TimeToDream @ 06.09.2023 23:33Bet kāds sakars vispār valodai un tautībai ar to, ka tev sabojāja matus? Šeit abas esat vainīgas - gan "meistare", gan arī tu, jo neizteici pretenzijas jau procesā.
Lazda32 @ 06.09.2023 23:38Uz griezumiem eju pie zināmiem tikai. Arī uz taisnošanu/ ieveidošanu vēlējos pie tā paša, bet kaut kādu man nezināmu iemeslu dēļ pie tā meistara nevarēja, tādēļ administratore pierakstīja pie kāda cita, respektīvi, man nezināma cilvēka.. Bet uzskatu, ka vajadzēja informēt, ka ukraiņu meistare, jo tad es atteiktu, man svarīgi komunicēt valsts valodā procesa gaitā. Nē, angliski šī meitene neprata.. Principā, parunājoties ar valodas centra uzticības personu, atbildēja, ka LV jebkurā salonā cilvēks tiesīgs saņemt pakalpojumu valsts valodā, ja persona strādā svešvalodā un neprot lv valodu, tad kādam - meistaram vai administratoram jāstāv klāt visu procesa laiku un jātulko... Nu it kā pašsaprotami. Tas gan, vajadzēja ātrāk saukt administratori, viņa patālu sēdēja, bet jā, droši vien, kad redzēju, ka šķipsna snetiek taisnotas kā nākas, bija jāprasa citu meistaru..
TimeToDream @ 06.09.2023 23:33Bet kāds sakars vispār valodai un tautībai ar to, ka tev sabojāja matus? Šeit abas esat vainīgas - gan "meistare", gan arī tu, jo neizteici pretenzijas jau procesā.
AnnnaMannna @ 07.09.2023 08:13Problēma, ko tev jārisina, ir tava rīcība, kad saņem nekvalitatīvu pakalpojumu (jebkurā nozarē jebkurā valodā). Saprotu, ka ir rūgtums, bet risināt matu taisnošanas lietas dienu vai vairākas pēc tam ir jocīgi (ja vēlies nevis vienkārši atstāt negatīvu atsauksmi, bet saņemt naudu atpakaļ vai ko citu). Tev bija jāceļ pretenzijas pakalpojuma sniegšanas brīdī, pēc tam, kad maksāji, vai vismaz tajā pašā dienā, ja matu aizmuguri ieraudzīji mājās. Visos posmos tu to varēji darīt latviski ar administratori. Esmu redzējusi arī senāk šādas atsauksmes par neprofesionāliem frizieriem, manikīriem un pārsvarā valdošais uzskats ir šāds. Prasme risināt konfliktus, kad tie rodas, tev noderēs arī citās dzīves jomās. Uztver šo kā mācību un dzīvo tālāk. Protams, nosūtīt salona īpašniekam negatīvu atsauksmi vai ielikt to publiski (neveidojot skandālu, nepieprasot neko) ir pieņemami.
Valsts valodas centram vari nodot informāciju, lai pārbauda salonu. Manuprāt, klientu apkalpošanā nebija atlaides latviešu valodas prasmei (izņemot medicīnu, kur līdz noteiktam laikam ļāva mācīties latviešu valodas). Praksē cilvēki izturas saprotoši, jo ukraiņiem dots laiks mācīties (protams, ir cilvēki, kas to neizmanto un tas ir slikti, bet ir arī tādi, kas jau var runāt), atrod risinājumu (angļu, krievu valodas, latviešu kolēģis) un un jo tas ir pārejoši, tiklīdz krievi aizvāksies no Ukrainas, lielākā daļa ukraiņu būs atpakaļ savā dzimtenē.
Lorra @ 07.09.2023 08:25
Bieži vien sievietes uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas nereaģē, nezinu, uztraukuma dēļ, stresa dēļ vai pieklājības dēļ, tikai aizbraucot mājās ir redzama īstā situācija. Neskaitāmi gadijumi, kad sievietes ir bijušas pie friziera, rezultāts briesmīgs un tikai mājās “iesit realitāte”, piemēram, friziere nosvilina matus, sieviete aiz stresa grib vienkārši ātrāk tikt prom no salona, izraudāties un tikai pēc tam ar skaidru prātu sāk saprast, kas reāli ir noticis un sāk rīkoties.
mangos @ 06.09.2023 23:27Ir bijusi it kā līdzīga pieredze, kur salons instagram komunicē ļoti labi angliski, bet realitātē arī ukraiņu meitenes, kas angliski neprot it nemaz. izrādījās, ka izmantoja google translation opciju. Godīgi sakot, biju dziļi vīlusies un ņemot verā, ka procedūra bija gana nopietna , komunikācija bija diezgan liels šķērslis. Biju super dusmīga un valodas komunikācija pasliktināja servisu un pakalpojuma kvalitāti, jo meitenes nemācēja pasniegt detaļas saprotami un detalizēti, kas ietekmēja rezultāta procesu.
Tava kļūda - vajadzēja uzreiz saukt adiministratori. Nu jau diez vai ko varēs labot, vienkārši mācība nākamajai reizei.
Nekad nevajag klusēt tajā brīdī, kad šķiet , ka ir slikti.
Kalnos @ 06.09.2023 23:37Bija pieredze ar manikiri ,ok strada normāli .Taču cena tomēr neatbilst izcilai kvalitātei .Pie tam atļāvās uzprasit lai uzauc pusdienas.
Esmu pret karu ,par Ukrainu. Taču dzīvē lielākā daļa pārāk bezkaunigi ,nemākulīgi, un augstprātīgi. Pat tik tok redzu ES noliek visu un visur.
Lorra @ 07.09.2023 08:25
Bieži vien sievietes uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas nereaģē, nezinu, uztraukuma dēļ, stresa dēļ vai pieklājības dēļ, tikai aizbraucot mājās ir redzama īstā situācija. Neskaitāmi gadijumi, kad sievietes ir bijušas pie friziera, rezultāts briesmīgs un tikai mājās “iesit realitāte”, piemēram, friziere nosvilina matus, sieviete aiz stresa grib vienkārši ātrāk tikt prom no salona, izraudāties un tikai pēc tam ar skaidru prātu sāk saprast, kas reāli ir noticis un sāk rīkoties.