Jocīgi, ka Elīna tik rūpīgi cenšas slēpt drēbju izcelsmi.. vnk nu varbūt pietiek...? Viņa nekad nebūs Siluets , vai jebkāds cits veikals, jo viņa Mums - patērētājiem, klientiem, sekotājiem, jau ir kļuvusi pārāk personīga. Respektīvi, mēs nepērkam drēbes no butterfly, bet Elīnas. Atbild uz ziņām nevis Butterfly komanda, bet tieši Elīna, kaut gan tik pat labi tā varētu būt arī Kalendy , Kichinja vai Nauris. Tātad, ja mūs apčakarē tā arī ir Elīna ?. Viņai patiesībā ir tik daudz priekšrocību pateicoties sekotāju lokam Ig, vai tiešām izdevīgāk klientu bloķēt nekā atgriezt naudu par nekvalitatīvu preci , bojāt reputāciju, kas tagad arī notiek? drīz visas mazās , kurām Butterfly bija top bode, tur iepirkties uzskatīs par apkaunojumu. Liekas , ka viņa nedomà ilgtermiņā, bet šeit un tagad.. Manuprāt tas bija tikai laika jautājums , līdz šis viss notiks, cerams Elīna tiešām apstāsies un padomās, pag , nu neiet kaut kas te pareizi. Bizness nav vienas fotosessijas un filtri, bet tomēr klients, kuram vēlams atgriezties pie Tevis.
Par melno kasi.. lai ir, Jums skauž? es pati nesen iepirkos par lielu naudas summu , man neizdeva čeku.. un es labi saprotu, ka viņa to netaisās darīt., man arī nevajag. un kā Likums, man kāda no lietām sabojājās un bija jānes atpakaļ.. un kaut arï neizsniedza čeku, pat to arī neprasija , paņēma manu lietu un bez problēmām atgrieza naudu. Ne Elīna vienīgā tāda.. pie patreizējàs situācijas valstī daudziem uzņēmumiem ar esošo nodokļu slogu klājas grūti.. mēs taču redzam cik uzņēmumi veras ciet - vai tas silda mūsu ekonomiku? Nē. Kaut ko jau viña maksā nodokļos, un neatbalstu te tās ķērcējas par kontrolpirkumiem utt.. Jūs gan est reti riebīgas.. uzskatu, ka galvenais , kas Taurenim ir jāmaina ir attieksme pret savu klientu.. bet meitenei ir 22 gadi.. tas nāks ar laiku. vēl pēc 8 gadiem domās cik stulba bijusi.. tas viennozīmīgi.