kāda,kas labāk pārzina aliexpressu, var man palīdzēt? man ir problēmas ar atvērtajiem dispute, 1. es pasūtīju vasaras kombinezonu, kas viņu bildē dikti skaists, atnāca pilnīgākā lupata,ar drausmīgākajām vīlēm,sabildēju, nosūtu sellerim un lūdzu,lai atgriež man naudu,jo neatbilst bildei un ir pilnīgi savādāks un šausmīgs un nevelkams, viņš man pretī atvainojās, bet nedod naudu atpakaļ, un 2. lieta,pasūtiju ādas jaku, kura man pie tracking nr info rādās,ka prece visp vēl stāv tur un nav izsūtīta,bet pagājušas jau vairāk kā 40-50 dienas un sellers tikai dievojās,ka viss ir izsūtīts,bet tracking info visp neko neuzrāda un arī atvēru dispute,lūdzu,lai atgriež naudu, protams,ka neko nedod.. jautājums vispār ir tāds, tas dispute ir vispār kkādā jēgā palīdzoš? vai tur neviens no paša aliexpresa neiejaucas? kā var sakontaktēt ar tiem, kas kā ēbajā iejaucas un izvērtē ko darīt? help!