Tāda uzvedība nav profesionāla un man kā klientam tomēr traucē.
Pirms laiciņa sanāca būt restorānā (rustic iekārtojums, cenu līmenis līdz vidējam), kura darbinieki arī uzvedās skaļi un vairāk pievērsa uzmanību viens otram, nevis apmeklētājiem. Vienu brīdi pat kaut ko ķerstījās savā starpā ar rokām, nemaz nerunājot par skaļo smiešanos un privātām sarunām, kuras pārspēja fona mūziku. Pat klienti ar bērniem bija daudz klusāki?
Ja vismaz laicīgi un rūpīgi apkalpotu, vēl neko neteiktu, bet pat ēdiens bija pavirši pagatavots, pavārs ik pa laikam pameta posteni, lai papļāpātu. Ir vietas, kur viesmīļi un bārmeņi draudzīgi sarunājas, bet tas ir neuzkrītoši, normas robežās, pārāk skaļa čalošana neiet kopā ar kvalitatīvu apkalpošanu.