Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Salons "Prior" - nelaipna attieksme

 
Reitings 25
Reģ: 24.07.2024
Nesen zvanīju uz salonu "Prior" viesnīcā Radisson Blu Latvija, lai noskaidrotu visu par sev interesējošo matu kopšanas procedūru (cena, pieejamie meistari).. Sākotnēji man uz telefona zvanu neatbildēja administratore, tomēr dienas 2. pusē atbildēja salona "Prior" friziere Sarmīte. Komunikācijā šī darbiniece bija visai noraidoša un šerpa. Kad jautāju, vai iespējams veikt procedūru salonā "Prior", friziermeistare Sarmīte atcirtusi, lai ejot citur, uzredzēšanos un viss.
Uzskatu, ka šāda līmeņa salonā kā "Prior", kuru vēl mēdzu apmeklēt iepriekšējos gadus, tik nepieklājīga komunikācija ar klientiem ir nepieņemama. Es tikai lūdzu nosaukt meistaru, pie kā varētu veikt nepieciešamo pakalpojumu.
25.07.2024 00:10 |
 
Reitings 1937
Reģ: 03.11.2023
Tiešām friziere, kas pacēla telefonu nosauca savu vārdu? 🤨
Tu esi kaut kāda cita friziere, kas gribētu lai Sarmīti atlaiž? 😀
25.07.2024 09:57 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits