Tagadējā kolēģe agrāk ir strādājusi Bitē gan no mājām, gan ofisā. Galvenais mērķis bija zvanīt un informēt klientus par jaunumiem, piesaistīt jaunus klientus un maksimāli nopārdot. Nostrādāja pusotru gadu, par šo darba vietu teica visu to labāko. Bija daudz dažādu priekšrocību, it īpaši strādājot uz vietas, ļoti patika komunikācija ar vadību. Aizgāja personisku iemeslu dēļ. Alga esot apmierinājusi, bet tas gan bija sen un par cipariem nemāku teikt, bet piemaksas esot bijušas labas, protams, lai to sasniegtu, bija jāiespringst.
Pēc kāda laika sāka strādāt uz citu zvanu centru no mājām. Aizgāja pēc trim dienām, jo par katru zvanu saņēma 0,50 eiro, neatkarīgi no tā, vai saruna ilga 20 sekundes vai 20 minūtes. Vairs zvanu centrā nestrādās, jo atskatoties uz to laiku, prasīja diezgan stiprus nervus, garas stundas pie telefona un vairs nav tā duka, kas kādreiz. Bet kā pagaidu variantu var mēģināt.
Man jau ceturto gadu pēc kārtas jūnijā zvana Uldis no Baltkom un es nesaprotu, kā viņš tur var tik ilgi nostrādāt. 😀 Nākamgad jāpajautā cik viņš pelna, varbūt tur arī jāpiesakās darbā. 😀