Hey!
Varbūt kāda zinās(jo pati parasti nekādu preci neatgriežu un tajā vienā reizē, kad to darīju, man bija sūtījumā ielikta atgriežšanas uzlīmē un neko nebija jādomā...)
Mamma pasūtīja vienā intermetveikala sev kleitu, bet nederēja, teica, ka sms ir atgriežšanas durvju kods un ies sūtīt atpakaļ caur omnivu. Teicu, ka aizbrauksim kopāc bet aizgāja viena. Teica, ka ievadīja to atgriežšanas kodu, kas sms, vet uzlīmi viņai neiedeva pakomāts, atvērās durvis un ielika “pliku” sūtījumu pakomātā. Tagad streso, ka tomēr vajadzeja uzlīmi izdot un sūtījums neaizies, prasa man ko var darīt lietas labā.
Varbūt kādai ir pieredze ar preču atgriežšnanu, jo es netieku gudra, ko viņa sastrādāja un vai kaut kas aizgāja.