Sveiki,jautājums - saprotams, ka pircējiem atlaides ir izdevīgās, tā vienkāršā iemesla dēļ, ka ir iespēja ietaupīt naudu, bet kāpēc tās ir izevīgas pārdevējiem/ražotājiem?
Pirmkārt, pievienojos Gravity. Otrkārt, ja produktam drīz beigsies derīguma termiņš, tad izdevīgāk ir to pārdot, nevis sūtīt atpakaļ nekā to utilizēt.
Treškārt, var palielināt ieņēmumus nevis no cenas, bet apgrozījuma.
Nu bet padomā - uzcenojums bieži ir kādi 300%, tātad uzliekot kādu 40% atlaidi, tiek pievilināti pircēji. Preces izķer kvantumā un tirgotājs tāpat ir ieguvējs.
tajā pašā cubus uzcenojums esot ap 800%, un atlaidi viņu uzliek summu maksimums samazinot par 70%, bet tāpat ir ieguvēji.
Un kāda jēga veikalam glabāt vecās sezonas drēbes?
pldies dāmas, vel kādas teorijas?
Saprotams, ka uzcenojums ir milzīgs, to es pat necenšos apstrīdēt, jo tā ir taisnība, bet kāpēc ražotājiem ir izdevīgi ''atkāpties'' no sava uzcenojuma un likt atlaides, ja piemēram runa nav par sezonas precēm!? Kāpēc dot atlaides tējai? Kāpec tasir izdevīgs ražotājiem?
Izdevīgi vai nu apjoma dēļ (cilvēki, ieraugot atlaides pērk vairumā un pērk arī tādi cilvēki, kas iepriekš nebūtu pirkuši) vai arī tāpēc lai iepazīstinātu cilvēkus ar savu preci.