Tā ņemšanās ap to vēzi tomēr ir viens liels mārketings. Vidējais statistiskais iedzīvotājs neko daudz par medicīnu nezin- tikai to, ko 100-tiem reižu atgremo publiskajā telpā. Jā, mirst cilvēki no vēža, bet tikpat daudz un vēl vairāk no sirds un asinsvadu slimībām, mirst dzemdībās, mirst ceļu satiksmes negadījumos, mirst no AIDS, hepatīta (pēdējās divas nav narkomānu slimības- tās var dabūt skaistumkopšanas salonos un praktiski jebkur uz ielas, kaut kam asam uzkāpjot vai uzsēžoties), utt. Cilvēks ir mirstīgs- tas nav nekas jauns. Tagad visi tie vēži ir kļuvuši par mārketingu- ginekologiem vairāk pacientu, tātad vairāk naudas, jo kā mēs visas ļoti labi zinām, daudz maz normālās ārstes strādā privātpraksēs, bet poliklīnikās ne tās labākās. Jā, uztriepes valsts apmaksā, bet ne maksu par vizīti, kas nemaz nav maza. Un dzemdes kakla vēzi "reklamē" tāpēc, ka kāds ir izdomājis vakcīnu (vai zināt tās cenu?! Jēziņ, kas par ciparu!), kuras efektivitāte un iedarbība nav līdz galam izpētīta.
Jā, pastiprināti jāveic regulāra pārbaude tiem cilvēkiem, kur rados ir bijuši vairāki vēža gadījumi. Jo īpaši, ja bijis vēzis vecākiem un vecvecākiem.
Es ticu tam, ka katram ir lemts savs liktenis, arī no laicīgi diagnosticēta vēža var nomirt un arī ielaists vēzis var pēkšņi apstāties un cilvēks ilgi nodzīvot.
Prostatas vēzi tik ļoti nereklamē, jo vīrieši tik viegli nepakļaujas reklāmas un neskrien savu prostatu pārbaudīt. Un redziet dāmas, nevarētu teikt, ka vīrieši masveidā apmirst no prostatas vēža.
Atkārtošu vēlreiz- farmācijas un medicīnas veiksmīgs mārketings.