Kornēlija @ 25.11.2022 07:34Vispār diezgan pamainījās viedoklis par Lauru Vizlu pēdējā posta sakarā, kur viņai ir Balenciaga krekls…
Bildes jau skaistas, nenoliegšu. Bet ņemot vērā Balenciagas šī brīža pedofīlijas skandālu, laikam diezgan bezatbildīgi un stulbi no Lauras puses turpināt atbalstīt šo zīmolu. Līga Tiesnese tieši bija iekomentējusi pie Lauras posta aptuveni šādu tekstu “šī brīža situācijā vilkt Balenciagas drēbes nav īsti korekti, bet saprotu, ka varbūt neesi par to informēta. Bet, protams, bildes ļoti skaistas un pati arī burvīga” utt utjp. Tur bija arī savākušies like tam komentāram, bet vēlāk vakarā Vizla to komentāru vienkārši izdzēsa. Saprotu, ka laikam tagad viņa mācās kaut ko sakarā ar stilu un ir ieņēmusi baigo modes dāmas tēlu. Esmu arī pamanījusi, ka viņa ir iecienījusi Balenciaga, bet ielikt postu ar viņu kreklu brīdī, kad lielākajai daļai cilvēku ir šoks par brenda pedofīlijas skandālu un vēl dzēst komentāru, kur bija parasts ieteikums… Gavenais tikai nofočēties un iepostot, pofig par visu pārējo!
Kornēlija @ 25.11.2022 07:34Vispār diezgan pamainījās viedoklis par Lauru Vizlu pēdējā posta sakarā, kur viņai ir Balenciaga krekls…
Bildes jau skaistas, nenoliegšu. Bet ņemot vērā Balenciagas šī brīža pedofīlijas skandālu, laikam diezgan bezatbildīgi un stulbi no Lauras puses turpināt atbalstīt šo zīmolu. Līga Tiesnese tieši bija iekomentējusi pie Lauras posta aptuveni šādu tekstu “šī brīža situācijā vilkt Balenciagas drēbes nav īsti korekti, bet saprotu, ka varbūt neesi par to informēta. Bet, protams, bildes ļoti skaistas un pati arī burvīga” utt utjp. Tur bija arī savākušies like tam komentāram, bet vēlāk vakarā Vizla to komentāru vienkārši izdzēsa. Saprotu, ka laikam tagad viņa mācās kaut ko sakarā ar stilu un ir ieņēmusi baigo modes dāmas tēlu. Esmu arī pamanījusi, ka viņa ir iecienījusi Balenciaga, bet ielikt postu ar viņu kreklu brīdī, kad lielākajai daļai cilvēku ir šoks par brenda pedofīlijas skandālu un vēl dzēst komentāru, kur bija parasts ieteikums… Gavenais tikai nofočēties un iepostot, pofig par visu pārējo!
Hubabuba @ 25.11.2022 08:51
Kas tas ir par skandālu?
cory @ 25.11.2022 09:57
Long story short: fotokampaņa ar bērniem, kuri tur rokās lācīšus, kas "saģērbti" BDSM stilā. Un tad interneta pasaule ir piezūmojusi vienu no šīs kampaņas foto, kur redzami papīri uz galda, kuros it kā esot tiesas dokumenti no kādas tiesas sēdes par kriminālatbildības piemērošanu par bērnu pornogrāfijas reklamēšanu.
pat paši Balenciaga atvainojas un izņema visus postus ar šo kampaņu,bet ja . manuprāt,šobrīd būtu jāievēro tāda ka norobežošanās,ir taču daudz citi zīmoli ar ko paspidetSantaBarbara @ 25.11.2022 10:32
Ar šo kampanu vini tiešām aizgājuši par tālu!
Var jau pārdod visus tos sudus (somas kas izskatas pēc miskastes maisa vai čipsu pakas par idiotiski astronomiskam summam)bet šis jau galigi nav ok ,priecajos ka vismaz dažas modeles cenšas paradit attieksmi ,ka neatbalsta!
Vienam tam lacitim ir ari “zila acs” nu kā tas viss ir ok??Tiešām nesaprotu!
Bet Laura vizla ir tikai “paterētajs kas var atljauties preci”
Piem:tada kardashiana kas vinjus promoting gan varetu kaut ko iebilst vai partraukt sadarboties,pauzot savu viedokli,bet nu ja nauda iesaistita gan jau stāvēs klusu!West gan noteikti kaut ko teiks twitterī???
cory @ 25.11.2022 09:57
Long story short: fotokampaņa ar bērniem, kuri tur rokās lācīšus, kas "saģērbti" BDSM stilā. Un tad interneta pasaule ir piezūmojusi vienu no šīs kampaņas foto, kur redzami papīri uz galda, kuros it kā esot tiesas dokumenti no kādas tiesas sēdes par kriminālatbildības piemērošanu par bērnu pornogrāfijas reklamēšanu.
Sweet Melon @ 25.11.2022 15:06Balenciaga ir provokatīvs zīmols, arī šī kampaņa tīra sabiedrības kacināšana. Teikšu, ka pat gudra kampaņa, jo gribas uzreiz salīdzinājumu ar citu zīmolu ētiskumu. Vai tad citi ir vairāk balti un pūkaini mūsdienu pasaulē. Man būtībā vienalga par Vizlu, nav viņas ģērbšanās gaume vispār manā stilā. Tas tāpat kā Saulītes pēdējā intervija ar Udalovu, tik ļoti sevi slavinoša (in reality - aukstasinīga golddigere), bet šaubos, vai Laura nezināja par to, ka Udalovas Dzintara nauda ir Osinovska Krievijas nauda. Vienkārši intervija ir daļa no mārketinga kampaņas.
Kornēlija @ 25.11.2022 15:20
Bet sabiedrību kacināt par tik briesmīgu tēmu, manuprāt, ir pretīgi. Nevar to saukt par mārketingu, šajā gadījumā, pat ja tas ir domāts speciāli, tas nenostrādās uz labo pusi. Mēs dzīvojam cancel kultūras laikmetā, un Balenciaga ar šo būtībā izraka sev bedri. Redzēsim, kā beigās viss atrisināsies.
Sweet Melon @ 25.11.2022 15:38
Man jau šķiet, ka pasaule (būdama ar īsu atmiņu) ir pieradināta un pat atkarīga no skandāliem, vienalga pat kāda tēma. Palasīju par zināmākajiem, tā paša H&M, pirms dažiem gadiem, reklāmā bija tumšādains puisītis ar krekliņu "The coolest monkey in the jungle". Tā kā visi turpina pirkt H&M, tā arī turpinās pirkt Balenciaga.
Klaviere @ 25.11.2022 16:57H&M bija arī skandāls ar dzeltenām Dāvida zvaigznēm uz krekliņiem, ko aši pēc tam izņēma, bet es pieļauju domu, ka tā ir kautā kāda visas tās mileniāļu paaudzes reklāmas kampaņas darbinieku totālā vēstures nezināšana vai "Miglānes izgājieni" ar es taču jauna un es nezināju vai pat neaizdomāšanās par to, ka tas komentārs par mērkaķīti varētu kādu aizvainot, bet šeit - absolūti apzināti.
Es nezinu, ir tomēr jābūt robežai, bet kā mūsu šovbiznesa mastodonts Kivičs teica: "Tu esi populārs, kamēr tevi heito."
Drausmīgi.
Bet es viņas atī nepiesaucu kā mileniāles. Bet vēl jo vairāk drausmīgāk. Sievieges - ģenētiskas mātes, teiksim tā, aiziet tik tālu savā piķis nesmird.Sweet Melon @ 25.11.2022 17:26
Paskatījos tā Balenciaga zīmola komandu. Kas mani pārsteidza, ka tur ir sieviešu dominance - radošā direktore un radošā izpilddirektore, arī mārketinga direktore ir sievietes. Turklāt ar labām izglītībām, pat neizskatās, ka būtu mileniāles.