Nepareizu konta numuru (tādu, kurš nav aktīvs) nav iespējams ievadīt. Ja varēji veikt maksājumu, tad konts ir aktīvs.
Kādā bankā un kādā veidā tu veici maksājumu?
Vēl tā ātrumā, neko nezinot, varu tev ieteikt vienīgi vērsties bankā, rakstīt iesniegumu (dažās bankās var arī caur internetbanku), kurā norādi, ka esi veikusi kļūdainu maksājumu un lūdz to atcelt. Iespējams, tev par to nāksies maksāt komisiju.
Un vispār - labāk uzzvani uz bankas klietnu apkalpošanas centru.
Buutiibaa,ne es suutiju,bet maasa man suutiija,no krajbankas uz krajbanku,sutija 3d un vel sodien nebija ienacis,saaku uztraukties vai es visu pareizi nosaucu,liidz attapos,ka iedevu tachu savu veco konta nr!Un tadam kontam nevajadzetu vairs but,jo online banka paradas tikai viens konts,jaunais.Bet maasa pilniga parlieciba teica,ka aizgaja :-/
Bet paldies,visticamaak tad uzzvanishu :)