdas.. Par nenozīmīgām uzskata tādas, ja, piemēram, 90 grādu pagriezienā neieliec otrajā, bet izbrauc ar trešo, vai ja aizmirsti izslēgt pagrieziena signālu (bet uz ceļa esi praktiski vienīgais un nevienam tas neko nenočakarē).. utmldz.
Vidējās ir, piemēram, nepareiza malējā stāvokļa ieņemšana (ja nevienam nepatraucē ar to, ja patraucē - tā jau skaitās lielā kļūda).. Man šķiet, ka kaut kur internetā var atrast to kļūdu sarakstu.
Un jā - eksāmenu mašīnai tiešām ir tāds savādāks sajūgs, jāmēģina izjust, tāda sajūta, ka tas sajūga ''gabaliņš'', kurā var uztaisīt saķeri, ir ļoti neliels.
Lai veicas! :)