Vai kāda no jums pēdējā laikā ir mēģinājusi atgriezt preces Zaras tiešsaistē? Cik ilgi nācās gaidīt, kamēr tām pakaļ atbrauks kurjers? Es jau gaidu apmērām mēnesi: 8. aprīlī uztaisīju savu pirmo pieprasījumu, pēc tam vēl vienu. Rakstīju viņiem uz e-pastu, pie tam nevienu reizi vien: viņi jau kuru reizi atbild vienu un to pašu – drīz atbrauks kurjers, gaidiet. Un uztaisa papildus pieprasījumu. Bet kurjers kā nebrauca, tā arī nebrauc. 🤷
Man jau ir četri pieprasījumi uz vienu apavu pāri. 🤦♀️ Pats draņķīgais šajā situācijā ir tas, ka man tagad ir vajadzīga tā naudiņa (€600). Es nezinu savu izmēru, bet tā kā pielaikot nevar, jo veikali ir slēgti, nācās aizņemt normālo summu un pasūtīt vienas un tas pašas drēbes, tikai dažādos izmēros. Rezultātā man ir pieci vienādi krekli pa €200 un trīs vienādi mēteļi pa €300. Man nav ko ar viņiem darīt un vēl ir jāatdod parāds…
Domāju, ka nekādu problēmu nebūs, jo dažus es pat nepielaikošu un man atgriezis naudiņu. Bet viss izrādījās bišķiņ sarežģītāk…