Džinga @ 04.11.2023 19:59Restorānā ārzemēs, atnesa diezgan briesmīgu ēdienu
laffe12 @ 04.11.2023 20:19
Apēdāt un nemaksājāt, vai vienkārši pagaršojot dažus kumosus, izteicāt pretenziju?
NeheitoManiParTaisnibu @ 04.11.2023 20:28Klientam cipa vienmēr taisnība,tāpēc jebkurā brīdī var atteikties nemaksāt. Bet bieži klienti ir tik pretīgi cilvēki
Inna86 @ 04.11.2023 21:09
Nu no patērētāju aizsardzības tā arī ir, jo patērētājs ir daudz neaizsargātāks.
debestinaa @ 05.11.2023 13:28Nesen pieaudzēju skropstas pie jaunas meistares. Sākumā viss likās forši, samaksāju. Vienmēr ievēroju to, ka pirmās dienas nesmērēju baigi nekādus krēmus ap acīm un arī skropstas neslapinu. Nākamajā dienā izķemmēju skropstas un daļa vienkārši izbira, domāju-okei, nu varbut dažas izbira un vairs tā nebūs. Nākamajā dienā izbira pilnīgi visas. Lieki minēt ka samaksāju 40 euro un pieaudzēšanas procesā likās,ka kaut kas nav ok, jo meistare vairākas reizes ņēma nost pieaudzēto un lika pa jaunu un vairākas reizes laikam attaukoja.
Pēc tam meistarei uzrakstīju, ka tā gadījies un nekad līdz šim tā nav bijis, uz ko man atbildēja, ka varu dabūt tai pašā dienā vakarā pierakstu, bet nu būs jāmaksā atkal pilna summa- 40 eiro un visdrizāk pati esmu vainīga