Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Nekvalitatīvs pakalpojums - nemaksāt.

 
Reitings 7
Reģ: 04.11.2023
Šajā diskusijā vēlējos noskaidrot, vai esat saskārušās ar situācijām, kur pasūtat jebkāda veida pakalpojumu kādā uzņēmumā vai pie pašnodarbinātajiem, bet, konstatējot, ka pakalpojums tiek darīts nekvalitatīvi, esat atteikušās par "haltūru" maksāt?
Būtu interesanti uzzināt pieredzes.
04.11.2023 18:35 |
 
Reitings 2076
Reģ: 03.11.2023
Restorānā ārzemēs, atnesa diezgan briesmīgu ēdienu
04.11.2023 19:59 |
 
Reitings 7
Reģ: 04.11.2023
Džinga @ 04.11.2023 19:59
Restorānā ārzemēs, atnesa diezgan briesmīgu ēdienu

Apēdāt un nemaksājāt, vai vienkārši pagaršojot dažus kumosus, izteicāt pretenziju?
04.11.2023 20:19 |
 
Reitings 2076
Reģ: 03.11.2023
laffe12 @ 04.11.2023 20:19

Apēdāt un nemaksājāt, vai vienkārši pagaršojot dažus kumosus, izteicāt pretenziju?

Pagaršoju, sapratu, ka kaut kas no tā visa pārāk ilgi stāvējis.
Man šķiet, ka būtu ārkārtīgi muļķīgi apēst visu un tad sūdzēties, ka bija neēdams.
04.11.2023 20:21 |
 
Reitings 139
Reģ: 13.06.2022
Klientam cipa vienmēr taisnība,tāpēc jebkurā brīdī var atteikties nemaksāt. Bet bieži klienti ir tik pretīgi cilvēki
04.11.2023 20:28 |
 
Reitings 463
Reģ: 03.08.2022
NeheitoManiParTaisnibu @ 04.11.2023 20:28
Klientam cipa vienmēr taisnība,tāpēc jebkurā brīdī var atteikties nemaksāt. Bet bieži klienti ir tik pretīgi cilvēki

Nu no patērētāju aizsardzības tā arī ir, jo patērētājs ir daudz neaizsargātāks.
04.11.2023 21:09 |
 
Reitings 115
Reģ: 08.08.2022
Ir bijušas situācijas kad saņemtais pakalpojums nav tās summas vērts. Bet vienmēr esmu maksājusi (tie bija sīkumi) miera labad.
Jāmāk arī izvērtēt: pakalpojums tiešam bija sūdīgs, nekvalitatīvs utt., vai vnk tev pašam kaut kas subjektīvi nepatika (piem. Ēdiens restorānā sabojājies VS negaršoja). Šo man liekas cilvēki citreiz jauc, īpaši tie, kuriem PIE VISA patīk piekasīties.
Bet jā - par nekvalitatīvi sniegtu pakalpojumu, piekrītu, ka var nemaksāt vai samaksāt daļēji.
04.11.2023 21:19 |
 
Reitings 7
Reģ: 04.11.2023
Inna86 @ 04.11.2023 21:09

Nu no patērētāju aizsardzības tā arī ir, jo patērētājs ir daudz neaizsargātāks.

Tā ir. Cik ir redzēts, ja patērētājs sūdzās, ka neapmierina pakalpojums, izpildījums vai kādas citas nianses, tad šī privātā persona vai uzņēmums pat pārtrauc sadarbību reizēm..
04.11.2023 21:20 |
 
Reitings 769
Reģ: 28.01.2023
Nesen pieaudzēju skropstas pie jaunas meistares. Sākumā viss likās forši, samaksāju. Vienmēr ievēroju to, ka pirmās dienas nesmērēju baigi nekādus krēmus ap acīm un arī skropstas neslapinu. Nākamajā dienā izķemmēju skropstas un daļa vienkārši izbira, domāju-okei, nu varbut dažas izbira un vairs tā nebūs. Nākamajā dienā izbira pilnīgi visas. Lieki minēt ka samaksāju 40 euro un pieaudzēšanas procesā likās,ka kaut kas nav ok, jo meistare vairākas reizes ņēma nost pieaudzēto un lika pa jaunu un vairākas reizes laikam attaukoja.
Pēc tam meistarei uzrakstīju, ka tā gadījies un nekad līdz šim tā nav bijis, uz ko man atbildēja, ka varu dabūt tai pašā dienā vakarā pierakstu, bet nu būs jāmaksā atkal pilna summa- 40 eiro un visdrizāk pati esmu vainīga
05.11.2023 13:28 |
 
Reitings 2076
Reģ: 03.11.2023
debestinaa @ 05.11.2023 13:28
Nesen pieaudzēju skropstas pie jaunas meistares. Sākumā viss likās forši, samaksāju. Vienmēr ievēroju to, ka pirmās dienas nesmērēju baigi nekādus krēmus ap acīm un arī skropstas neslapinu. Nākamajā dienā izķemmēju skropstas un daļa vienkārši izbira, domāju-okei, nu varbut dažas izbira un vairs tā nebūs. Nākamajā dienā izbira pilnīgi visas. Lieki minēt ka samaksāju 40 euro un pieaudzēšanas procesā likās,ka kaut kas nav ok, jo meistare vairākas reizes ņēma nost pieaudzēto un lika pa jaunu un vairākas reizes laikam attaukoja.
Pēc tam meistarei uzrakstīju, ka tā gadījies un nekad līdz šim tā nav bijis, uz ko man atbildēja, ka varu dabūt tai pašā dienā vakarā pierakstu, bet nu būs jāmaksā atkal pilna summa- 40 eiro un visdrizāk pati esmu vainīga

Šis man atgādināja, ka pirms vairākiem gadiem biju atjaunot Gelish manikīru citā salonā (dabūju kuponu ar atlaidi)
Meistare ņēma nost veco laku ar folliju un acetonu, ko man likās, ka vairs nekur nedara. Pēc tam mēģināja to nagu izlīdzināt, laikam nesanāca, ik pa laikam nopūtās un besījās.
Pēc tam nolakotie nagi bija pilnīgi nelīdzeni, grubuļaini. Nevarēju saņemties neko pateikt, jo tā jau dabūju pa lēto ar to kuponu. :D
Pēc tam aizgāju pie normālas meistares un, protams, nagi bija trausli, nācās novīlēt īsus un sākt no jauna.
05.11.2023 13:57 |
 
Reitings 552
Reģ: 07.04.2022
Kā jūs domājat, vai piededzis ēdiens ir norma vai nav? Man diezgan bieži gadās, kad atnes apdegušu piccu, kesadiju (tortillu pildīto), pat pankūkas bija gadījušās apdegušas, sendviči, burgeri. Vienreiz lasis bija apdedzināts melns smalkā restorānā.
Man izteikti negaršo piededzis ēdiens un uzskatu, ka tā ir ļoti rupja kļūda, ja pavārs neprot laicīgi noņemt ēdienu.
Bet esmu ļoti kautrīga un nekad neesmu cēlusi pretenzijas, lai gan garstāvoklis ir sabojāts.
05.11.2023 14:12 |
 
Reitings 26
Reģ: 04.11.2023
Piekrītu komentāram, ka ir, piemēram, atšķirība starp to, vai ēdiens Tev negaršo vai ēdiens ir pagatavots smakojošs, ar veciem produktiem, jēls, pārcepts. Tāpēc jāskatās pēc situācijas, jo tas, ka ēdiens Tev negaršo, nenozīmē, ka tas ir nekvalitatīvs.
05.11.2023 19:26 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (3)