Es arī mīžu un man sirdsapziņa nekad neļautu ''nopirkt'' cita rakstītu darbu un iesniegt to iekšā.
Visus esmu rakstījusi pati.
Pirmajā kursā es izvēlos interesantu tēmu, bija diez gan avotu, bet Latvijā maz pētīta. Patika rakstīt. Rakstīju kādus 2 mēnešus un dabūju 9. Tas pārspēja visas manas cerības, jo lai gan centos, savu darbu tik augstu nevērtēju.
Otrajā kursā es sarāvu nepilnās 3 nedēļās, man drausmīgi nepatika tēma, neko diži tur nesapratu, es arī nekontaktējos ar vadītāju, jo gluži vienkārši man mērķis bija uzrakstīt, nevis iestrēgt. Dabūju beigās 5 un nebiju priecīga, jo man likās, ka velk vismaz uz 6, ja ne 7. Domāju, ka darbs uz 7 vilka, bet norāva atzīmi, jo es vispār nekontaktējos ar vadītāju un pat pati uz savu galvu mainīju studiju darba plānu, jo par to, ko sākotnēji iecerēju info nebija tik daudz.
Bakalaurā es izdomāju turpināt 1.kursā iesākto tēmu, avoti man jau labtik bija, sajēga par tēmu bija, tāpēc raitak gāja un bakalauru uzrakstīju 1,5 mēnešos. Dabūju 7, jo aizstāvēšanā biju ļoti satraukusies, saputrojos un vispār likās, ka caur zemi izkritīšu.
Tā ka nu jā, uzraksta visi, bet man vēl joprojām ir drausmīga nepatika pret tāda veida darbiem. Neredzu tādiem īsti jēgu, ja nu vienīgais iemācīt studentam izteikties un analizēt, diskutēt, bet tā pievienoto vērtību zinātnei ne savā, ne citu darbos nesaskatīju