Sveikas.
Vēlējos uzjautāt tām, kuras kādreiz strādājušas vai tuvi draugi pziņas strādājuši minētajos uzņēmumos (amatā - klientu konsultants):
Jūs tur sākāt strādāt ar pieredzi vai bez?
Ja ir tikai neliela nojēga par jaunajām tehnoloģijam, tad man tur nav ko darīt?
Un tur laikam ir tā, ka visu laiku esi vienā vienīgā mācību procesā vai ne? Visi jaunumi, akcijas utt jāborē no galvas?
Un nez kā piem ir ar tiem telefoniem, datoriem, rūteriem u.t.t. - par tiem tak nav no galvas nekas jāzina? Jo tas tak nav reāli - telefona modeļu vien cik tagad ir.
Nu katrā ziņā gribēju uzzināt kko par šo darbiņu, vienīgais ko zinu, ka ir sociālās garantijas, diezgan labi darba apstākļi.