Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Patērētāju tiesības

 
Reitings 11
Reģ: 13.02.2024
Vai, Jūsuprāt, nekvalitatīvu skaistumkopšanas pakalpojumu var likt pārtraukt jebkurā tā stadijā, ja darbs tiek darīts haotiski, nav iespējams saprasties ar meistaru, kurš sniedz pakalpojumu? Vai patērētājs līdz ar to var atteikties apmaksāt nekvalitatīvi veiktu pakalpojumu? Vai līdzīgi ir ar pārējiem pakalpojumiem, ēdināšanas nozarē un citur? Kāds ir Jūsu viedoklis, kā to vērtētu Patērētāju tiesību aizsardzības centrs?
13.02.2024 23:43 |
 
Reitings 11
Reģ: 13.02.2024
Vai kārtība ir tāda, ka par nekvalitatīvu pakalpojumu jāmaksā un pēc tam tikai jāvēršas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, vai jāraksta pretenzija uzņēmumam ar lūgumu atgriezt naudu? :D
13.02.2024 23:45 |
 
Reitings 1882
Reģ: 03.11.2023
Varbūt vnk pastāsti, kas tev tāds notika? Un kur?
14.02.2024 15:14 |
 
Reitings 11
Reģ: 13.02.2024
Džinga @ 14.02.2024 15:14
Varbūt vnk pastāsti, kas tev tāds notika? Un kur?

Ok, privāti uzrakstīšu.
19.02.2024 01:06 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits