Susurrrrrs @ 27.10.2021 20:20Ja suutiiji ne ar savu karti, tad taa var buut
Viss ok @ 27.10.2021 21:16
Jā, pēc tam sapratu. Sūtīju mammai, bet samaksāju ar savu karti ?
Viedokleniece @ 02.11.2021 07:42Nezinu pat ko tagad darīt. Aizsūtīju visu nepieciešamo informāciju, ko man e-pasta jautāja, bija teikt, ka sazināsies 24h laikā, pagājušas jau četras dienas - atbildes nav. Esmu aizsūtījusi vēl kādus piecus e-pastus, arī uz tiem neatbild. Nekā citādāk sazinaties nevaru, jo ieejot accont un uzspiežot contact us, met ārā, ka man ir bans un, lai sazinos caur e-pastu. Nauda atskaitīta atpkaļ arī nav, ja būtu 10€ liktos mierā, bet tomēr 70€, negribas lieki izsviest vējā.
C00L Dzipsy @ 02.11.2021 08:28
Jau sen varēji uzrakstīt savai banki un atsaukt maksājumu.
Susurrrrrs @ 02.11.2021 11:08Amazone parasti atgriezh naudu un atbild diezgan aatri. Uzraksti veelreiz, ja neatbild, pieprasi bankaa atgriezt naudu, kas banka ar shiem sazinaasies, tad vinjii atmodiisies.
Vienreiz sen man uzkaaraas konts, jo suutiiju ar drauga karti, bet nauda vinjam nebija novilkta. Nospljaavos un uztaisiiju citu kontu un atkal bija gadiijums, kad suutiiju ar drauga karti (biju piemirsusi par to uzkaarshanks sen atpakalj), viss aizgaaja, lai gan billing adrese bij mana nevis drauga, kaa arii viss pa taisno, nekaadas prasiibas piesleegties caur internetbanku. Man vinju droshiibas protokols ir tumsha bilde. Taada izmeera uznjeemums nevar ieviest master card security vai verified by visa, kas Eiropaa tagad ir visaam mazajaam bodeem.Kaut ko kaut kaadi roboti cheko peec billing adreseem, akmens laikmets.
Winetta @ 11.11.2021 17:10Es šobrīd visu laiku mocos ar Amazon.de kontu.
Uztaisīju pirmoreiz pirkumu ar 3 lietām. Uz e-pastu atnāca apstiprinājums ar pirkumu. Tad vēlējos apskatīt to pirkuma formu pašā Amazon profilā un man nezin kāpēc prasīja ielogoties !! Bet es pat nebiju izlogojusies !!! Nu - logojos ...
Iespējams uzrakstīju kādi nepareizu burtu vai ciparu parolei un mani nobloķēja uzreiz , pat nepiedāvāja vēlreiz paroli ierakstīt.
Un tad sākās viss tas pats karuselis , ko lasu pie Jūsu situācijām !!
Tā sākot- man atnāca e-pasts ar aizdomīgu darījumu ap manu kontu ???.
Bija gan mana adrese uzrādīta, gan mana pašas karte.
Esmu sūtījusi formas ko viņi prasa... kautkada atbilde atnāca, bet viņiem vajadzēja pirkuma kvīti vēl redzēt - bet viņas man nav - jo tādu atskaiti viņi uz e-pastu nemaz nesūta !!! ( atšķirībā no citiem internetveikaliem ) .
Par lielu brīnumu preces atnāca, bet kontā es nevaru iet nu nekādigi.
Dusmas un nespēja - ka nekādi no viņiem skaidrību dabūt .
Nospļavos un registreju visus tieši tos pašus savus datus ar savu otro emailu. Viņi uzreiz ziņoja ka tāda persona eksistē...bet tomēr kautkā sanāca reģistrēties. Veicu pirkumu, un varbūt šoreiz pie vainas bija mana interneta pārrāvumi un tieši apmaksas brīdī ilgi maksājums domāja.
Pateicoties šim momentam , mans otrs konts tika bloķēts Un lai pierādītu , ka es esmu es - atkal visi iespējamie dati bija jaaizsuta un to viņu pieteikuma formu. Solīja atbildi atsūtīt 24 stundās.... Jau pagāja 2,5 diennaktis, man apnika .
Reģistrējos no jauna - nu jau ar speciāli jauni veidotu e-pastu. Sanāca piereģistrējieties un pat atļāva visu grozā savākto samaksāt .
Un tad sākās .
Pēc lieliskā pirkuma pastiprinājuma pēc 10 minūtēm sekoja nākošais emails- ka ir bijušas aizdomīgas darbības un mans konts bloķēts un atkal, lai pierādītu - ka es esmu es - atkal viss tad pats jāsūta.
Esmu izmisumā. Vai ar viņiem vispār ir iespējams cīnīties un sazināties skaidrībai. Nekādas kontu atjaunošanas nav iespējamas !?
Sāku Google meklēt atbildi un šajā forumā lasu to pašu pieredzi arī citiem !!!!
VAI MAN BŪTU JĀSAMIERINĀS AR TO -KA NEKAD NEBŪS IESPĒJAMS TIKT PIE NORMĀLI AKTĪVA AMAZON KONTA, KURU VIŅU SISTĒMA NEBLOĶĒS !?
Bet eksistē taču cilvēki - kuri regulāri iepērkas Amazon , un viss viņiem ir OK !!??
KUR ATŠĶIRĪBA ? KO DARĪT !!??
Winetta @ 11.11.2021 17:10Es šobrīd visu laiku mocos ar Amazon.de kontu.
Uztaisīju pirmoreiz pirkumu ar 3 lietām. Uz e-pastu atnāca apstiprinājums ar pirkumu. Tad vēlējos apskatīt to pirkuma formu pašā Amazon profilā un man nezin kāpēc prasīja ielogoties !! Bet es pat nebiju izlogojusies !!! Nu - logojos ...
Iespējams uzrakstīju kādi nepareizu burtu vai ciparu parolei un mani nobloķēja uzreiz , pat nepiedāvāja vēlreiz paroli ierakstīt.
Un tad sākās viss tas pats karuselis , ko lasu pie Jūsu situācijām !!
Tā sākot- man atnāca e-pasts ar aizdomīgu darījumu ap manu kontu ???.
Bija gan mana adrese uzrādīta, gan mana pašas karte.
Esmu sūtījusi formas ko viņi prasa... kautkada atbilde atnāca, bet viņiem vajadzēja pirkuma kvīti vēl redzēt - bet viņas man nav - jo tādu atskaiti viņi uz e-pastu nemaz nesūta !!! ( atšķirībā no citiem internetveikaliem ) .
Par lielu brīnumu preces atnāca, bet kontā es nevaru iet nu nekādigi.
Dusmas un nespēja - ka nekādi no viņiem skaidrību dabūt .
Nospļavos un registreju visus tieši tos pašus savus datus ar savu otro emailu. Viņi uzreiz ziņoja ka tāda persona eksistē...bet tomēr kautkā sanāca reģistrēties. Veicu pirkumu, un varbūt šoreiz pie vainas bija mana interneta pārrāvumi un tieši apmaksas brīdī ilgi maksājums domāja.
Pateicoties šim momentam , mans otrs konts tika bloķēts Un lai pierādītu , ka es esmu es - atkal visi iespējamie dati bija jaaizsuta un to viņu pieteikuma formu. Solīja atbildi atsūtīt 24 stundās.... Jau pagāja 2,5 diennaktis, man apnika .
Reģistrējos no jauna - nu jau ar speciāli jauni veidotu e-pastu. Sanāca piereģistrējieties un pat atļāva visu grozā savākto samaksāt .
Un tad sākās .
Pēc lieliskā pirkuma pastiprinājuma pēc 10 minūtēm sekoja nākošais emails- ka ir bijušas aizdomīgas darbības un mans konts bloķēts un atkal, lai pierādītu - ka es esmu es - atkal viss tad pats jāsūta.
Esmu izmisumā. Vai ar viņiem vispār ir iespējams cīnīties un sazināties skaidrībai. Nekādas kontu atjaunošanas nav iespējamas !?
Sāku Google meklēt atbildi un šajā forumā lasu to pašu pieredzi arī citiem !!!!
VAI MAN BŪTU JĀSAMIERINĀS AR TO -KA NEKAD NEBŪS IESPĒJAMS TIKT PIE NORMĀLI AKTĪVA AMAZON KONTA, KURU VIŅU SISTĒMA NEBLOĶĒS !?
Bet eksistē taču cilvēki - kuri regulāri iepērkas Amazon , un viss viņiem ir OK !!??
KUR ATŠĶIRĪBA ? KO DARĪT !!??