Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

grrr gribu ieriebt!

 
Reitings 45
Reģ: 06.10.2009

Ko, lai dara, ja uzņēmums neizpilda pasūtījumu norunātajā laikā?

Esmu dzirdējusi, ka varot prasīt atgriezt naudu, bet tas šajā gadījumā neder, jo galu galā savas pasūtītās mēbeles gribu tomēr dabūt.

Es saprastu, ja tā notiktu vienreiz, bet šī jau ir trešā reize, kad pasūtu tur mēbeles un vienmēr viņi neizpilda laikā. Saka 3 nedēļas, bet reāli ātrākais 5!!

Man tā besī, ka šitā dara (e)

Varbūt ir kaut kas riebīgs, ko es kā aizskarts patērētājs varētu darīt?

Un vispār, nekad nepasūtiet mēbeles Accentā! Vnk riebj tas kantoris!

06.10.2011 16:16 |
 
Reitings 274
Reģ: 29.01.2009
es pasūtīju no accenta un man teica, ka būs gatavs 6 nedēļu laikā un tā arī bija.
06.10.2011 16:18 |
 
Reitings 45
Reģ: 06.10.2009
tādā gadījumā vai nu tev veicas vai arī man ļoooti neveicas (e)
jo man vienmēr viņi nokavē.
šoreiz speciāli vēl rēķināju, lai būtu nedaudz pāri tām 3 nedēļām, kad pasūtīju, lai paspētu tās mēbeles dabūt kamēr vēl man puisis bija Latvijā. Tagad viņš aizbrauca strādāt uz citu valsti un tik drīz atpakaļ nebūs. Un kad beidzot pienāks tas brīnums, kad man pazvanīs un pateiks, ka mans "apzeltītais" skapis, ko viņi tik ilgi nevar sataisīt, beidzot būs gatavs, tad varēšu pati viņu kopā skrūvēt (e)
06.10.2011 16:24 |
 
Reitings 367
Reģ: 21.07.2011
pieprasi atlaides :-), līgums netiek ievērots
06.10.2011 16:30 |
 
Reitings 2279
Reģ: 29.01.2009
Nezinu neko par Accenta mēbelēm vai viņu pakalpojumu kvalitāti, bet esmu ļoti pateicīga vienam no Accenta darbiniekiem, kurš ieteica, kur man meklēt bīdāmajām durvīm ritošo konstrukciju (diemžēl nevienā mēbeļu veikalā neviens man ar nekādu info nevarēja palīdzēt!) :)

P.S. Nesaprotu vienu - ja šī ir trešā reize, kad pasūti un abas iepriekšējās reizes arī bija tāda pat kavēšanās, kāpēc tu sūtīji vēl arī 3 reizi?! Nemācies no pieredzes?! Līgumā ir rakstīts izpildes datums?!
06.10.2011 16:57 |
 
Reitings 1655
Reģ: 27.08.2010
Pievienošu savu antireklāmu Accentai!

Biroja mēbeles gaidījām kādus 5 mēnešus. Priekšapmaksa tika veikta jau rēķina saņemšanas brīdī, bet mēbeļu kā nebija, tā nebija. Kamēr kolēģis nesāka zvanīt teju katru dienu, tikmēr mēbeles neveda. Atveda šķības, greizas, ar iztrūkstošām detaļām.

Pirmā un pēdējā reize, tas nu ir fakts :-)
06.10.2011 17:01 |
 
Reitings 8968
Reģ: 29.01.2009
es accentas mebeles gaidiju tiesji 1 nedelu, man bija virtuves iekarta, nezinu kapec jums ta bremzee!
06.10.2011 17:04 |
 
Reitings 45
Reģ: 06.10.2009
protams, ka mācos no pieredzes. vienkārši man vajadzēja skapi vienā konkrētā tonī un nekur citur tādu nevarēja dabūt, tāpēc arī nolēmu vēlreiz noriskēt ar cerību, ka varbūt kaut kas būs mainījies. jo pirmoreiz iegādājos mēbeles kādus 2 gadus atpakaļ. tad vēl pēc kāda laika un visbeidzot tagad. Tādā termiņā tak varēja notikt pozitīvas parmaiņas..
tik nu tagad man ir skaidrs, ka cerības neattaisnojas :-(
06.10.2011 17:04 |
 
Reitings 5478
Reģ: 29.01.2009
1.Es zvanītu katru dienu
2.Zvanītu konkrēti direktorei/direktoram
3.Ja nekas nemainītos,tad piedraudētu,ka uztaisīšu antireklāmu
4.Ir portāls sudzibas.lv
5.Sūdzētos Patērētāju biedrībai :-D
06.10.2011 17:17 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
aah,kā man riebtos,ja būtu šāda situācija!

par cik muti aizvērt nemāku,es jau nu pateiktu pilnīgi visu, ko domāju. un ja tev līgumā vai rēķinā vēl ir tas datums noteikts - trīs nedēļas,tad vispār prasītu atlaidi un mierā neliktos!

dirstos,ka nu tikai! nopietni ! (e)
06.10.2011 18:59 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits