Slīpumā stāvot tur uz darba bremzes. Izspiež sajūgu, ieliek pārnesumā. Lēnām laižam vaļā sajūgu. Sāksi just vibrāciju,bet auto neslāps, tajā momentā lēnām laižam vaļā bremzes. Atlaidīsi par daudz, auto visticamāk noslāps. Auto kustēsies uz priekšu, tālāk jau zini. Ar dīzeļmotoru vieglāk, ar benzīnu mazliet grūtāk. Lielāka iespēja noslāpt, ar darba bremzi, bet rokas bremzes ne vienmēr var strādāt. Iebrauksi Siguldā kādā pasākumā un paliksi ļoti stāvā kalnā, rokas bremze var nenoturēt. Slīpē iemaņas un patrenējies gan vienu, gan otru. Vēlāk jau varēsi kā mans fāteris savlaik 53nieku uz sajūga vien turēt slīpumā. To var uz darba auto patrenēties.