Izstāstīju savās iepriekšējās diskusijās aplūkoto problēmu par nekvalitatīvo matu taisnošanu Laima Lux pie skuķenes, kuru salons uzdeva par meistarieni, runā tikai ukraiņu vai krievu valodā un beigās slikta komunikācija, neprofesionālisms lietojot elektrisko matu pannu.
Stāstīju Valodas centra atbalsta personai, ka prasīju bez maksas matu atjaunošanas procedūru, lai tos robežu iespējās izlabotu, viena no administratorēm teica - jā, jā, viss būs Okei, bet nākošajā dienā otra administratore saka - nē, to procedūru mēs Jums nevaram dot ar kerasilk, mēs varam Jums iedot 5 eur atlaidi nākošajam pakalpojumam. Akdies, kā es toreiz rēcu, tā šoreiz arī Valodas centra sieviete ierēca, nu smieklīgi vnk, kaut kādi sūda 5 eur par kaitniecisko pakalpojumu valodā, kurā nav iespējams komunicēt... Tur toč zirgam jāsmejas. Vismaz beigās atgrieza 30 eur, kad Patērētāju tiesību valsts centrs ieteica šādu soli, bet kas gan ir 30 eur pret šādu administratores kļūdu un frizierenes neprofesionālismu? Tur jau skaistumkopšanas trauma.