Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Krievu valoda

 
Reitings 120
Reģ: 03.06.2010
Es kaut kur tā padzirdēju :D, ka Saeima esot pieņēmusi kaut kādu likumu par to, ka darba intervijās nedrīkstot prasīt par krievu valodas zināšanām vai kaut ko tml. :D Protams, cita runa, ja uzņēmums starptautisks un ir sadarbība ar ārvalstu klientiem.
Vienkārši šodien biju uz interviju, un darbs ir ar klientiem (nosacīti), un tur tā kā vajadzētu krievu valodu, bet neviens nejautāja, kā man ar to.
02.05.2012 14:09 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Nu un, ko tu ar to gribi pateikt? Valodu nezināšana tikai ierobežo pašu cilvēku!
02.05.2012 14:11 |
 
Reitings 2660
Reģ: 31.03.2012
Par krievu valodu var strīdēties daudz un plaši un nebrīnos, ka te tūlīt arī tas notiks :D

Krievu valodu nedrīkst pieprasīt, kur tas nav vajadzīgs. Teiksim, apkopējai...cilvēkam, kam darbs ir vairāk ar papīriem utml.
02.05.2012 14:12 |
 
Reitings 120
Reģ: 03.06.2010
Becky
Patiesiibaa gribēju tikai jautāt, vai tā ir, vai ir kaut kas jauns pieņemts vai tomēr ne?
Un krievu valdou zinu, bet, neuzskatu, ka zinātu labā līmenī.

Luīze
Man tajā darbā būtu arī darbs ar klientiem, tāpēc brīnījos, ka nejautāja par krievu valodu.
02.05.2012 14:46 |
 
Reitings 120
Reģ: 03.06.2010
Bet darbs tāpat nespīd, jo nevaru atļauties tādu darba laiku :(
02.05.2012 14:47 |
 
Reitings 40
Reģ: 14.07.2009
Manuprāt likums nevar noteikt darba devējam, kādas prasmes cilvēks viņam nepieciešams darbā. gribēsi darbu Rīgā, skaidrs, ka vajag krievu val. bez tās grūti, lai gan zinu, kas bez tās strādā lielos amatos un kaut kā izšmauc
03.05.2012 00:11 |
 
Reitings 2308
Reģ: 12.03.2011
Pat ja šo līkumu pieņēms -darba devējs atrādīs, ka to var apiet. It sevišķi, ja tas būs krievu darba devējs :)))
03.05.2012 07:47 |
 
10 gadi
Reitings 361
Reģ: 31.03.2009
es domāju, ka tas ir absurds. Ja darba specifika prasa valodas zināšanas, tad neko darīt, jameklē tāds darbs, kur valoda nav jāzin. Pieņemt varbūt pieņems, bet, ja tev zvanīs un rakstīs klienti un tu nesapratīsi ko viņi vēlas vai sapratīsi nepareizi, atlaidīs, tas ir tikai likumsakarīgi.
03.05.2012 10:16 |
 
Reitings 2304
Reģ: 06.12.2009
Es kam tādam nepiekristu, jo manuprāt, īpaši apkalpojošajā sfērā darbiniekam krievu valodu VAJAG zināt labāk nekā klientam latviešu valodu. Ja klients ir svarīgs, protams. Bieži vien, ja cilvēks runā latviski un it kā māk un arī saprot, viņš tomēr var nemācēt pateikt un saprast kādas specifiskākas lietas un jo īpaši terminus. Tādēļ, ja veikalam/restorānam rūp klienti, tad ir tikai viņu interesēs gādāt, lai klientam ir pēc iespējas ērtāk.
03.05.2012 10:28 |
 
Reitings 2130
Reģ: 29.06.2009
Labāk jau intervijā pabrīdināt, ka būs sakars ar to valodu ikdienā, nevis, ka cilēks atnāk uz darbu un tur viss krieviski; ja darbinieks zinās visu situāciju, tad pats arī jutīsies drošāks darbavietā :)
03.05.2012 10:34 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!