Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Booking.com

 
Reitings 64
Reģ: 16.12.2019
Sveiki!
Rezervēju viesnīcu booking.com par kuru uzreiz tika iekasēta nauda. Diemžēl nācās atcelt rezervāciju,bij norādīts,ka bezmaksas atcelšana. Šobrīd nesaprotu vai nauda automātiski tiks atskaitīta atpakaļ vai kā savādāk.
Varbūt kāds mācēs teikt!
21.07.2020 11:47 |
 
Patīk
Reitings 5042
Reģ: 17.04.2020
Vajadzetu automatiski. Loti laba FB grupa ir Ceļo bez bēdu.
Ja kadi jautajumi bookings loti palidz
21.07.2020 11:56 |
 
Reitings 64
Reģ: 16.12.2019
Bjork @ 21.07.2020 11:56
Vajadzetu automatiski. Loti laba FB grupa ir Ceļo bez bēdu.
Ja kadi jautajumi bookings loti palidz

Paldies!
Nezināju par tādu grupu,paldies par ieteikumu!?
21.07.2020 11:59 |
 
Reitings 1914
Reģ: 28.04.2019
Atskaitīs atpakaļ
21.07.2020 13:21 |
 
Reitings 327
Reģ: 21.03.2020
Noteikti jāskatās vai tu izmantoji pakalpojumu "Bezmaksas atcelšana" līdz noteiktajam datumam. Ja jā, tad naudiņa ienāks atpakaļ kontā.
Man bija līdzīga situācija. Izvēlējos pakalpojumu "Bezmaksas atcelšana" un "Maksājiet naktsmītnē", taču naudiņu noskaitīja uzreiz. Uzreiz rakstīju Booking support un pat zvanīju. Izstāstīju situāciju un viņi pieprasīja no naktsmītnes atpakaļ naudu. Ieskaitīja pāris dienu laikā. Speciāli izvēlējos numuriņu, kurš bija dārgāks (dēļ Bezmaksas atcelšanas un maksāšanas uz vietas kad ierodies) un tāpat naktsmītne noskaitīja naudu no kartes uzreiz. Biju ar to neapmierināta, jo ceļojums bija paredzēts tikai pēc 8 mēnešiem kurā beigu beigās nemaz neaizbraucu (Covid dēļ..)
21.07.2020 13:22 |
 
Reitings 64
Reģ: 16.12.2019
kay @ 21.07.2020 13:22
Noteikti jāskatās vai tu izmantoji pakalpojumu "Bezmaksas atcelšana" līdz noteiktajam datumam. Ja jā, tad naudiņa ienāks atpakaļ kontā.
Man bija līdzīga situācija. Izvēlējos pakalpojumu "Bezmaksas atcelšana" un "Maksājiet naktsmītnē", taču naudiņu noskaitīja uzreiz. Uzreiz rakstīju Booking support un pat zvanīju. Izstāstīju situāciju un viņi pieprasīja no naktsmītnes atpakaļ naudu. Ieskaitīja pāris dienu laikā. Speciāli izvēlējos numuriņu, kurš bija dārgāks (dēļ Bezmaksas atcelšanas un maksāšanas uz vietas kad ierodies) un tāpat naktsmītne noskaitīja naudu no kartes uzreiz. Biju ar to neapmierināta, jo ceļojums bija paredzēts tikai pēc 8 mēnešiem kurā beigu beigās nemaz neaizbraucu (Covid dēļ..)

Kad atcēlu rezervāciju bija rakstīts bezmaksas ,bet aplūkojot veiktās rezervācijas apstiprinājuma epastu bija norādīta summa ko samaksāju. Tapēc īsti netieku skaidrībā ?‍♀️
21.07.2020 13:52 |
 
Reitings 327
Reģ: 21.03.2020
Katiņa @ 21.07.2020 13:52

Kad atcēlu rezervāciju bija rakstīts bezmaksas ,bet aplūkojot veiktās rezervācijas apstiprinājuma epastu bija norādīta summa ko samaksāju. Tapēc īsti netieku skaidrībā ?‍♀️

Nu tad jau ir bezmaksas. ;)
21.07.2020 14:21 |
 
Reitings 259
Reģ: 06.03.2010
Pat ja ir rakstīts “Neatmaksājams” vai kāds savādāks noteikums, vienmēr var kontaktēties ar pašu naktsmītni un izrunāt situāciju. Es kā naktsmītnes pārstāvis nekad neesmu atteikusi 100% naudas atgriešanu. Jo naktsmītne, ne Booking.com nosaka cik iekasēt no klienta par atceltu rezervāciju un kad (1 diena, 14 dienas, 30 dienas iepriekš var atcelt).
Tāpat arī jaunākiem partneriem nauda no Jūsu rezervācijas ienāk tikai pēc izrakstīšanās līdz nākamā mēneša 15.datumam. Tātad jūlija nauda būs augustā.
Ja nav mainīti uzstādījumi par biežāku izmaksu. Jūsu nauda visu laiku ir Booking.com rīcībā.
22.07.2020 01:23 |
 
Reitings 259
Reģ: 06.03.2010
Parasti naudu atgriež 14 dienu laikā.
22.07.2020 01:24 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits