Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Sportsdirects.com

 
Reitings 245
Reģ: 10.10.2011
Sveikas, varat lūdzu lūdzu palīdzēt!
Esmu veikusi pasūtījumu no sportsdirect.com par 160 LS, bet atnāca automātiska vēstule par preci, kura viņiem nav noliktavā, un ka šī prece ir atcelta , un teksts ir šāds-
1. You will not be charged for any of these items.
2. Please accept our apologies for the inconvenience caused by this matter.

Saprotu angliski, bet tā īsti neizprotu 1. teikumu, vai tiešām viņi man to summu neatmaksās?
Un ir vēl pamats uztraukumam, jau ceturto dienu rakstu viņiem e-mailus, un esmu nosūtījusi kādus 6, bet nav atbilžu, atceros ka pirms mēneša sūtīju, kad uzdevu jautājumu, bija jau nākamajā dienā atbilde!!!

:(
23.11.2012 09:31 |
 
Reitings 245
Reģ: 10.10.2011
:)
23.11.2012 10:22 |
 
Reitings 73
Reģ: 29.01.2009
1.Nozīmē, ka netiks iekasēta nekāda maksa par izvēlētajām precēm. Ja nauda tomēr ir noskaitīta no konta, ieteiktu viņiem rakstīt steidzamu epastu, ja ilgi neatbild, tad zvani utt.
23.11.2012 10:35 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits