Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

LIETA!

 
10 gadi
Reitings 2671
Reģ: 25.05.2012
Kā ierosināt lietu ebay/paypal?

Nu kad nav saņemts sūtījums un vēlos naudu atgūt? Nekad to neesmu darījusi, vajag pamacību :)
25.12.2012 01:30 |
 
Reitings 65
Reģ: 27.01.2011
Es ari jau otro mēnesi gaidu savu sūtījumu!
25.12.2012 01:32 |
 
10 gadi
Reitings 2671
Reģ: 25.05.2012
Man 26. aprit tieši divi mēneši. Lietas ko vēlāk sūtiju jau visas saņēmu. Reiz tā bija ar crestiem, tā arī paliku bešā :(
25.12.2012 01:35 |
 
Reitings 65
Reģ: 27.01.2011
Man tieši arī cresti, gaidu jau otro mēnesi :D
25.12.2012 01:44 |
 
Reitings 819
Reģ: 29.01.2009
Paypal lietu vari atvērt tikai 40 dienas no samaksāšanas brīža. Tātad, ja pagājuši jau divi mēneši, būs par vēlu.

Tad, ja esi jau sazinājusies ar pārdevēju sakarā ar šo problēmu un risinājums nav atrasts, ebay meklē pašā apakšā 'customer support' un tad 'open an item not received case'. :)
25.12.2012 01:44 |
 
Reitings 65
Reģ: 27.01.2011
Nu vispār žēl,ka neatnāca. Tam jau esmu rakstījusi, no kā pasūtīju, teica,ka būs. Bet kāda iespēja.
25.12.2012 01:46 |
 
10 gadi
Reitings 2671
Reģ: 25.05.2012
summertime paskaidro lūdzu sīkāk. Tikai līdz 40. dienai drīkst caur paypal? Kā tā???

Ko tu ieteiktu darīt? Pārdevējam jau rakstīju 10. decembrī, vēl atbildes nekādas... :(
25.12.2012 01:48 |
 
Reitings 775
Reģ: 09.10.2010
CariDee- parasti jau tie pārdevēji atbild ļoti ātri, man vismaz tā ir bijis.
25.12.2012 01:53 |
 
Reitings 819
Reģ: 29.01.2009
Sakarā ar paypal 40 dienām neko nevaru tev citu pateikt. Tādi vienkārši ir viņu noteikumi, ne es tos izdomāju.

Ja nav atbildes par to ka preci neesi saņēmusi, tas nozīmē, ka problēma nav atrisināta. Tātad kā jau teicu, ej ebay pašā lapas apakšā ir 'customer support', tur uzklikšķini. Tālāk zem Self-service tools ir 'Open an item not received case' (pats pirmais). Tālāk spilgti zaļa poga - Open a case. Un tad izvēlies preci, kuru nesaņēmi un vēlies atgūt par to naudu.

Ceru, ka palīdzēs! Bet meitenes, es nopietni iesaku iepazīties ar visiem tiem noteikumiem pirms veicat pasūtījumus, jo galu galā, tā nezināšana noved pie zaudējumiem.
:)
25.12.2012 01:54 |
 
Reitings 65
Reģ: 27.01.2011
summertime
tā tas diemzēl ir. :/
25.12.2012 02:02 |
 
10 gadi
Reitings 2671
Reģ: 25.05.2012
summertime - un kā tas jāraksta pēc 40 dienām? īsu pamācību lūdzu ;)
25.12.2012 02:50 |
 
Reitings 819
Reģ: 29.01.2009
Nesapratu īsti tavu jautājumu :/ Bet centīšos paskaidrot.

Paypal vari sākt lietu līdz 45. dienai (tikko pamanīju, ka pagarinājuši) pēc maksāšanas par preci, bet tā jau tev ir vaiiii ku garām, tāpēc pastāstīju, kā to darīt ebay, jo tur nav svarīgi, kad to dari, bet vairāk tas, ka pārdevējs tevi ignorē un tam tā nevajadzētu būt.

Bet Paypal, ja tās 45 dienas nav pagājušas, dari tā.
1) Ielogojies, protams :D
2) Sameklē 'Resolution center'
3) Zem 'Report a problem' spied dzelteno pogu 'Dispute a Transaction'
4) Ieklikšķini pirmo 'Item dispute' -> 'Continue'
5) Tad lodziņā jaievada 'Transaction ID', kuru atradīsi spiežot uz 'Find transaction ID' -> Continue
6) Tālāk man šķiet būs jāraksta iemesls, kāpēc uzsāki lietu un ko vēlies no pārdevēja. Tur būtībā notiks sarakste starp tevi un pārdevēju. Paypal sarakstē neiejauksies, bet, ja tev ar pārdevēju neizdosies nonākt pie kopsaucēja, Paypal būs pieejama šī sarakste un viņi varēs lemt, ko darīt.
Tur man šķiet arī bija likums, ka, ja pārdevējs neatbild uz tavu sūdzību 3 dienu laikā, Paypal atgriež naudu. Bet neesmu 100% droša par šo.

https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/CaseManagement/customerservice/EducationBuyerOverview ( Vajag ielogoties) Šeit vispār ir pamācība kā to visu darīt, ja nu gadījumā mans apraksts nekam neder :D
25.12.2012 03:15 |
 
Reitings 2230
Reģ: 29.01.2009
pirmais, ko vajag darīt, ir rakstīt pašam pārdevējam un sūdzēties. dažreiz tie sutījumi mistiski aizkavējas..
esmu dabujusi pat pusi no summas atpakaļ par kleitu, kurai bija pleķis uz pleca (izmazgāt varēja), bet vispār ļoti nesmuki.
ja pārdevējs ignorē, tad gan kā summertime iesaka.

Jūs sūtat no power selleriem, vai kaut kādiem ļevajiem? jocīgi, ka neatbild. vienmēr pārdevēja interesēs ir atbildēt un visu nokārtot, lai dabūtu labu feedbacku.
25.12.2012 04:03 |
 
Reitings 1319
Reģ: 11.10.2009
Pārdevējs neatbild tad, kad iztecējis termiņš un pircējs vairs nevar atstāt feedbacku.
Vismaz man tā bija, selleris teica "pagaidi vēl mazliet" un rezultātā pagāja tās dienas, vairs nevarēju sūdzēties, selleris arī pazuda no apvāršņa un neko neatbildēja...beigās jau saņēmu pasūtījumu, bet sellerim arī smuku atvadu vēstuli uzrakstīju :D
25.12.2012 10:14 |
 
Reitings 1692
Reģ: 16.01.2011
Parasti pie My ebay sadaļas var redzēt pie preces atgādinājumu, kurā datumā būs pagājušas 45 dienas. No sākuma uzrakstu pārdevējam , ja neatbild vai neatbild neko konkrētu veru vaļā lietu.
25.12.2012 10:21 |
 
Reitings 657
Reģ: 29.01.2009
Es mēģināju open case payalā, bet nevarēju vairs atvārt jo open case jau ir eBay. Tam tā jābūt? :D nekad neesmu to darījusi.
25.03.2013 20:45 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits