Sveikas!
Vakar SEB bankomāts "apēda" manu karti, interneta bankā parādījās, ka bankomāts konfiscējis karti. Zvanīju viņiem, man teica, ka iespējams karte bija bojāta.
Pieteicu jaunu karti uz filiāli centrā, iepriekš neapskatoties, ka tā strādā tikai līdz 17:00.
Man ir vairāki neskaidri jautājumi, uz kuriem vēl neesmu sagaidījusi atbildes no bankas, bet varbūt kādai ir bijusi šāda pieredze un var mani nomierināt ātrāk ?
1) Interneta bankā rādās, ka jaunas kartes izgatavošanas un izsniegšanas termiņš ir 5 darba dienas - nav iespējams šo procesu paātrināt? Manā gadījumā esmu palikusi bez jebkādām iespējām veikt norēķinus.
2) Vai ir iespēja nomainīt piegādes adresi? Tā kā uz filiāli netikšu, jo pašai ir identisks darba laiks ar banku, labprātāk nomainītu uz piegādi pastkastē.
3) Ja jauno karti piegādā uz pastkasti (bezkontakta), to vienkārši iemet pastkastē? Vai to piegādā ar kurjeru un jābūt obligāti mājās? Manā gadījumā šis arī nebūtu risinājums, jo strādāju klātienē nevis no mājām.
Paldies jau iepriekš par atbildēm :)