Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Problēmas ar amazon de

 
Reitings 244
Reģ: 29.10.2019
Sveikas!
Varbūt kāda ir saskārusies ar problēmām sūtot no Amazon.de
Pasūtīju preci, samaksāju, atnāk e-pasts ar apstiprinājumu, pēc 1min atnāk e-pasts ar tekstu, ka ir aizturētā mana amanzon konta darbība, jo ir kostatētas kaut kādas tur darbības. Sūtu no amazon 1x. Nauda samaksāt, bet visu pasūtījumi aizturēti. Varbūt kāda var ko ieteikt.
27.10.2021 11:48 |
 
Reitings 121
Reģ: 20.07.2021
Man ir bijis , kad noraida maksājumu no visām mūsu kartēm.Pirmo reizi izlamajos ar viņiem un pēc nedēļas aizgāja.Tagad otro reizi pat nemaz nemēģināju kaut ko rakstīt un prasīt.Pagāja divas ned.un viss aizgāja.
27.10.2021 13:17 |
 
Reitings 863
Reģ: 19.11.2014
Ja suutiiji ne ar savu karti, tad taa var buut
27.10.2021 20:20 |
 
Reitings 244
Reģ: 29.10.2019
Susurrrrrs @ 27.10.2021 20:20
Ja suutiiji ne ar savu karti, tad taa var buut

Jā, pēc tam sapratu. Sūtīju mammai, bet samaksāju ar savu karti 😐
27.10.2021 21:16 |
 
10 gadi
Reitings 3593
Reģ: 25.05.2009
Viss ok @ 27.10.2021 21:16

Jā, pēc tam sapratu. Sūtīju mammai, bet samaksāju ar savu karti ?

Ja billing adresi norādīju kā savējo un to, kas piesaistīta kartei, tad viss parasti aiziet. Ja billing adresi norādīji tādu pašu kā delivery adresi (mammas), bet karte ir uz tava vārda ar citu adresi, tad sūtījums cauri neaiziet. Šī ir diez gan populāra prakse ārzemēs neļaut pasūtījumiem iziet cauri, ja billing adrese neatbilst kartei.
27.10.2021 22:26 |
 
Reitings 244
Reģ: 29.10.2019
Nezinu pat ko tagad darīt. Aizsūtīju visu nepieciešamo informāciju, ko man e-pasta jautāja, bija teikt, ka sazināsies 24h laikā, pagājušas jau četras dienas - atbildes nav. Esmu aizsūtījusi vēl kādus piecus e-pastus, arī uz tiem neatbild. Nekā citādāk sazinaties nevaru, jo ieejot accont un uzspiežot contact us, met ārā, ka man ir bans un, lai sazinos caur e-pastu. Nauda atskaitīta atpkaļ arī nav, ja būtu 10€ liktos mierā, bet tomēr 70€, negribas lieki izsviest vējā.
02.11.2021 07:42 |
 
Reitings 4759
Reģ: 22.10.2020
Viedokleniece @ 02.11.2021 07:42
Nezinu pat ko tagad darīt. Aizsūtīju visu nepieciešamo informāciju, ko man e-pasta jautāja, bija teikt, ka sazināsies 24h laikā, pagājušas jau četras dienas - atbildes nav. Esmu aizsūtījusi vēl kādus piecus e-pastus, arī uz tiem neatbild. Nekā citādāk sazinaties nevaru, jo ieejot accont un uzspiežot contact us, met ārā, ka man ir bans un, lai sazinos caur e-pastu. Nauda atskaitīta atpkaļ arī nav, ja būtu 10€ liktos mierā, bet tomēr 70€, negribas lieki izsviest vējā.

Jau sen varēji uzrakstīt savai banki un atsaukt maksājumu.
02.11.2021 08:28 |
 
Reitings 244
Reģ: 29.10.2019
C00L Dzipsy @ 02.11.2021 08:28

Jau sen varēji uzrakstīt savai banki un atsaukt maksājumu.

Jā, tikai es nedomāju, ka man neviens neatbildēs un neatgriezīs naudu. Ļoti daudz esmu sūtījusi internetā, bet tāda pieredze 1x
02.11.2021 10:26 |
 
Reitings 863
Reģ: 19.11.2014
Amazone parasti atgriezh naudu un atbild diezgan aatri. Uzraksti veelreiz, ja neatbild, pieprasi bankaa atgriezt naudu, kas banka ar shiem sazinaasies, tad vinjii atmodiisies.
Vienreiz sen man uzkaaraas konts, jo suutiiju ar drauga karti, bet nauda vinjam nebija novilkta. Nospljaavos un uztaisiiju citu kontu un atkal bija gadiijums, kad suutiiju ar drauga karti (biju piemirsusi par to uzkaarshanks sen atpakalj), viss aizgaaja, lai gan billing adrese bij mana nevis drauga, kaa arii viss pa taisno, nekaadas prasiibas piesleegties caur internetbanku. Man vinju droshiibas protokols ir tumsha bilde. Taada izmeera uznjeemums nevar ieviest master card security vai verified by visa, kas Eiropaa tagad ir visaam mazajaam bodeem.Kaut ko kaut kaadi roboti cheko peec billing adreseem, akmens laikmets.
02.11.2021 11:08 |
 
Reitings 244
Reģ: 29.10.2019
Susurrrrrs @ 02.11.2021 11:08
Amazone parasti atgriezh naudu un atbild diezgan aatri. Uzraksti veelreiz, ja neatbild, pieprasi bankaa atgriezt naudu, kas banka ar shiem sazinaasies, tad vinjii atmodiisies.
Vienreiz sen man uzkaaraas konts, jo suutiiju ar drauga karti, bet nauda vinjam nebija novilkta. Nospljaavos un uztaisiiju citu kontu un atkal bija gadiijums, kad suutiiju ar drauga karti (biju piemirsusi par to uzkaarshanks sen atpakalj), viss aizgaaja, lai gan billing adrese bij mana nevis drauga, kaa arii viss pa taisno, nekaadas prasiibas piesleegties caur internetbanku. Man vinju droshiibas protokols ir tumsha bilde. Taada izmeera uznjeemums nevar ieviest master card security vai verified by visa, kas Eiropaa tagad ir visaam mazajaam bodeem.Kaut ko kaut kaadi roboti cheko peec billing adreseem, akmens laikmets.

Man neatbild 😄 pilnīgs ignors, jau cik e-pastus esmu nosūtījusi. Bet sazinājos ar banku, teica, lai rakstu pretenziju, tad varēs kaut ko darīt.
Daudz kur esmu sūtījusi, kur saņēmējs no maksātāja atšķiras, bet vienmēr viss kārtībā
02.11.2021 11:21 |
 
Reitings 1
Reģ: 27.08.2013
Es šobrīd visu laiku mocos ar Amazon.de kontu.
Uztaisīju pirmoreiz pirkumu ar 3 lietām. Uz e-pastu atnāca apstiprinājums ar pirkumu. Tad vēlējos apskatīt to pirkuma formu pašā Amazon profilā un man nezin kāpēc prasīja ielogoties !! Bet es pat nebiju izlogojusies !!! Nu - logojos ...
Iespējams uzrakstīju kādi nepareizu burtu vai ciparu parolei un mani nobloķēja uzreiz , pat nepiedāvāja vēlreiz paroli ierakstīt.
Un tad sākās viss tas pats karuselis , ko lasu pie Jūsu situācijām !!
Tā sākot- man atnāca e-pasts ar aizdomīgu darījumu ap manu kontu 🤣🤣🤣.
Bija gan mana adrese uzrādīta, gan mana pašas karte.
Esmu sūtījusi formas ko viņi prasa... kautkada atbilde atnāca, bet viņiem vajadzēja pirkuma kvīti vēl redzēt - bet viņas man nav - jo tādu atskaiti viņi uz e-pastu nemaz nesūta !!! ( atšķirībā no citiem internetveikaliem ) .
Par lielu brīnumu preces atnāca, bet kontā es nevaru iet nu nekādigi.
Dusmas un nespēja - ka nekādi no viņiem skaidrību dabūt .
Nospļavos un registreju visus tieši tos pašus savus datus ar savu otro emailu. Viņi uzreiz ziņoja ka tāda persona eksistē...bet tomēr kautkā sanāca reģistrēties. Veicu pirkumu, un varbūt šoreiz pie vainas bija mana interneta pārrāvumi un tieši apmaksas brīdī ilgi maksājums domāja.
Pateicoties šim momentam , mans otrs konts tika bloķēts Un lai pierādītu , ka es esmu es - atkal visi iespējamie dati bija jaaizsuta un to viņu pieteikuma formu. Solīja atbildi atsūtīt 24 stundās.... Jau pagāja 2,5 diennaktis, man apnika .
Reģistrējos no jauna - nu jau ar speciāli jauni veidotu e-pastu. Sanāca piereģistrējieties un pat atļāva visu grozā savākto samaksāt .
Un tad sākās .
Pēc lieliskā pirkuma pastiprinājuma pēc 10 minūtēm sekoja nākošais emails- ka ir bijušas aizdomīgas darbības un mans konts bloķēts un atkal, lai pierādītu - ka es esmu es - atkal viss tad pats jāsūta.
Esmu izmisumā. Vai ar viņiem vispār ir iespējams cīnīties un sazināties skaidrībai. Nekādas kontu atjaunošanas nav iespējamas !?
Sāku Google meklēt atbildi un šajā forumā lasu to pašu pieredzi arī citiem !!!!
VAI MAN BŪTU JĀSAMIERINĀS AR TO -KA NEKAD NEBŪS IESPĒJAMS TIKT PIE NORMĀLI AKTĪVA AMAZON KONTA, KURU VIŅU SISTĒMA NEBLOĶĒS !?
Bet eksistē taču cilvēki - kuri regulāri iepērkas Amazon , un viss viņiem ir OK !!??
KUR ATŠĶIRĪBA ? KO DARĪT !!??
11.11.2021 17:10 |
 
Reitings 863
Reģ: 19.11.2014
Winetta @ 11.11.2021 17:10
Es šobrīd visu laiku mocos ar Amazon.de kontu.
Uztaisīju pirmoreiz pirkumu ar 3 lietām. Uz e-pastu atnāca apstiprinājums ar pirkumu. Tad vēlējos apskatīt to pirkuma formu pašā Amazon profilā un man nezin kāpēc prasīja ielogoties !! Bet es pat nebiju izlogojusies !!! Nu - logojos ...
Iespējams uzrakstīju kādi nepareizu burtu vai ciparu parolei un mani nobloķēja uzreiz , pat nepiedāvāja vēlreiz paroli ierakstīt.
Un tad sākās viss tas pats karuselis , ko lasu pie Jūsu situācijām !!
Tā sākot- man atnāca e-pasts ar aizdomīgu darījumu ap manu kontu ???.
Bija gan mana adrese uzrādīta, gan mana pašas karte.
Esmu sūtījusi formas ko viņi prasa... kautkada atbilde atnāca, bet viņiem vajadzēja pirkuma kvīti vēl redzēt - bet viņas man nav - jo tādu atskaiti viņi uz e-pastu nemaz nesūta !!! ( atšķirībā no citiem internetveikaliem ) .
Par lielu brīnumu preces atnāca, bet kontā es nevaru iet nu nekādigi.
Dusmas un nespēja - ka nekādi no viņiem skaidrību dabūt .
Nospļavos un registreju visus tieši tos pašus savus datus ar savu otro emailu. Viņi uzreiz ziņoja ka tāda persona eksistē...bet tomēr kautkā sanāca reģistrēties. Veicu pirkumu, un varbūt šoreiz pie vainas bija mana interneta pārrāvumi un tieši apmaksas brīdī ilgi maksājums domāja.
Pateicoties šim momentam , mans otrs konts tika bloķēts Un lai pierādītu , ka es esmu es - atkal visi iespējamie dati bija jaaizsuta un to viņu pieteikuma formu. Solīja atbildi atsūtīt 24 stundās.... Jau pagāja 2,5 diennaktis, man apnika .
Reģistrējos no jauna - nu jau ar speciāli jauni veidotu e-pastu. Sanāca piereģistrējieties un pat atļāva visu grozā savākto samaksāt .
Un tad sākās .
Pēc lieliskā pirkuma pastiprinājuma pēc 10 minūtēm sekoja nākošais emails- ka ir bijušas aizdomīgas darbības un mans konts bloķēts un atkal, lai pierādītu - ka es esmu es - atkal viss tad pats jāsūta.
Esmu izmisumā. Vai ar viņiem vispār ir iespējams cīnīties un sazināties skaidrībai. Nekādas kontu atjaunošanas nav iespējamas !?
Sāku Google meklēt atbildi un šajā forumā lasu to pašu pieredzi arī citiem !!!!
VAI MAN BŪTU JĀSAMIERINĀS AR TO -KA NEKAD NEBŪS IESPĒJAMS TIKT PIE NORMĀLI AKTĪVA AMAZON KONTA, KURU VIŅU SISTĒMA NEBLOĶĒS !?
Bet eksistē taču cilvēki - kuri regulāri iepērkas Amazon , un viss viņiem ir OK !!??
KUR ATŠĶIRĪBA ? KO DARĪT !!??

Aizej pie kāda ciemos un uztaisi kontu no citas IP ar jaunu epastu. No Tavas IP tagad visu bloķēs.
11.11.2021 17:16 |
 
Reitings 244
Reģ: 29.10.2019
Winetta @ 11.11.2021 17:10
Es šobrīd visu laiku mocos ar Amazon.de kontu.
Uztaisīju pirmoreiz pirkumu ar 3 lietām. Uz e-pastu atnāca apstiprinājums ar pirkumu. Tad vēlējos apskatīt to pirkuma formu pašā Amazon profilā un man nezin kāpēc prasīja ielogoties !! Bet es pat nebiju izlogojusies !!! Nu - logojos ...
Iespējams uzrakstīju kādi nepareizu burtu vai ciparu parolei un mani nobloķēja uzreiz , pat nepiedāvāja vēlreiz paroli ierakstīt.
Un tad sākās viss tas pats karuselis , ko lasu pie Jūsu situācijām !!
Tā sākot- man atnāca e-pasts ar aizdomīgu darījumu ap manu kontu ???.
Bija gan mana adrese uzrādīta, gan mana pašas karte.
Esmu sūtījusi formas ko viņi prasa... kautkada atbilde atnāca, bet viņiem vajadzēja pirkuma kvīti vēl redzēt - bet viņas man nav - jo tādu atskaiti viņi uz e-pastu nemaz nesūta !!! ( atšķirībā no citiem internetveikaliem ) .
Par lielu brīnumu preces atnāca, bet kontā es nevaru iet nu nekādigi.
Dusmas un nespēja - ka nekādi no viņiem skaidrību dabūt .
Nospļavos un registreju visus tieši tos pašus savus datus ar savu otro emailu. Viņi uzreiz ziņoja ka tāda persona eksistē...bet tomēr kautkā sanāca reģistrēties. Veicu pirkumu, un varbūt šoreiz pie vainas bija mana interneta pārrāvumi un tieši apmaksas brīdī ilgi maksājums domāja.
Pateicoties šim momentam , mans otrs konts tika bloķēts Un lai pierādītu , ka es esmu es - atkal visi iespējamie dati bija jaaizsuta un to viņu pieteikuma formu. Solīja atbildi atsūtīt 24 stundās.... Jau pagāja 2,5 diennaktis, man apnika .
Reģistrējos no jauna - nu jau ar speciāli jauni veidotu e-pastu. Sanāca piereģistrējieties un pat atļāva visu grozā savākto samaksāt .
Un tad sākās .
Pēc lieliskā pirkuma pastiprinājuma pēc 10 minūtēm sekoja nākošais emails- ka ir bijušas aizdomīgas darbības un mans konts bloķēts un atkal, lai pierādītu - ka es esmu es - atkal viss tad pats jāsūta.
Esmu izmisumā. Vai ar viņiem vispār ir iespējams cīnīties un sazināties skaidrībai. Nekādas kontu atjaunošanas nav iespējamas !?
Sāku Google meklēt atbildi un šajā forumā lasu to pašu pieredzi arī citiem !!!!
VAI MAN BŪTU JĀSAMIERINĀS AR TO -KA NEKAD NEBŪS IESPĒJAMS TIKT PIE NORMĀLI AKTĪVA AMAZON KONTA, KURU VIŅU SISTĒMA NEBLOĶĒS !?
Bet eksistē taču cilvēki - kuri regulāri iepērkas Amazon , un viss viņiem ir OK !!??
KUR ATŠĶIRĪBA ? KO DARĪT !!??

Man sanāca gan piereģistrēties, gan samaksāt. Atnāca apstiprinājuma e-pasts un tad sākas cirks. Atnāca tas e-pasts kā jums, ka ir tās aizdomīgās darbības kontā un mans konts tika nobloķēts, tika atcelti visi pasūtījumi. Lai apstprinatu, ka tā esmu es lika man nosūtīt komunālā pakalpojuma rēķinu - to arī izdariju un bija rakstīts, ka sazināsies 24h laikā. Nekāda atbilde nav, rakstu viņiem sešas!!! dienas pēc kārtas un nekāda atbilde nav - konts bloķēts.
Sazinājos ar banku, teica lai aizpildu to pretenziju. Lielāko daļu naudas jau dabūju atpkļ nākamajā dienā, bet vēl nedaudz ir atlicis, kas ar to būs nezinu - jāgaida, kad iztecēs tas datums, kad bija jānotiek piegādei.
Amazon vēl joprojām man neatbild, konts vēl joprojām bloķēts.
Nekad vairs dzīvē neko no turienes nesūtīšu, pirmā un pēdējā reize.
Labi, ka sazinājos ar banku un viņi pateica ko darīt, citādi nauda būtu izmesta vnk vējā un sazinaties ar amazon, lai kko risinātu - neiespējami.
Appisēju kantoris 😂
11.11.2021 17:27 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits